GuitarGuy666 Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Ontwikkelaar: digital eclipse Release: 26 oktober 2004 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Ontwikkelaar: digital eclipse Release: 26 oktober 2004 You go Reageren
Dotz Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Dat behoeft niet eens een research , het spel is ontwikkeld door Digital Eclipse en uitgebracht op dezelfde datum als GTASA, namelijk 26 10 '04. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Dat behoeft niet eens een research , het spel is ontwikkeld door Digital Eclipse en uitgebracht op dezelfde datum als GTASA, namelijk 26 10 '04. Niet iedereen heeft een Sheldon Cooper like mind als jou Dotz. Ik weet niet elk klein detail van de games uit mijn hoofd. Verder OT Reageren
Dotz Geplaatst: 6 juni 2013 Rapport Geplaatst: 6 juni 2013 Ik ga er maar van uit dat dat betekent dat mijn antwoord het juiste was .. Volgende vraag dan maar: Waar kom je het logo van GTAA allemaal tegen? Het betreft dus onderstaand logo. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 (bewerkt) pardon? Volgens mij mocht ik een vraag stellen? Ontwikkelaar: digital eclipse Release: 26 oktober 2004 You go wat is er zeer opvallend aan de cutscenes van gta advance? Bewerkt: 7 juni 2013 door supergtagamer Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 pardon? Volgens mij mocht ik een vraag stellen? Ik denk dat Dotz jouw antwoord op de volgende pagina had gemist toen hij antwoordde. Aangezien jij eerder was met een goed antwoord, gaan we met jou vraag verder. wat is er zeer opvallend aan de cutscenes van gta advance? Ik ken GTA: Advance niet, dus een gok: er wordt geen gebruik gemaakt van bewegende beelden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 (bewerkt) Ik bedoel met cutscenes de beelden die je te zien krijgt wanneer je een missie start. foto: Bewerkt: 7 juni 2013 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 Ik dacht al , ''er zitten toch geen cutscenes in GTAA''.. Misschien dat in de dialogen elke deelnemer een eigen kleur heeft waarin zijn tekst weergeven word? Overigens zijn dit soort vragen imo zó openlijk dat vele antwoorden goed zijn.. GTACW is naast GTAA de enige GTAA die geen gebruik maakt van bewegende beelden tijdens dialogen, dat is dus al ''opvallend''.. Bovendien is ''opvallend'' een abstract begrip, wat de vraagstelling nog onduidelijker maakt.. Vele dingen zijn opvallend aan de ''cutscenes'' van GTAA, vele antwoorden zijn daarom ook mogelijk. Vandaar dat zulke vragen imo niet zo geschikt zijn voor de quizes aangezien het moeilijker is een fout antwoord te geven dan een juist .. Het opvallendste aan de cutscenes van GTAA is natuurlijk het ontbreken ervan Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 hmm.. overigens niet het goede antwoord. Ik ben meer gefocust naar de karakters. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 Volgens mij zijn er al meerdere goed antwoorden gegeven, dien je niet ieder goed antwoord goed te keuren? Ongeacht of het het antwoord was dat je in gedachten had? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 juni 2013 Rapport Geplaatst: 7 juni 2013 ik ben echt opzoek naar iets dat te maken heeft met de karakters die je ziet tijdens de conversaties. Niet bij de omgeving. Reageren
Dotz Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Daar had je anders niets over gezegd in je vraagstelling, hier komt dan het vierde juiste antwoord op deze open vraag. Voor verschillende personages wordt dezelfde sprite gebruikt.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Dat reken ik goed Volgende voor dotz Reageren
Dotz Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Geplaatst: 9 juni 2013 Waar vind je in GTAA een verwijzing naar de film ''Boyz n the Hood'' terug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.