Grove St. Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 wat ik heb gedaan: -gloed verspreiden en een goede tint gekozen -de achtergrond van mijn letters rood gekleurd -meer effecten die te maken heeft met de vage beweging van de persoon -explosie effect gemaakt -meer...... Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) ( sorry voor dubbelpost ) Ik heb weer een sign. gemaakt.... Op de achtergrond zie je een Mustang en ik heb het zo gemaakt dat het net lijkt alsof de Mustang uit de pic rijdt, doordat de vierkantjes naar voren zijn gebracht.. ook heb ik nog een paar belichtingseffects en trucen gedaan om het een mooie stoere sign. te laten lijken! Bewerkt: 15 februari 2006 door Grove St. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Ik vind het effect echt leuk gedaan, maar de letters passen totaal niet bij het geheel. Eerlijk gezegd vind ik de letters erg lelijk, te groot, foute kleur, ik denk dat zilver of grijs mooier is, font is niet zo mooi.. Voor het effect een 7. Bewerkt: 15 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 oke letters ga ik verbeteren... heeft iemand nog een leuke lettertype? PM me dan! Reageren
Ferre Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Kijk op www.dafont.com Verder vind ik dat effect wel leuk gedaan maar de opacity mag van mij wel wat lager. Want nu vind ik het maar onduidelijk 7/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Ik heb weer een nieuwe sigm. dit keer niet zelf gemaakt maar door General Lee Sign. General Lee: Plaatje heb ik zelf gekozen Bewerkt: 9 maart 2006 door Grove St. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Als je het zelf niet hebt gemaakt moet je het hier ook niet posten. Want je topic heet ook Mijn design. @ GL (maker): Die scanline's over de wagen . En die brush past er niet bij. En dit keer zou een simpele border mooier zijn. Dus gewoon zwart 1 px overlay. Die tekst op het autoraam is wel leuk bedacht. Maar het ziet er wat nep uit. Probeer misschien Edit >> Tramsform >> Scale/Rotate/Skew/enz. 6,5/10 Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik heb een lay-out dit keer gemaakt, me eerste dus graag comment + argument Screen: Reageren
Goliat Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Ik hou niet echt van deze stijl, maar dat ligt ook aan mij. De effectjes die je eraan hebt toegevoegd vind ik erg mooi. De bovenkant is alleen wel jammer, het fontje vind ik niet zo mooi en je had beter de bovenkant grijz kunnen maken zoals je dat bij het menu hebt gedaan Ik geef je een 7. En nog bedankt want ik denk dat ik nu ook maar ga beginnnen met het maken van een lay-out. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 No Problem, mensen kunnen zelf de lettertype vervangen... als hij maar op de originele template lijkt. Mensen die hem willen gebruiken moeten de copyright laten staan van mij! Nog meer mensen tips & argumenten? Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 * Bump * Nog iemand comment, want van 1 iemand kan ik niet snoepen Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nieuwe: Rate + comment Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Triple post ...... Heb geduld mensen posten heus wel in jou topics ! Rate : Niet echt mooi Font alleen de achtergrond vind ik moo Overall Rate 6.0 ! Tales Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik vind het wel mooi, alleen die rode beginletters is niet zo, vooral bij "God", daar komt de G veels te scherp over.. Ook moet je eigenlijk bij één taal blijven, er staat: Natuur, is the gift of God. Als je daar: Nature van maakt is beter. Ook is het denk ik beter om het woord "is" weg te laten. Dat klinkt lekkerder zonder "is". Over het plaatje geen aanmerkingen.. Rate 7,5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.