Jump to content

Southpark Hoofd


Thabit

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    6

  • Thabit

    6

  • Eli R

    6

  • Giorgo

    6

Top Posters In This Topic

Ik ben het eens met Giorgo.

En die sig vind ik echt lelijk.

Een 4/10.

@Arjen hier beneden: Nee hoor, ik rate gewoon.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Arjen, met alle respect als je nu eens naar alle ratings van Thabit kijkt rate hij slecht hoor.

Hij rate alleen om de ranking waarschijnlijk.

Thabit kan niet zo goed tegen kritiek, ben ik volkomen met je eens. Dat is ook een van de redenen dat hij slecht rate. Maar zulk soort dingen kan je beter negeren dan er nog wat van te zeggen.

Zoals nu ook, ik negeer General Lee gewoon, omdat dat een ongelofelijk kansloos bericht is (dit is niet meer negeren hea? :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Giorgo en Thabit: Ik zou het op prijs stellen als jullie elkaar niet zouden aanvallen.

Dat verpest de sfeer, terwijl die weer beter begint te worden.

Dit soort topics zijn om te raten, en niet om persoonlijke discussie aan te gaan.

En nu even ontopic.

Ik vind de kleuren erg gepast.

Ze lijken warm en zwoel.

Je minpunten zijn dat de render iets overcontrasted is, en je tekst is weer een beetje eentonig.

Probeer eens ee gradient erover te doen.

Voor de rest vind ik je vooruit gaan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Arjen, met alle respect als je nu eens naar alle ratings van Thabit kijkt rate hij slecht hoor.

Hij rate alleen om de ranking waarschijnlijk.

Thabit kan niet zo goed tegen kritiek, ben ik volkomen met je eens. Dat is ook een van de redenen dat hij slecht rate. Maar zulk soort dingen kan je beter negeren dan er nog wat van te zeggen.

Zoals nu ook, ik negeer General Lee gewoon, omdat dat een ongelofelijk kansloos bericht is (dit is niet meer negeren hea? :puh:)

:t

Zeggen dat ik op moet houden en meneer gaat gewoon door..

Ik kan gerust tegen kritiek hoor.. Maar als jij naar me toe komt om te zeuren, dan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom naar jou toe zeuren ??

Neen hoor zo ging het niet.

Hij had het tegen mij, omdat ik er persoonlijk wat van zei. Maar broertje, als je wel tegen kritiek kunt zou je ook niet op mijn bericht reageren.

Nee, ik zei alleen hoe het echt ging.

@ Giorgio, ik vind wel 1 signature er van heel mooi, maar ik houd gewoon niet zo van pixelstretch, of brushes met anime.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom naar jou toe zeuren ??

Neen hoor zo ging het niet.

Hij had het tegen mij, omdat ik er persoonlijk wat van zei. Maar broertje, als je wel tegen kritiek kunt zou je ook niet op mijn bericht reageren.

Nee, ik zei alleen hoe het echt ging.

@ Giorgio, ik vind wel 1 signature er van heel mooi, maar ik houd gewoon niet zo van pixelstretch, of brushes met anime.

Slijm Slijm kwijl kwijl.......Eerst was het lelijk nu opeens omdat iedereen tegen je is is het mooi... Nou moet het eens afgelopen zijn... Iedereen moet normaal raten en ook comments geven over zijn rate, en dat doet Thabit niet.... Gewoon posten en niet op elkaar gaan letten.

Ojah EDIT: rechtstreeks van een site:

Hey *********..

Een paar tips voor je website;

probeer het layout in het midden te krijgen

kies een ander lettertype

Ben je besmet met de: ik-erger-me-aan-iedereen-en-kan-niet-normaal-doen ofzo... overal negatief nooit positief. Bron blijft onbekend......

Rate:

Ik vind hem niet zo heel mooi, het effect op zijn hoofd is mooi alleen die overgang van zijn hoofd op de achtergrond... De achtergrond is alleen maar bruin... Zelf erger ik me niet aan die pixel knoe naast je zwarte rand...

een 6,5/10 oefenen baardkunst!

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

oefenen baardkunst!

Oefening baart kunst*

En nog een ding. Raten, is wat anders als kunnen, als Thabit de sig niet mooi vind, dan vind hij hem niet mooi, mag hij niet smaak hebben ofzo?

Juist, Thabit kan wel raten, maar zelf het maken kan hij het niet! en een mening is een mening maar dit is zijn iri op iemand los laten....

En je hoeft me niet te verbeteren hoor... want, je moet eens een punt proberen in plaats van steeds een komma ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Giorgo: Naar jij eigen sigs al eens gekeken dan? Kijk eerst naar jezelf voor je op een ander begint.

@Grove St: Jij beslist het hier niet...

Ik vindt het heel leuk gedaan met de render Thabit, alleen is het een klein beetje té fel. 8/10 :)

EDIT Was het niet duidelijk genoeg voor hier over te stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...