Gta Ripper Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Geplaatst: 2 juli 2013 Volgens mij bedoel je selective color? Je kiest de kleur wit om de lichtste (felste/witte) delen te veranderen. (Image > Adjustments > Selective Color) Prima, helemaal goed. Misschien een beetje ver gezocht deze vraag, maar kon niets bedenken. Aan jou de volgende vraag! Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Hoe kun je de zichtbaarheid van een layer aanpassen zonder dat het invloed heeft op de layerstyle (bv. Drop Shadow)? Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Idpv dekking aanpassen, vulling aanpassen. Ik weet wel niet hoe het in het Engels is... Opcacity en filling? Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Correct! In het Engels heet het 'Fill'. Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik heb een sprite (pixelachtige afbeelding), en die wil ik vergroten, maar ik wil niet dat de afbeelding vervaagt of verandert, hij moet exact blijven zoals hij is, maar dan groter. Hoe doe je dat? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Ik heb een sprite (pixelachtige afbeelding), en die wil ik vergroten, maar ik wil niet dat de afbeelding vervaagt of verandert, hij moet exact blijven zoals hij is, maar dan groter. Hoe doe je dat? SHIFT inhouden tijdens het vergroten, zodat dat de verhoudingen gelijk blijven...? Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 juli 2013 Rapport Geplaatst: 7 juli 2013 Nee, dat bedoel ik niet. Bijvoorbeeld wanneer je een sprite hebt, en die wt vergroten moet je ervoor zorgen dat ie niet wazig wordt maar pixelerig blijft. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Niemand? Moet ik een screen maken voor de duidelijkheid? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Naar mijn weten bestaat er geen manier om afbeeldingen te vergroten zonder daarbij kwaliteit te verliezen, tenzij het vector is natuurlijk. Doel je misschien op Image > Image Size? Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Nee, dat is niet wat ik bedoel. Hier verduidelijk ik het even. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 juli 2013 Rapport Geplaatst: 16 juli 2013 Eerst vergroot je je canvas: Image > Canvas Size. Vervolgens selecteer je je sprite en druk je CTRL+T. Je drukt SHIFT in terwijl je een van de hoeken verplaatst. SHIFT is voor de proporties. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Nieuwe poging. Je opent je sprite in PS. Daarna ga je naar Image > Mode > Indexed Color. Aldaar stel je de instellingen naar eigen smaak (en kwaliteit) in. Vervolgens ga je naar Image > Image Size om de sprite te vergroten. Free Transform werkt namelijk niet in deze mode. Als je tevreden bent zet je de mode terug op RGB, zodat je verder kunt werken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 juli 2013 Rapport Geplaatst: 31 juli 2013 Het kan zijn dat het klopt, maar dat is niet wat ik zocht. Wat ik zocht was bij voorkeuren > algemeen (ctrl+K) > Interpolatie van abfeeldingen > Naaste buur. Matthijs mag. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Waar moet je rekening mee houden als je gebruikt wilt maken van Simulate Brush? Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Pendruk aanvinken? (Ken de Engelse term niet) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.