Jump to content

Home Made Filmpjes


ViceSunshine

Recommended Posts

Hier is nog een tip:

Alles is een beetje vaag , probeer wat meer met teksten en dergelijke te werken zodat er een écht verhaal in zit. Maar dan niet die teksten enorm groot in het beeld maar meer als ondertiteling. ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    4

  • ViceSunshine

    4

  • Flitskikker

    3

  • Mark B.

    2

Leuk dat je je ook met het maken van filmpjes bezighoudt, Dark Zemy! Misschien is het wel handig om even op de volgende aspecten te letten, wat je als tips kunt beschouwen:

  • Zorg voor bijpassende muziek. Als je voor muziek gaat die jij toevallig mooi vindt, maar niet bij het filmpje past, is de kans groot dat voor veel mensen het filmpje direct 'minder leuk' of 'saai' wordt. Als de muziek bij het filmpje past, valt er in principe niets te klagen.
  • Laat de verhaallijn van het filmpje wat duidelijker naar voren komen, want tot de mededeling "Het is een val!" was het onderwerp van het filmpje mij niet echt duidelijk.
  • Naar mijn mening is het ook spannender/interessanter om wat muziek in de achtergrond erbij te hebben, zoals de politiesirenes en de vluchtende auto. Zo breng je tevens wat meer spanning in het filmpje.

Hopelijk heb je wat aan deze tips. Ik wens je in ieder geval veel succes met het vervolg van dit filmpje! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 9 maanden later...

http://nl.youtube.com/watch?v=vEtHAW1mHS8

nog een filmpje

het eerste filmpje heb ik maar even aan gewerkt, was slechts een expiriment. Het is maar een saai filmpje met alleen wat lange scenes van een paarse stinger.

het laatste filmpje ben ik wel een uur bezig geweest met film materiaal maken, kwartiertje bezig geweest met monteren. In dit filmpje zit wat meer actie.

In beide filmpjes is flink gecheat, voordat iemand me er op aanspreekt :D

Bewerkt: door DJ-Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...