Jay; Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Het is klaarblijkelijk te moeilijk, andere vraag wellicht? Reageren
.Senne Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 maar te moeilijk, ze hadden er al drie juist, ik moet alleen nog het vierde antwoord hebben dan geef ik maar een paar tips waardoor het echt wel gemakkelijk wordt: tip I: ik zoek nog hoe music DJsage hem noemt, en tip II, wikipedia als ik tegen morgen avond geen juist antwoord heb zoek ik een andere vraag of mag er iemand eentje stellen Greetz_ Reageren
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 maar te moeilijk, ze hadden er al drie juist, ik moet alleen nog het vierde antwoord hebben dan geef ik maar een paar tips waardoor het echt wel gemakkelijk wordt: tip I: ik zoek nog hoe music DJsage hem noemt, en tip II, wikipedia als ik tegen morgen avond geen juist antwoord heb zoek ik een andere vraag of mag er iemand eentje stellen Greetz_ Wikipedia?? Bedoel je niet WikiGTA ? Reageren
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Wikipedia bestaadt ook, hoor... Kijk anders gewoon op ze allebei Reageren
.Senne Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) ik heb me niet vergist, ik bedoel wel degelijk wikiPEDIA, daar weet ik zeker dat de oplossing staat en op wikiGTA misschien ook, maar daar ben ik helemaal niet zeker van, daar staat ook minder informatie over de personages. dus; wikipedia! GReetz_ EDIT: inderdaad, het was op de Engelse wikipedia, maar als ik er dat bij zei werd het echt wat gemakkelijk. nice one Indycar cya Bewerkt: 11 april 2008 door senneken Reageren
Indycar series Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) DJSage - Oge Loke OG joke door Katie OG loco door Madd Dogg Og loc door Lazlow. Lazlow maakt hier een fout in het uitspreken. OG Loc [ok lok] 'O' word uitgesproken als bij 'pokken'. Is dit goed? Edit: Je kon het wel gewoon op Wikipedia vinden , alleen op de engelse versie ervan. Daarom konden jullie het misschien niet vinden. Zie hier als je me niet gelooft. Scroll naar beneden en probeer 'Og Loc' te vinden. Daar staat het in. Bewerkt: 11 april 2008 door Indycar series Reageren
.Senne Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Jep, we hebben eindelijk een winnaar! Indycar series, jouw beurt voor een vraag! Greetz_ Reageren
Indycar series Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Een makkelijke omdat ik geen goede krijg: Wanneer wordt Ryder vermoord? Reageren
Jay; Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Hij word vermoord wanneer CJ en Cesar de Loco Syndicate aanvallen. Dit gebeurt in de missie: Pier 69. Bewerkt: 11 april 2008 door Jay; Reageren
Indycar series Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Goed zo, jij bent de volgende. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Wikipedia bestaadt ook, hoor... Kijk anders gewoon op ze allebei ja weet ik,, Reageren
Jay; Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Goed dan, een makkelijke. Wie is de voice-actor van Tommy (The Nightmare) Smith? Reageren
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Gaat dat wel over SA? Axl Rose Bewerkt: 11 april 2008 door hackman Reageren
Jay; Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Gaat dat wel over SA?Axl Rose Natuurlijk gaat dit over SA, Tommy Smith is de host van K-DST en dit is één van de radiozender in GTA San Andreas. Overigens is het antwoord goed! Bewerkt: 11 april 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.