GuitarGuy666 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 duurt lang, zo'n vraag van vorig jaar. Ik stel maar 'n vraag: welke vrouw komt ook in gta III voor? (ik heb het over 1 vrouw, niet 2.) MVG: supergtagamer Reageren
Kratod Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 duurt lang, zo'n vraag van vorig jaar. Ik stel maar 'n vraag: welke vrouw komt ook in gta III voor? (ik heb het over 1 vrouw, niet 2.) MVG: supergtagamer Dat is misty! MVG. Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 duurt lang, zo'n vraag van vorig jaar. Ik stel maar 'n vraag: welke vrouw komt ook in gta III voor? (ik heb het over 1 vrouw, niet 2.) MVG: supergtagamer Dat is misty! MVG. Kratod That's right. Jij bent Reageren
Kratod Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Bij welke radio zender hoor je Laslo praten met de inwonders van LC? Miscihen ga ik vandaag weg en als dit gebeurd dan ben ik tot zobdag weg. Wilt ''Supergtagamer'' dan vertellen als het goed of fout is, al vast bedankt ! MVG. Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 (bewerkt) Bij welke radio zender hoor je Laslo praten met de inwonders van LC? Miscihen ga ik vandaag weg en als dit gebeurd dan ben ik tot zobdag weg. Wilt ''Supergtagamer'' dan vertellen als het goed of fout is, al vast bedankt ! MVG. Kratod ik weet het antwoord er toch niet op? (ik wil het wel doen)! stuur het antwoord via PB. Bewerkt: 5 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
Svenie Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Volgens mij gaat deze vraag niet over GTA Advance, aangezien het spel enkel achtergrondmuziek bevat, welke alleen actief wordt wanneer je in een voertuig stapt. De vraag die hier gesteld wordt gaat hoogstwaarschijnlijk over GTA IV en mijn antwoord zou dan zijn: Integrity 2.0 Reageren
Kratod Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 lat maar, ben al thuis Volgens mij gaat deze vraag niet over GTA Advance, aangezien het spel enkel achtergrondmuziek bevat, welke alleen actief wordt wanneer je in een voertuig stapt. De vraag die hier gesteld wordt gaat hoogstwaarschijnlijk over GTA IV en mijn antwoord zou dan zijn: Integrity 2.0 Dit gaat wel over GTA Advange, ik raad je aan om goed te zoeken! Neen, dat is fout. MVG. Kratod Reageren
Svenie Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 lat maar, ben al thuis Volgens mij gaat deze vraag niet over GTA Advance, aangezien het spel enkel achtergrondmuziek bevat, welke alleen actief wordt wanneer je in een voertuig stapt. De vraag die hier gesteld wordt gaat hoogstwaarschijnlijk over GTA IV en mijn antwoord zou dan zijn: Integrity 2.0 Dit gaat wel over GTA Advange, ik raad je aan om goed te zoeken! Neen, dat is fout. MVG. Kratod Sorry, hier heb ik maar één woord voor: lol. Reageren
Kratod Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Ik geef het op, de juiste andword was ''geen. Je hoort wel een liedje, maar dat is geen echte Radio zo als in de andre GTA's De eerst volgende mag gelijk een vraag stellen ! MVG. Kratod Bewerkt: 12 augustus 2010 door Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 that's nice: Waarom is de leeftijds rating de enige 16+ van de gta reeks? MVG: supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Omdat de anderen allemaal 18+ waren. Bewerkt: 17 augustus 2010 door Dotz Reageren
Kratod Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Omdat de anderen allemaal 18+ waren. Dit komt omdat er geen grove taal in zit(zo als schelden)? Ook is deze deel minder erg als zijn nakomers. MVG.Kratod Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Omdat de anderen allemaal 18+ waren. Dit komt omdat er geen grove taal in zit(zo als schelden)? Ook is deze deel minder erg als zijn nakomers. MVG.Kratod Bijna, niet helemaal. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik stel maar weer een nieuwe vraag, omdat er geen nieuwe reactie komen. Hier komt ie: Wanneer kwam gta advance voor het eerst op de markt? Reageren
Dotz Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 26-10-2004 Gelijktijdig met Grand Theft Auto San Andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.