ViceSunshine Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Ik heb een filmpje gemaakt van de "ghost" boot op gta3... http://rapidshare.de/files/19366723/Final.wmv.html PS:Denk eraan gebruik het filmpje NIET op je eigen site! Bewerkt: 1 mei 2006 door ViceSunshine Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Het is niet echt nodig om als bewijs een filmpje te maken, want op WikiGTA staat ook al een pagina voor de Ghost: *KLIK*. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik denk dat ik weet waarom er MISSING achterstaat. Ik wou het menu van gta3 nederlands maken, maar dat deed ik english.gxt Toen ik erachter kwam dat het in american.gxt moest, had ik alles gekopieërd. Dat was niet goed. Bijna overal stond "MISSING" achter. Een screen: Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Op de playstation noemt De boot inderdaad Ghost MISSING, maar op de pc noemt hij gewoon GHOST. @Nandrodavids,ik vond het gewoon leuk om te maken Bewerkt: 1 mei 2006 door ViceSunshine Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Dat filmpje is te donker om iets te zien Reageren
Bling Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik vind het goed van je dat je er een filmpje van gemaakt hebt om te bewijzen dat hij bestaat. Het is alleen wel jammer dat het een beetje een donker filmpje is. Verder vind ik het ook een beetje overdreven om er een bijna vijf minuten filmpje van te maken. Twee minuten zou meer dan genoeg zijn geweest, één minuut nog beter (als je begrijpt wat ik bedoel). Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hier een filmpje met héél veel glitches: Klik. Leuk muziekje trouwens. Reageren
big brunelli Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 ik had ook nog een filpje gemaakt maar kan hem even neit meer vinden. Als ik heb gevonden dan zet ik online in dit bericht ! Reageren
madusa30 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 ik heb ook een film gemaakt. KLIK hij staat nu nog aleen op rapidshare maar straks ook mischien op youtube! Reageren
Cencicodis Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Een Dagje gaan winkelen in Ghost Town. Claude:Welke winkel neem ik? En hier een filmpje dervan! KLIK Cencicodis Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 leuke filmpjes maken jullie! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 bij mij doen de meeste ut niet Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 bij mij doen de meeste ut niet Dat komt doordat de meeste filmpjes met Rapidshare zijn geupload en deze na een tijdje automatisch van de site afgegooid worden Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) kijk nou hier is deel 1 van de film!!!: liedjes: het liedje: a horse with no name uit san andreas vorwerk vietnam uit niks mijn eerste vid dus hij is nog niet perfect Bewerkt: 1 september 2007 door Dark_Zemy Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 woooww heel leuk gemaakt. ik vond het een heel toffe fimpje. ikkan niet wagten op de volgende. de beeldkwaliteit was niet zo goed maar de film was wel leuk. en ik heb nog een tip voor je namelijk -je kan beter de HUD voor de volgende afleveringen weghalen- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.