Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 [alle voertuigen] Er zitten wel goedde voertuigen tussen. Maar jij noemt alles wat er kan rondrijden. Nee zo was de vraag niet. De vraag luidde Als je het spel daar saved en je laad het spel weer, welke wagens staan dan al in Angel Pine en omstreken geparkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinjo007 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Ik ben de eerste hier komt de vraag wanneer wordt Cj,s broer(Brian) neergeschoten. Bij die missie dat Ceasar je opbelt omdat Big Smoke en Ryder met een paar Balla's rondhangen bij ''The Green Sabre'' Doordat het oude topic gewoon iets té onordelijk is, en bijna alles al was gevraagd, open ik een nieuw "clean" topic. Dit houdt dus in dat alle vragen mogen worden gesteld, ook degene die misschien al zijn geweest in het vorige topic.Ook verzacht ik de regel tijdelijk naar 3 posts per persoon, per dag. Degene die dit als eerste leest, mag van mij een vraag posten . Veel plezier iedereen! eeuy!!! ik heb een goede vraag voor een quiz... ''Waarom hangen Big Smoke en Ryder rond bij de Balla's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Sorry, robinjo007, maar jij bent niet aan de beurt. Je moet eerst de vraag van Ruurd31 goed beantwoorden, en als hij zegt dat het antwoord goed is, mag jij pas een nieuwe vraag stellen. Maar je bent pas net geregistreerd. Maar zo zijn de regels van deze quiz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Camper Journey Sanchez Mesa (export) Rancher Ranger Intruder Walton Bike Mountain Bike Willard Wayfarer Dinghy Roadtrain Tanker Romero Ambulance Quadbike BF Injection Freeway Bravura Tractor kart zo is het tog? Edit Sorry de vraag is al beantwoordt Bewerkt: 24 februari 2006 door Black Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Axon Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Ruurds antwoord: Ambulance Romero Walton RoadTrain Forklift Artict 2 Dinghy (x3) BF Injection Sanchez Petrot (?) BMX Kart (na C.T.B) Quadbike En op de parkeerplaats van Cluckin' Bell altijd andere autos Camper Journey Quadbike (Dik gedrukt = op mount chiliad) Bewerkt: 24 februari 2006 door Axon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Vraag angel pine(ruurd31): Shantjez ofz. Bewerkt: 24 februari 2006 door Black Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Jij je zin, geparkeerd (met de handrem aangetrokken) Bewerkt: 24 februari 2006 door Cesar-Vialpando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Jij je zin, geparkeerd (met de handrem aangetrokken) Wie heeft het goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Jij je zin, geparkeerd (met de handrem aangetrokken) Wie heeft het goed? Nog niemand als iemand het goed heeft dan zegt de steller van de vraag dat in dit geval is dat Ruurd31. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Fout CV. Helaas. Er staan nog meer, dat kaartje is dus niet volledig. Kijk maar eens hier, voor alle voertuigen. Alles komt uit een coordinaten bestand van R*. Ik doe wel een nieuwe vraag. Ik dacht jullie kennen die kaartjes wel. In welke missie kom je altijd een Walton tegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 In de missie Madd dogg zeker weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 uhm..fff verzinnen hoor......farewell my love? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 In de missie Madd dogg zeker weten. En nog 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cesar-Vialpando Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 In de missie Madd dogg zeker weten. En nog 1 In Body Harvest wordt je achtervolgd door een Walton. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Mad Dogg en Body Harvest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.