Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 2 posts Tales, de laatste was een nieuwe en geen bump post Ja, goed gezien Ronald! Zal het veranderen en als ik weet hoe ik font install. dan ga ik het doen. En het wordt dan dus: Nature The gift of God. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Toch 3 posts onder elkaar Triple = Triple ! Edit hoe doe je de eerste letters rood ? Thx... Bewerkt: 16 maart 2006 door .Tales. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik heb photo impact 10 Je kiest font, dan kleur je typt 1 letter zet hem daarna gelijk weer op wit bijv. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Zal wel het zelfde zijn bij PS. Nog Thx !! Reageren
Grove St. Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb een nieuwe sign. gemaakt, hij gaat over Mission Impossible. Ik heb de vlammen wat lichter gemaakt, zodat je kleur verschil ziet en wat effecten erdoor heen gegooit. Slimm heeft het lettertype gedaan. Rate + Comment please Reageren
Grove St. Geplaatst: 20 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 *bump* Niemand advies of rates Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.