Gta Ripper Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 Pijltjestoetsen gebruiken? Prima! Ik had erg ver inzoomen ook goed gerekend, vind dit zelf persoonlijk ook makkelijker. Volgende vraag is aan jou! Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 Uhm, ik pas deze, volgende mag. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 Volgende vraag: hoe maak je in Photoshop een ster van zes hoeken? Uiteraard kun je shapes downloaden, maar dat bedoel ik niet. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Oké, -Matthijs-. Via de tool palette ga je naar de 'Polygon Tool' (sneltoets 'U'). Bovenaan het scherm staan de instellingen. Zorg dat 'sides' op 6 staat en dat je via het tandwieltje daarnaast bij instellingen het vinkje bij 'starr' aan zet. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Oké, -Matthijs-. Via de tool palette ga je naar de 'Polygon Tool' (sneltoets 'U'). Bovenaan het scherm staan de instellingen. Zorg dat 'sides' op 6 staat en dat je via het tandwieltje daarnaast bij instellingen het vinkje bij 'starr' aan zet. Levi, jouw kennis reikt tot ver achter de horizon! Volgende vraag is voor jou. Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Geplaatst: 4 juni 2013 Voor al uw precisiewerk! Ik heb het dan natuurlijk over 'Smart Guides', maar hoe zet ik dit aan? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Ga naar View - Show - Smart Guides en vink deze aan. Je kan hier mee werken als je meerdere layers hebt, waardoor er roze strepen zichtbaar worden als je dingen verplaatst met de movetool. Dit zorgt er voor dat je preciezer kan werken. Reageren
.Levi. Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Geplaatst: 12 juni 2013 Helemaal juist! Aan jou de volgende vraag. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Dus je bent aan het werken aan een design en je bent net klaar met een layer. Hoe kun je precies selecteren wat er in die layer zit? Ik bedoel dus niet met de Magic Wand Tool, maar op een andere manier. Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 ctrl (cmd voor mij) + klik op de afbeelding van je layer? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 ctrl (cmd voor mij) + klik op de afbeelding van je layer? Helemaal goed! De volgende vraag is voor jou! Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Welke shortcut gebruik je om een afbeelding zwart-wit te maken? Kon niets anders verzinnen.... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Shortcut voor zwart-wit (desaturate) is CTRL + SHIFT + U (SHIFT en CTRL kunnen ook omgedraaid worden). Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Ik bedoelde die van Venzio, maar Matthijs is zeker ook juist, denk ik, maar danbtoch Venzio omdat ie eerst was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.