Venzio Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Hoe krijg je een cartoonish effect over je plaatje/render/etc? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ja, daar zijn tig manieren voor... Is maar net hoe je het effect voor ogen hebt. Cutout en Poster Edges (eventueel gecombineerd) geven je in ieder geval al een cartoony effect. Reageren
Venzio Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Geplaatst: 26 juni 2013 Ja, daar zijn tig manieren voor... Is maar net hoe je het effect voor ogen hebt. Cutout en Poster Edges (eventueel gecombineerd) geven je in ieder geval al een cartoony effect. Ik reken meerdere manieren goed, zo ook die van jou! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Stel je werkt aan een design, maar blijkt meer ruimte nodig te hebben. Wat doe je dan? Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Dan ga ik naar Image > Canvas Size (Alt + Ctrl + C). Daar kan ik zowel de breedte als de hoogte van het document (canvas) aanpassen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Correctomundo! Volgende voor jou! Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Noem nog een manier om iets scherper te maken dan met de 'Sharpen Tool' of via 'Filter > Sharpen'. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Noem nog een manier om iets scherper te maken dan met de 'Sharpen Tool' of via 'Filter > Sharpen'. Daar zijn meerdere manieren voor.. Moet ik de ''basistools'' van PS gebruiken, of mag ik ook gedownloade add-ons voor PS gebruiken? Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 De 'basistools' van Photoshop graag! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Dan moet je naar Filter - Other - High Pass, eenmaal daar zet je de radius op ongeveer 1.1/1.2/1.3. Als je dit hebt gedaan moet je de blending mode op overlay, soft light, of hard light zetten, dit geeft ieder een net iets ander resultaat. Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 Heel goed! Dat was precies wat ik bedoelde! Aan jou de volgende vraag. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Geplaatst: 28 juni 2013 Je bent bezig met een design en je besluit dat de kleuren ietsje veranderd moeten worden. Je wilt hier alleen de lichtste kleuren veranderen, dus je weet dat je maar één adjustment kunt gebruiken hiervoor. Welke adjustment moet je hier voor dus gebruiken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Je bent bezig met een design en je besluit dat de kleuren ietsje veranderd moeten worden. Je wilt hier alleen de lichtste kleuren veranderen, dus je weet dat je maar één adjustment kunt gebruiken hiervoor. Welke adjustment moet je hier voor dus gebruiken? De Input Levels? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Je bent bezig met een design en je besluit dat de kleuren ietsje veranderd moeten worden. Je wilt hier alleen de lichtste kleuren veranderen, dus je weet dat je maar één adjustment kunt gebruiken hiervoor. Welke adjustment moet je hier voor dus gebruiken? De Input Levels? Helaas niet het antwoord waar ik naar zoek. Hint: Je kunt ook aparte kleurengroepen pakken met deze adjustment. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Volgens mij bedoel je selective color? Je kiest de kleur wit om de lichtste (felste/witte) delen te veranderen. (Image > Adjustments > Selective Color) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.