Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    68

  • Dotz

    43

  • GuitarGuy666

    29

  • .PhoeniX.

    18

Top Posters In This Topic

Posted

Dat behoeft niet eens een research :7, het spel is ontwikkeld door Digital Eclipse en uitgebracht op dezelfde datum als GTASA, namelijk 26 10 '04.

Posted

Dat behoeft niet eens een research :7, het spel is ontwikkeld door Digital Eclipse en uitgebracht op dezelfde datum als GTASA, namelijk 26 10 '04.

Niet iedereen heeft een Sheldon Cooper like mind als jou Dotz. Ik weet niet elk klein detail van de games uit mijn hoofd.

Verder OT

Posted

Ik ga er maar van uit dat dat betekent dat mijn antwoord het juiste was :)..

Volgende vraag dan maar:

Waar kom je het logo van GTAA allemaal tegen? Het betreft dus onderstaand logo.

295759937_1358519679.png

Posted (edited)

pardon? Volgens mij mocht ik een vraag stellen?

Ontwikkelaar: digital eclipse

Release: 26 oktober 2004

You go

wat is er zeer opvallend aan de cutscenes van gta advance?

Edited by supergtagamer
Posted

pardon? Volgens mij mocht ik een vraag stellen?

Ik denk dat Dotz jouw antwoord op de volgende pagina had gemist toen hij antwoordde. Aangezien jij eerder was met een goed antwoord, gaan we met jou vraag verder. :)

wat is er zeer opvallend aan de cutscenes van gta advance?

Ik ken GTA: Advance niet, dus een gok: er wordt geen gebruik gemaakt van bewegende beelden.

Posted (edited)

Ik bedoel met cutscenes de beelden die je te zien krijgt wanneer je een missie start.

foto:

1988.jpg

Edited by supergtagamer
Posted

Ik dacht al :7, ''er zitten toch geen cutscenes in GTAA''..

Misschien dat in de dialogen elke deelnemer een eigen kleur heeft waarin zijn tekst weergeven word? Overigens zijn dit soort vragen imo zó openlijk dat vele antwoorden goed zijn.. GTACW is naast GTAA de enige GTAA die geen gebruik maakt van bewegende beelden tijdens dialogen, dat is dus al ''opvallend''.. Bovendien is ''opvallend'' een abstract begrip, wat de vraagstelling nog onduidelijker maakt.. Vele dingen zijn opvallend aan de ''cutscenes'' van GTAA, vele antwoorden zijn daarom ook mogelijk. Vandaar dat zulke vragen imo niet zo geschikt zijn voor de quizes aangezien het moeilijker is een fout antwoord te geven dan een juist :7..

Het opvallendste aan de cutscenes van GTAA is natuurlijk het ontbreken ervan :7

Posted

hmm.. overigens niet het goede antwoord. Ik ben meer gefocust naar de karakters.

Posted

Volgens mij zijn er al meerdere goed antwoorden gegeven, dien je niet ieder goed antwoord goed te keuren? Ongeacht of het het antwoord was dat je in gedachten had?

Posted

ik ben echt opzoek naar iets dat te maken heeft met de karakters die je ziet tijdens de conversaties. Niet bij de omgeving.

Posted

Daar had je anders niets over gezegd in je vraagstelling, hier komt dan het vierde juiste antwoord op deze open vraag.

Voor verschillende personages wordt dezelfde sprite gebruikt..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...