Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog steeds allemaal fout! :N

Tip: Er zijn gewoon 2 ongebruikt, de rest is allemaal gebruikt.

Foute antwoorden:

6, 9, 11, 12, 14.

Geplaatst:

Nou we blijven weer lang bij één vraag hangen .. laat ik dan maar een poging wagen:

• Johnson House
  • Abandoned AC Tower (Verdant Meadows)
  • Madd Dogg's Mansion
  • Safe House 1 t/m 7
  • Safe House Hashbury
  • Safe House Prickle Pine
  • 2 x ongebruikte Safe Houses
  • Vank Hoff Hotel Suite

Volgens mij heb ik ze dan allemaal, denk ik. Dat komt op een totaal van 15 interieurs. Uiteraard heb ik de standaard save-punten die buiten zijn niet meegeteld omdat die geen interieur hebben.

Geplaatst:
Nou we blijven weer lang bij één vraag hangen .. laat ik dan maar een poging wagen:

• Johnson House
  • Abandoned AC Tower (Verdant Meadows)
  • Madd Dogg's Mansion
  • Safe House 1 t/m 7
  • Safe House Hashbury
  • Safe House Prickle Pine
  • 2 x ongebruikte Safe Houses
  • Vank Hoff Hotel Suite

Volgens mij heb ik ze dan allemaal, denk ik. Dat komt op een totaal van 15 interieurs. Uiteraard heb ik de standaard save-punten die buiten zijn niet meegeteld omdat die geen interieur hebben.

En dat is helemaal goed!!! :Y Jij bent. :)

Geplaatst:

Het is soms lastig om nog een vraag te bedenken .. maar voorruit een makkelijke voor deze keer.

Met welke brandweerwagen kan je de Firefighter missie niet starten?

Geplaatst: (bewerkt)

250 (exclusief Unique Stunt Jumps)

320 inclusief de Unique Stunt Jumps

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst: (bewerkt)

0. Je moet namelijk helemaal niks. Je hoeft ook geen enkele missie te doen en je hoeft ook geen enkele collectable te verzamelen. Niks moet; je kunt zelf kiezen wat je met die game doet. Beetje een zwakke vraag op deze manier. Misschien had je het beter kunnen formuleren als: "Hoeveel collectables moet je in totaal behalen om 100% te krijgen?" (USJ hier niet meegerekend) of "Hoeveel collectables kún je in totaal behalen?" Zelfs dan is de vraagstelling eigenlijk niet waterdicht, omdat het er maar net om gaat hoe jij een collectable definieert en wat jij wel en wat jij niet ziet als een zgn. collectable. Maar nu ben ik nogal aan het mierenneuken, dus laat allemaal maar zitten. :7 KoE heeft het antwoord toch al goed (denk ik).

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
250 (exclusief Unique Stunt Jumps)

320 inclusief de Unique Stunt Jumps

Juist, volgende weer voor jou :Y .

Geplaatst:

Hoeveel gang territoriums moet je minimaal veroveren gedurende het spel en de story-line om 100% van alle gebieden in handen te hebben én hoeveel kan je er maximaal veroveren zonder ook maar één gebied te verliezen tijdens gang-wars en hood-attacks?

Uiteraard worden extra gebieden die met de territory-glitch verkregen kunnen worden niet meegerekend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...