Jump to content

Mijn Design


Grove St.

Recommended Posts

Blijf Proberen dan ben je over 4 jaar op ons niveau ;)

Geldt het zelfde voor jou ook zeker...?

Grove St, iig jouw eerste sig is VEEL mooier dan mijn eerste. Ik zeg niet dat ze overdonderend spectaculair zijn, maar ze zijn mooi voor je eerste designs. :Y

Dankje, zelf vind ik het mooi. Oke miss. heb ik een plaatje geplakt en mijn naam geschreven en dan een zwart randje eromheen.. Maar het resultaat vind ik mooi... ook al koste het 10 min. :Y

Weet iemand nog dingen om de sigs mooier te maken, en zo ja met welk programma? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grove St.

    24

  • .Sharingan

    4

  • ~> GizmO <~

    3

  • Achille

    3

Nogmaals jongens, het is zijn eerste signature, dus om hem zo af te zeiken is gewoon verkeerd.

Een design is dat je alles 100% zelf maakt.

Laatste toevoeging hierop, beschuldig een andere niet op dingen die je zelf ook niet doet. Jou tech sigs heb ik ook veel tutorials van gezien.

@ Grove St.

Ga zo door, probeer Photoshop eens uit en volg wat tutorials om een beetje bekend te raken met het programma.

Jullie moeten snappen als jullie zulke "ervaren" Photoshoppers zijn, dat het gaat om de uiteindelijke uitkomst, en niet om wat er aan gedaan is.

Vanaf nu gewoon de sigs raten en niet hem helemaal afkraken met domme argumenten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb weer wat gerommeld met Photo Impact 10 en dit kwam eruit:

sign9qv.jpg

Mijn vraag:

- is de tekst leesbaar genoeg?

- heb je nog een idee om aan te vullen?

- hoe kan je de kwaliteit verbeteren? hij is nu opgeslagen als .JPG

Rate + comments ;)

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel aan mijn pc liggen maar ik zie geen plaatje :-( . Is dat bij iedereen zo?

Is al gefixt zie ik.. :*D

De tekst is wel ok, maar ik vind hem veel te flets. Wat is dat, rook of gunfire? Achtergrond is wel mooi.

Rate 6,5/10

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hem ook niet als ik gewoon in het topic zit, maar nu ik post wel (bij de 'Laatste 10 berichten [ In omgekeerde volgorde]'). Blijkbaar was er net toen ik ging posten dat Grove St. op 'Bericht Plaatsen' drukte :puh:

De signature zelf is eigenlijk wel goed, hij ziet er goed uit, maar volgens mij is het gewoon een goed genomen screenshot :puh: . De tekst erbij is nog niet zo goed, hij past er niet echt bij. 7.

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer wat gerommeld met Photo Impact 10 en dit kwam eruit:

Mijn vraag:

- is de tekst leesbaar genoeg?

- heb je nog een idee om aan te vullen?

- hoe kan je de kwaliteit verbeteren? hij is nu opgeslagen als .JPG

Rate + comments ;)

Hij is wel leuk, alleen de kwaliteit is echt ver onder null. Ik weet niet hoe je dat zo krijgt. Maar de afbeelding kwaliteit is heel heel slecht. JPG/JPEG is goed, maar ik denk dat het echt aan dat programma ligt. Probeer gewoon eens photoshop, dat is en blijft gewoon het beste programma hiervoor.

Het zal wel aan mijn pc liggen maar ik zie geen plaatje :-( . Is dat bij iedereen zo?

Hij heeft het net gefix, zie zijn edit datum

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hem ook niet als ik gewoon in het topic zit, maar nu ik post wel (bij de 'Laatste 10 berichten [ In omgekeerde volgorde]')

De signature zelf is eigenlijk wel goed, hij ziet er goed uit, maar volgens mij is het gewoon een goed genomen screenshot :puh: . De tekst erbij is nog niet zo goed, hij past er niet echt bij. 7.

Oke thanks dat ga ik verbeteren... en idd het is een "screenshot" maar ik heb er veel mee gedaan dus dat kan je het eigenlijk niet meer noemen ;) Want vele vinden dat je alles zelf moet maken, maar ik vind als je er iets leuks of er lekker energie in gestoken hebt en er een aardige sign. uitkomt dat het dan goed is... ik weet ook niet hoe je een plaatje op een achtergrond plakt... Is dat een render ofzo :bonk:

En miss. komt de slechte kwaliteit door de belichting die ik heb gemaakt etc... Maar in .Gif was het echt lelijk! :cab: Dan zag je echt gewoon de pixels erop zitten...

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig!

Er zit een soort Grunge laagje over, daardoor lijkt het of de Kwaliteit minder is.

Echt een mooie signature, kleuren bij de kogel gaten, goede screen, alleen de tekst kan beter :) Erg origineel om een signature te maken vanuit FPS view, ik heb er ook wel eens aan gedacht maar nooit uitgevoerd.

Een 9,5/10, als de tekst goed was een 10.

KUTGW :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig!

Er zit een soort Grunge laagje over, daardoor lijkt het of de Kwaliteit minder is.

Echt een mooie signature, kleuren bij de kogel gaten, goede screen, alleen de tekst kan beter :) Erg origineel om een signature te maken vanuit FPS view, ik heb er ook wel eens aan gedacht maar nooit uitgevoerd.

Een 9,5/10, als de tekst goed was een 10.

KUTGW :bier:

Danku wel! Ik ben zelf zeer te vreden met het resultaat, ik hoop meer van dit soort effecten te krijgen en idd.. het is echt cool om juist vanuit de persoon een shoot te nemen en er een draai aan te geven en toch het echt te laten lijken alsof alles draait om de persoon en de game!

Mooi gesproken, niet? :puh:

En de tekst ga ik nog veranderen, iedereen kan hem elke dag bewonderen in mijn handtekening ;)

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip voor je tekst misschien;

1. Zoek een rustig fontje.

2. Schrijf je naam en zet de layer op Soft Light.

3. Duplicate die layer en zet hem op Overlay.

4. Speel wat met de Opacity en de border (ook die opacity).

Maak je tekst niet te groot.

Done :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip voor je tekst misschien;

1. Zoek een rustig fontje.

2. Schrijf je naam en zet hem op Soft Light.

3. Duplicate die layer en zet hem op Overlay.

4. Speel wat met de Opacity en de border (ook die opacity).

Maak je tekst niet te groot.

Done :)

Ik weet niet of dat met Photo Impact 10 kan, maar ik zal het proberen ;)

Edit door Slimm: Vergeten :bonk:

Edit door Grove St.: Geeft niet, ik ga Photoshop wel eens download... en ik heb even je edit dik gemaakt , dat staat netter :puh:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...