Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Uhm.. minimaal 19 en maximaal 53? :puh:
Dit kan ik uiteraard niet goed rekenen omdat er zeker meer dan 19 gebieden zijn. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Hoeveel gang territoriums moet je minimaal veroveren gedurende het spel en de story-line om 100% van alle gebieden in handen te hebben.

55?

hoeveel kan je er maximaal veroveren zonder ook maar één gebied te verliezen tijdens gang-wars en hood-attacks?

53 (als je saved of een zijmissie start verdwijnt de hood-attack :Y , aangezien er 53 gebieden zijn kan je er dus maximaal 53 veroveren.)

Hoeveel gang territoriums moet je minimaal veroveren gedurende het spel en de story-line om 100% van alle gebieden in handen te hebben.
55?
hoeveel kan je er maximaal veroveren zonder ook maar één gebied te verliezen tijdens gang-wars en hood-attacks?
53 (als je saved of een zijmissie start verdwijnt de hood-attack :Y , aangezien er 53 gebieden zijn kan je er dus maximaal 53 veroveren.)
Ook dit kan ik niet goed rekenen, wel raar dat je minimale aantal groter is dan je maximale aantal.

Misschien maakt dit wat duidelijker: het gaat om het totale aantal gedurende het hele spel van begin tot eind. Het aantal veroverde gebieden staat ook altijd tussen de stats > gangs.

Edit @ hieronder: Ook niet goed, er is toch echt een significant verschil tussen het minimale en maximale (totale) aantal.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Oh, nu snap ik het (denk ik :puh:)

Je moet naar ik begrijp enkel op het einde van het spel alle gebieden hebben?

De eerste maal dat je gebieden kan veroveren telt dus niet mee, aangezien je bij Return to Los Santos ook de kans hebt ze allemaal te voltooien.

Dan is het allebij 53 volgens mij :Y:puh:

Hoeveel gang territoriums moet je minimaal veroveren gedurende het spel en de story-line om 100% van alle gebieden in handen te hebben én hoeveel kan je er maximaal veroveren zonder ook maar één gebied te verliezen tijdens gang-wars en hood-attacks?

Uiteraard worden extra gebieden die met de territory-glitch verkregen kunnen worden niet meegerekend.

Het schijnt dat mijn vraag of niet wordt begrepen of gewoon te moeilijk is. Ik zal aan de hand van een voorbeeld (tips) uitleggen wat ik (ongeveer) bedoel:

• 1ste gebied wat wordt veroverd is Glen Park in de missie Doberman
  • Daarna zou je eventueel meerdere gebieden kunnen veroveren, maar dat hoeft niet want je raakt toch alles weer kwijt na de missie The Green Sabre; stel je neemt er 5 over vóór die missie.
  • Tijdens Home Coming verover je Grove Street terug, merk op dat bij 'Territories Taken Over' 1 is bijgekomen en dat bij 'Territories Held' 2 staat, dit telt dus als 1 veroverd gebied. (Grove Street bestaat uit 2 aangrenzende gebieden.)
  • Hierna kan je in principe alle overige gebieden veroveren ... ;)
  • Of je doet dit aan het einde, stel: ná 'End Of The Line', dan heb je in totaal 53 gebieden, waarvan je er 52 hebt veroverd aangezien Grove Street uit 2 gebieden bestaat. En die telt als 1 veroverd gebied: dus 51 ná 'Home Coming'. Dit is uiteraard inclusief de 3 gebieden die je overneemt tijdens 'Beat Down on B-Dup' en 'Grove 4 Life'.
  • Dit maakt een totaal van 1+5+1+51=58 veroverde gebieden.

Dit is een voorbeeld, niet het minimum en ook niet het maximum. Het minimum is nu eenvoudig uit te rekenen .. nu het maximum nog. Succes ^_^

Edit: Nog een laatste opmerking / tip: de gebieden die je voor de Vario Los Aztecas overneemt tijdens de missie 'Los Desperados' worden niet bij je stats opgeteld omdat ze ná die missie niet onderdeel zijn van de gebieden van Grove Street Families. Deze tellen dus niet mee als veroverde gebieden.

Minimum:

- 1 veroverd gebied (Glen Park) voordat je Naar SF en LV gaat.

- 52 erna (aangezien Grove street als 1 veroverd gebied wordt aanzien).

52 + 1 = 53

Maximum:

- 52 veroverde gebieden voordat je naar SF en LV gaat (aangezien Grove Street als 1....)

- 52 erna (...)

