Flying Dutchman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Jaja, ik vlieg overal over heen. Nekst kuestion : Hoe heette de agent, die in het begin van het spel door Tenpenny en Pulaski vermoord is, en de schuld daarvan werd op CJ gestoken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Officer Pendlebury, ofzoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Officer Hernandez? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Officier Pendlebury volgens mij. EDIT: Oeps sorry ik had niet gezien dat General Lee al eerder officer Pendlebury had gepost! Bewerkt: 22 februari 2006 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 General Lee heeft het goed. U R next. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 In de missie Photo Oppurtunity, welke mensen moet je allemaal fotograferen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Ryder, T-Bone Mendez. Toreno, Jizzy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Ja, ik weet dat ik niet aan de beurt ben, maar om de achtergelaten leegte te vullen 2 vragen: 1. Op welke radiozender is het liedje te horen waar je in de missie "Life's a Beach" op danst? 2. Hoe heten de vier tegenstanders van CJ in de missie "Monster" die de tijden 4:20, 5:00, 5:30 en 6:00 neerzetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) 1.Bounche fm of zo 2.weet ik niej Bewerkt: 23 februari 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Volgens mij was toch echt General Lee aan de beurt om te vertellen of het antwoord wat gegeven is door Ruurd31 juist is. Als dat nou al 4 weken geleden was zou ik nog genegen zijn om inderdaad Cesar-Vialpando een nieuwe vraag te laten stellen, maar het antwoord werd vandaag(!) gegeven. Even geduld dus en gewoon General Lee afwachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Ruurd31, het antwoord van jou is goed, stel de volgende maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Ruurd31, het antwoord van jou is goed, stel de volgende maar. Yes mijn eerste keer . Nou, dan zal ik mijn beurt ook lekker lang houden. . Nu ben ik je lekker te snel af Flying Dutchman. Maar nu ter zake!! Welke voertuig(en) kun je vind in dit gebied. Zoek ze maar op. Het koste me toch een tijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Zowel geparkeerd als Spawnende voertuigen. Camper Journey Sanchez Mesa (export) Rancher Ranger Intruder Walton Bike Mountain Bike Willard Wayfarer Dinghy Roadtrain Tanker Romero Ambulance Quadbike BF Injection Freeway Bravura Tractor Soms spawnen verdwaalde Tug's en Forklifts op de snelweg. Er zijn vast nogwel meer die eens in de zoveel tijd spawnen (zoals de Sadler) maar dit is het toch zowel. Daarnaast is het spawnen van voertuigen afhankelijk van het voertuig waar je zelf in rijdt. Bewerkt: 24 februari 2006 door Cesar-Vialpando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 De kart staat er ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 De kart staat er ook. Die staat er pas na Cut Throat Business, deze missie is een van de laatsten. En daarom heb ik hem er niet bijgezet, maar hij staat er op het laatst wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.