Jump to content

GTA Advance Quiz


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    68

  • Dotz

    43

  • GuitarGuy666

    29

  • .PhoeniX.

    18

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Sorrie voor de late reactie. Ik weet dat het voortuig waarop de verwijzing te vinden is bekent staat als ''Triad Fish Van'' maar het is bij mijn weten nooit aangetoond dat het voertuig met de verwijzing ook daadwerkelijk een Triad Fish Van is. Met andere woorden; ik wil de naam van het voertuig zoals die in GTAA te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle informatie op WikiGTA is correct. Ik ga uit van de feiten zoals ze gegeven worden in GTAA, niet zoals ze gegeven worden op WikiGTA. Met andere woorden; als GTAA ''A'' zegt en WikiGTA ''B'' zegt ga ik alsnog uit van ''A'', vandaar dat ik je antwoord fout reken :). Ik raad je aan GTAA eens te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heet ie dan toevallig "belly"?

Ik raad je aan GTAA eens te spelen.

Ik heb gta advance hier liggen. Ik heb het de laatste tijd niet meer gespeeld dus enige informatie is bij mij weggezakt.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Dat antwoord is correct Supergtagamer, jij bent aan de beurt.

Overigens vraag ik me af hoe je de connectie heb gelegd tussen de Belly en de Triad Fish Van, volgens mij komt ingame namelijk nergens terug dat die wagens iets gemeen hebben. De Belly heeft zelfs meer gemeen met de Toyz :puh:. Had je dat gewoon van wikigta/gtawikia of ben je dat zelf (ingame) tegengekomen? Mocht dat laatste het geval zijn dan ben ik gruwelijk nieuwsgierig!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht de fish van omdat in gta 3 dat er ook op staat :puh:

In GTA3 staat dat op de Toyz :? .

Wie in gta advance gaat het eerste dood, en hoe?

Frederico sterft als eerste, Vinnie laat Mike hem in opdracht van de Mafia liquideren.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...