Jump to content

[SP] Sportkenners 2006

NandroDavids

Recommended Posts

eerst en vooral gefeliciteerd aan alle deelnemers en NanroDavids

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn in het begin, anders kon ik het misschien wel nog spannender maken, maarja, top-5 is niet slecht, toch?

Delen op andere websites

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

35

• Thabit

3

• GTA-Sheep

3

• Arjen

1

Ik ben ook pas later begonnen, maar ik vond het echt een leuk topic, m'n complimenten NandroDavids _O_

HerrieM, gefeliciteerd, knap dat je het hebt gehaald omdat je er later bent bijgekomen.

Ik verheug me al op de volgende sportkenners, maar voor nu nogmaals mijn complimenten aan NandroDavids en HerrieM. De mensen die er volgend jaar ook weer bij zijn wens ik nu alvast veel succes. Ik heb eigenlijk geen kritiek, de puntentelling is goed en er waren ook genoeg verschillende sporten, dus tot volgend jaar iedereen :puh:

Delen op andere websites

Neem me niet kwalijk NandroDavids, want ik ben je 10 posten geleden helemaal vergeten te bedanken voor de goede organisatie. Zat even met de gedachten elders vrees ik :$. Maar alsnog: een toporganisatie de hele tijd en een erg leuke competitie :klap:

Delen op andere websites

Mijn complimenten NandroDavids! Het was altijd heel spannend om te zien hoe (weinig/)veel punten ik zou scoren, ondanks dat niet alle 'onderwerpen' mij goed lagen. Alles is goed verlopen en ik ben tevreden met mijn 101 punten :puh: .

Nogmaals: Complimenten, en ik hoop dat Sportkenners 2007 een nóg groter spectakel mag worden!

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...