Jump to content

Home Made Filmpjes


ViceSunshine

Recommended Posts

Zet hier je zelfgemaakte filmpjes neer, zodat anderen (eventueel) kunnen zeggen wat ze ervan vinden!

Regels:

  • Post alleen zelfgemaakte filmpjes in dit topic, en dus niet zomaar filmpjes van Internet plukken!
  • Commentaar op filmjes geven mag. Probeer dit echter wel zo te brengen, dat de maker er wat mee kan.
  • Offtopic vragen betreft andere zaken in het filmpje, worden verzocht via PB afgehandeld te worden. Zo blijft dit topic schoon.

Hier is m'n filmpje (rate het aub):

http://rapidshare.de/files/14693529/First.WMV.html

Denk eraaan dat het mijn eerste is :$ ...

Als je bewijs wilt dat het van mij is geef ik dat wel...

thnx

PS:rait880 is mijn broer ;)

Bewerkt: door Bling
Omgedoopt tot "Home Made Filmpjes" topic.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    4

  • ViceSunshine

    4

  • Flitskikker

    3

  • Mark B.

    2

Ik moet zeggen dat ik het (voor een eerste filmpje) een heel goed filmpje vind! :Y In het begin van het filmpje staat wel: Niet lachen, ik moest echter wel lachen, maar niet omdat ik het slecht vond ofzo, maar juist omdat ik het grappig vond! Vooral dat van die tanks! Echt heel leuk gedaan! :tu: Ga zo door!!

Cijfer voor je filmpje: 8,5

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit is geen filmpje van de originele GTA3, maar van een GTA3 mod voor Vice City. Hier heb je meer opties als helicopters, scooters, en ook m'n favoriet, de PCJ600. Ik heb een poging gewaagd om schadevrij een rondje Staunton Island te racen met een PCJ. Een soort movie ala 'Ghostrider' ;)

Dit is m'n eerste GTA filmpje. In 3 uurtjes tijd opgenomen en gemonteerd.

Laat ff weten of het iets is! :)

LINK

mirror

Bewerkt: door nillion
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Je kunt zo te zien aardig goed opweg met een moter in GTA III. Ik vind alleen wel een nadeel aan je filmpje dat je alleen maar rijd en autos ontwijkt, er zit dus weinig variatie in. Probeer (zoals Mark B. ook al zei) wat stunts te doen, als je steeds hetzelfde doet wordt je film namelijk een beetje langdradig... Maar aangezien het je eerste filmpje is, vind ik hem wel redelijk goed voor een eerste filmpje. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...