Jump to content

Mijn Design


Grove St.

Recommended Posts

wat ik heb gedaan:

-gloed verspreiden en een goede tint gekozen

-de achtergrond van mijn letters rood gekleurd

-meer effecten die te maken heeft met de vage beweging van de persoon

-explosie effect gemaakt

-meer......

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grove St.

    24

  • .Sharingan

    4

  • ~> GizmO <~

    3

  • Achille

    3

( sorry voor dubbelpost )

Ik heb weer een sign. gemaakt.... Op de achtergrond zie je een Mustang en ik heb het zo gemaakt dat het net lijkt alsof de Mustang uit de pic rijdt, doordat de vierkantjes naar voren zijn gebracht.. ook heb ik nog een paar belichtingseffects en trucen gedaan om het een mooie stoere sign. te laten lijken! :puh:

mustangsign1gj.png

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het effect echt leuk gedaan, maar de letters passen totaal niet bij het geheel. Eerlijk gezegd vind ik de letters erg lelijk, te groot, foute kleur, ik denk dat zilver of grijs mooier is, font is niet zo mooi..

Voor het effect een 7.

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als je het zelf niet hebt gemaakt moet je het hier ook niet posten. Want je topic heet ook Mijn design.

@ GL (maker):

Die scanline's over de wagen :t . En die brush past er niet bij. En dit keer zou een simpele border mooier zijn. Dus gewoon zwart 1 px overlay. Die tekst op het autoraam is wel leuk bedacht. Maar het ziet er wat nep uit. Probeer misschien Edit >> Tramsform >> Scale/Rotate/Skew/enz.

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou niet echt van deze stijl, maar dat ligt ook aan mij. De effectjes die je eraan hebt toegevoegd vind ik erg mooi. De bovenkant is alleen wel jammer, het fontje vind ik niet zo mooi en je had beter de bovenkant grijz kunnen maken zoals je dat bij het menu hebt gedaan

Ik geef je een 7.

En nog bedankt want ik denk dat ik nu ook maar ga beginnnen met het maken van een lay-out.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

No Problem, mensen kunnen zelf de lettertype vervangen... als hij maar op de originele template lijkt. Mensen die hem willen gebruiken moeten de copyright laten staan van mij!

Nog meer mensen tips & argumenten? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel mooi, alleen die rode beginletters is niet zo, vooral bij "God", daar komt de G veels te scherp over..

Ook moet je eigenlijk bij één taal blijven, er staat: Natuur, is the gift of God. Als je daar: Nature van maakt is beter. Ook is het denk ik beter om het woord "is" weg te laten. Dat klinkt lekkerder zonder "is".

Over het plaatje geen aanmerkingen..

Rate 7,5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...