Basssss Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik was het een beetje vergeten... :$ Bedoel je deze:Of deze: Allebei vlak bij elkaar op The Old Venturas Strip (zie radar). Die eerste is goed. (2e ook wel, die kwam ik 2 dagen terug ook tegen. ) De beurt is aan _KoE_Mzungu!!! (Moelijke naam... :S ) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Welk personage heeft in welke missie zin in taco's? (Dus naam v/h personage én naam v/d missie.) Edit: Het antwoord van GTAfan92 is onjuist. Bewerkt: 7 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Platypus Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Welk personage heeft in welke missie zin in taco's?(Dus naam v/h personage én naam v/d missie.) Missie: Drive thru Personage: Sweet denk ik Reageren
cheetha Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) lance wilson " Ryder" missie Drive-thru Bewerkt: 7 mei 2008 door cheetha Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 lance wilson " Ryder"missie Drive-thru Correct, volgende vraag voor jou. Reageren
cheetha Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 noem 10 dingen die cj tegen z,n zin in moet doen. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 noem 10 dingen die cj tegen z,n zin in moet doen. Terug naar LS gaan, Mr. Leone helpen, naar LC gaan (voor Saint Mark's Bistro), Ryder doden, BS doden, Cesar geloven dat Ryder en BS de Grove hebben verraden, in Area 69 inbreken, Green Goo stelen, Mike Toreno helpen, naar Badlands worden ontvoerd. Reageren
cheetha Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) terug naar ls - fout mr leone helpen - goed ryder doden -fout BS doden -goed in area 69 inbreken - goed naar badlands ontvoerd worden - goed green goo stelen -goed mike toreno helpen- goed er moeten nog 2 bij komen die cj tegen z,n zin doet die gene die fout zijn fout omdat ze onduidelijk zijn Bewerkt: 8 mei 2008 door cheetha Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 terug naar ls - fout mr leone helpen - goed ryder doden -fout BS doden -goed in area 69 inbreken - goed naar badlands ontvoerd worden - goed green goo stelen -goed mike toreno helpen- goed er moeten nog 2 bij komen die cj tegen z,n zin doet die gene die fout zijn fout omdat ze onduidelijk zijn Die 'onduidelijke' maak ik dan wel even duidelijker. - Terug naar Liberty City gaan, dat doet ie tegen z'n zin. Omdat hij Liberty City net achter zich heeft gelaten. - Hij wil niet geloven dat Ryder en Big Smoke de Grovestreet hebben verraden voor de Loco Syndicate, zoals Cesar Vialpando dat vertelt en laat zien. En hij moet ook de Hydra uit Vertical Bird stelen, tegen z'n zin. En daarnaast moet hij naar Mike Toreno luisteren, terwijl hij dat helemaal niet wil, maar het moet wel voor z'n broer. Als deze ter aanvulling van het goede lijstje doet, is het goed. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 goed jouw beurt Zoals je dat zegt lijkt het wel of jij het ook tegen je zin doet. Hoeveel kost de X-Flow Spoiler voor de Elegy bij Wheel Arch Angels? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Toevallig, net de Elegy wezen tunen. Ik geloof dat het $490 kostte? Bewerkt: 8 mei 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Toevallig, net de Elegy wzen tunen. Ik geloof dta het $490 kostte? Goed, jou beurt. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Hoe heten de 3 tuningshops? Loco Low Co. TransFender Wheel Arch Angels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.