Jump to content

Photoshop Quiz


~> GizmO <~

Recommended Posts

Volgens mij bedoel je selective color? Je kiest de kleur wit om de lichtste (felste/witte) delen te veranderen. (Image > Adjustments > Selective Color)

Prima, helemaal goed. Misschien een beetje ver gezocht deze vraag, maar kon niets bedenken. Aan jou de volgende vraag!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    30

  • 3L1077

    23

  • .Levi.

    14

  • Gta Ripper

    14

Top Posters In This Topic

Ik heb een sprite (pixelachtige afbeelding), en die wil ik vergroten, maar ik wil niet dat de afbeelding vervaagt of verandert, hij moet exact blijven zoals hij is, maar dan groter.

Hoe doe je dat?

SHIFT inhouden tijdens het vergroten, zodat dat de verhoudingen gelijk blijven...?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst vergroot je je canvas: Image > Canvas Size. Vervolgens selecteer je je sprite en druk je CTRL+T. Je drukt SHIFT in terwijl je een van de hoeken verplaatst. SHIFT is voor de proporties.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nieuwe poging. :puh: Je opent je sprite in PS. Daarna ga je naar Image > Mode > Indexed Color. Aldaar stel je de instellingen naar eigen smaak (en kwaliteit) in. Vervolgens ga je naar Image > Image Size om de sprite te vergroten. Free Transform werkt namelijk niet in deze mode. Als je tevreden bent zet je de mode terug op RGB, zodat je verder kunt werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...