SilverDust Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Badlands.. Omdat er een liedje op K-Rose is van: I Love A Rainy Night..? SilverDust Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 OMG, leuk nummer maar er wordt niets over de badlands in gezegt toch? zegt de precentatrice er iets over ofzo? Naja, anyway je antwoord is fout. @ All: Wil vanaf nu iedereen met een logische reden voor zijn antwoord posten. Dat zou ik apricieren. (Als jou antwoord ergens op bewust Silverdust: Sorry dan) Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) in SAN FIERRO! EDIT: omdat altijd als ik het stadje inkom het regent! Bewerkt: 23 maart 2006 door plippop Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Kijk, dit was precies het antwoord wat ik zou verwachten als antwoord. Desalnietemin is het fout Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Wetstone! De naam zegt het al, wet is Engels voor nat, dus daar zal het wel veel regenen! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 in de zee? Water maar geen regen. las venturaes Waar slaat dit op Wetstone!De naam zegt het al, wet is Engels voor nat, dus daar zal het wel veel regenen! Kijk eens aan, Pietje // ownd de rest Nekst Kwestjen foor yoe! The spirits? Nooit van gehoord, maar wat heeft dat met regen te maken. Reageren
killerfragger Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 volgens mijn regent het bijna over all even veel in san andrea,s heb truowens nooit last van regen nooit echtt mee gemaakt Reageren
twaka Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Het gaat om het idee hè! @Pietje // : Komt er nog een vraag?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Oke, nieuwe vraag. Welk gebied in San Andreas lijkt op de naam van een film? Graag de naam van het gebied geven en de naam van de film. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Leafy Hollow lijkt wel op de film Sleepy Hollow, waarin een mysterieuze ruiter mensen vermoord. Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Leafy Hollow lijkt wel op de film Sleepy Hollow, waarin een mysterieuze ruiter mensen vermoord. Ja klopt, jij mag de volgende vraag stellen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Oke, bedankt voor je pb SilverDust. (Hij had me gepb'd dat ik een nieuwe vraag mocht stellen) Een pittige: Wat betekent de afkorting 'p.i.t.' in de drving school missie 'p.i.t. maneuvre'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.