52 + 52 = 104

edit: vergeef me als het (weer) fout is :7

Bewerkt: door Jorair
edit: vergeef me als het (weer) fout is :7
Ik vergeef het je. En vanwege je serieuze poging zal ik weer een tipje van de sluier oplichten: met hoeveel gebieden begin je een nieuw spel?

Edit @ hieronder: Lees eerst de vraag nog eens goed door. Uiteraard fout.

Minimaal 0 en maximaal 52 ?

@ hierboven: Het was maar een gokje,sorry hoor.:puh:

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Minimaal:

Voor Green Sabre:

1 Grove Street

1 Glen Park

2 dus.

Na Home Coming:

1 Grove Street

1 Glen Park

16 Territoria voor End of the Line

Totaal: 18 gang territoria na Home Coming

Minimaal dus 20 gangterritoria moet je overnemen.

Maximaal:

50 vrije territories

1 Grove Street

1 Glen Park

53 kun je krijgen voor de missie Green Sabre

Na Home Coming

1 Grove street

1 Glen Park

2 Iddlewood (sorry als ik het fout schrijf :puh: )

48 vrije territorium.

Ook 53 na Home Coming.

Totaal max. 106 territoriums.

Ik hoop dat ik het goed heb. ^_^

Minimaal:

Voor Green Sabre:

1 Grove Street

Sinds wanneer moet je Grove Street veroveren vóór The Green Sabre?
Minimaal dus 20 gangterritoria moet je overnemen.
Dan heb je nog niet 100% van de gebieden veroverd (over genomen)! Lees EERST de vraag en geef dan pas een antwoord!
Maximaal: ... 53 kun je krijgen voor de missie Green Sabre
Kan je idd krijgen, maar kan je ze ook alle 53 veroveren? Je maakt hier dezelfde fout als Jorair! Nogmaals: EERST de vraag GOED lezen! Verder vergeet je nog een paar details en gebieden. Lees bij mijn uitleg nogmaals het 4de punt, dit is zo'n beetje het punt waarin het grootste verschil gemaakt kan worden. Kortom: fout! Ook voor jou een tip, voor zover je dat nog niet had kunnen opmaken uit deze reactie: 'veroveren' is niet hetzelfde als 'in je bezit hebben'. Zoals jij het noemt: 'veroveren' = 'over nemen'. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Minimum:

Als je de missie Doberman doet, heb je een gebied veroverd.

1

Daarna ga je naar SF, LV, en dan weer terug naar LS.

Daar begint de ellende weer.

53 territoria, - 2 van grove street die je al hebt. = 51

Een deel hiervan wordt al in misies gehaald. Aangezien Grove Street al in 2en gedeeld is, wordt dit 18.

1+51=52

Het minimum is dus 52 territories

Maximum:

In het begin heb je al Grove Street. het toaal aantal Territories = 53. Grove Street = 2. 53 - 2 = 51 (inclusief Doberman).

Daarna doe je dit weer. Zelfde verhaal. Grove street eraf. 52.

voor + na = 51 + 52 = 103

Minimum = 52

Maximum = 103.

Geen idee of dit goed is.

Ik kijk over paar dagen wel weer.

Geplaatst:
Minimum: ... 53 territoria, - 2 van grove street die je al hebt. = 51
Weet je dat wel zeker? Rekenen kan je goed maar bij het beredeneren gaat 't niet helemaal goed.
Een deel hiervan wordt al in misies gehaald. Aangezien Grove Street al in 2en gedeeld is, wordt dit 18.
Dit snap ik niet helemaal, maar ja die 18 gebruik je verder niet meer in je berekeningen.
Maximum: ... In het begin heb je al Grove Street.
Is dat het enige wat je in het begin hebt? Ik dacht van niet.
Minimum = 52

Maximum = 103.

Ondanks dat er van je beredeneringen helemaal niets klopt zit je wel heel dicht bij het goede antwoord, maar helaas niet goed. Uiteraard wordt een goed antwoord ook goed gerekend als er van het beredeneren niets klopt. Ook voor jou een tip: is het maximum aantal gebieden na terugkomst in LS wel 53? Behalve Grove Street Families zijn de Varrio Los Aztecas ook uit LS verdreven. Bij terugkomst zijn er maar twee gangs in LS: Ballas en Vagos. Succes ^_^

De beredenering klopt niet helemaal nee. Ik heb in mijn haast daar niet goed naar gekeken.

Nu nog een poging.

Minimum. Ik begin even bij de terugkomst in los santos. Dat is 53 (eigenlijk 57, maar die overige 4 verdwijnen), waarvan je er 2 samen krijgt, en dus als 1 telt. Dat maakt 52.

Voor de groene Sabre, moet je minstens 1 gebied veroveren. 52 + 1 = 53.

Mijn antwoord voor het minimum is 53.

Maximum.

Oke, voor de groene Sabre kun je maximaal 53 - 11 = 42 gebieden veroveren, inclusief Glen Park.

Na Las Venturas kom je weer terug. Daar neem je 57 gebieden over (waarvan 4 later weggaan, geloof ik), waarvan dat gebeuren met Grove Street, dus 57 - 1 = 56.

56 + 42 = 98

Mijn nieuwe antwoord

Minimum = 53

Maximum = 98

*Ik ga er bij het minimum vanuit dat de game OOK op 100% gehaald wordt. Als ik hier niet van uit zou gaan, zou het minimum 42 zijn.

Edit @ Hieronder. Jeeej, ik boek vooruitgang. . Dit is een goeie vraag. En een pittige. Ik zal morgen weer even gaan tellen.

Edit @ Edit hieronder. Ai. Het wordt wel pittig. Ik ben pas in San Fierro, dus zal nog een probleem worden.

Bewerkt: door ZUMZUM
Maximum.

Oke, voor de groene Sabre kun je maximaal 53 - 11 = 42 gebieden veroveren, inclusief Glen Park.

Na Las Venturas kom je weer terug. Daar neem je 57 gebieden over (waarvan 4 later weggaan, geloof ik), waarvan dat gebeuren met Grove Street, dus 57 - 1 = 56.

56 + 42 = 98

Jij bent de eerste die het eindelijk begint te snappen en nu komen de kleine addertjes (meervoud = meerdere addertjes :puh: ) onder het gras. Lees bij mijn uitgebreidde uitleg nogmaals punt 4 goed door, daar liggen nogal wat details verborgen 'in principe' ;) . Je bent in ieder geval met grote sprongen voorruit gegaan.
*Ik ga er bij het minimum vanuit dat de game OOK op 100% gehaald wordt. Als ik hier niet van uit zou gaan, zou het minimum 42 zijn.
Niet zozeer 100% als wel dat de story-line uitgespeeld is, maar dat heb je wel goed begrepen. Al met al zit je er dicht bij, maar helaas nog niet helemaal goed. Ga zo door :tu:

Edit: Nog een extra tip omdat jij de eerste bent die de vraag snapt: er zijn meer gebieden die je kan verliezen zonder dat je een gangwar of een hood-attack verliest. 0_0 (Na je terugkeer in LS!)

Bump + dubbelpost :$

Er blijkt niet echt schot in het antwoord te komen, waarschijnlijk heb ik de leden toch te hoog ingeschat. Ik zal een nieuwe, wat eenvoudigere, vraag stellen. Maar niet zonder dat ik uitsluitsel heb gegeven van mijn (moeilijke) vraag:

Minimaal: 53

• 1 tijdens Doberman (totaal 1 veroverd)
  • 1 tijdens Home Coming (2 gebieden; totaal 2 veroverd, nog 55 over)
  • 1 tijdens Beat Down on B-Dup (3 gebieden; totaal 3 veroverd, nog 54 over)
  • 2 tijdens Grove 4 Life (5 gebieden; totaal 5 veroverd, nog 52 over)
  • Daarna aanvullen tot 53 gebieden waarbij je de 4 gebieden van de Vagos <-> Vario Los Aztecas met rust laat. (48 veroveren; totaal 53 veroverd, 4 met rust laten). De laatste 4 gebieden komen in handen van de Vario Los Aztecas na de missie Los Desperados.

Maximaal: 103

• Bij een nieuw spel begin je met 11 gebieden van de 53, nog 42 over (inclusief Glen Park tijdens de missie Doberman). Dus je kan er 42 veroveren vóór The Green Sabre.
  • 1 tijdens Home Coming (telt als 2 gebieden): 1 veroveren.
  • Na Home Coming kan je tot een totaal komen van 57 gebieden (inclusief de 4 van de Aztecas), je had al 2 gebieden: 55 veroveren.
  • Tijdens Beat Down on B-Dup wordt Glen Park weer aan de Ballas gegeven (1 gebied verloren zonder een gang-war of hood-attack te verliezen): 1 veroveren.
  • Tijdens Grove 4 Life worden opnieuw gebieden terug gegeven aan de Ballas, nu echter 4 gebieden. Twee gebieden moet je voor deze missie veroveren, de andere twee na de missie om weer tot 100% te komen: 4 veroveren.

Nu heb je 57 gebieden in handen, na de missie Los Desperados nog maar 53, net zoveel als aan het begin van het spel.

Nieuwe vraag: Hoeveel kan je maximaal verdienen met de import/export missie?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...