Jump to content

phpBB 3


Argon

Recommended Posts

Ik weet wel zeker dan meer dan 60% van alle IPB boarden illegaal zijn.

GTAForum is dan wel gewoon legaal, maar waarom maakt IPB niet gewoon gratis boarden?

En tsja, er zijn altijd nog wel mensen die gaan betalen voor IPB, nou zo gek ben ik dus niet..

Omdat aan IPB mensen dagelijks werken en alle bugs er proberen uit te vissen. Vandaar ook die updates van 2.1.1. t/m 2.1.7.

Mensen betalen voor veiligheid en zekerheid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    15

  • Samurai

    4

  • Marius

    3

  • Follow

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet wel zeker dan meer dan 60% van alle IPB boarden illegaal zijn.

GTAForum is dan wel gewoon legaal, maar waarom maakt IPB niet gewoon gratis boarden?

En tsja, er zijn altijd nog wel mensen die gaan betalen voor IPB, nou zo gek ben ik dus niet..

Omdat aan IPB mensen dagelijks werken en alle bugs er proberen uit te vissen. Vandaar ook die updates van 2.1.1. t/m 2.1.7.

Mensen betalen voor veiligheid en zekerheid.

Volgens mij worden bij phpBB bugs ook nog vrij snel gedicht, en werken de codders van IPB fulltime aan de codding van IPB ik denk van niet ofwel?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat aan IPB mensen dagelijks werken en alle bugs er proberen uit te vissen. Vandaar ook die updates van 2.1.1. t/m 2.1.7.

Ben ik het wel mee eens, dat doen ze nu 20%, want ja, uit de komende IPB 2.2 moeten ook bugs gehaald worden, want zij hebben al de beta ervan, las ik op internet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ipb heeft alweer een 2de BETA versie draaien op hun forum er zijn nu meer bugs uitgehaald en er zijn meer opties.

Kleine bump :engel:

Ondertussen is IPB 2.2 al in het RC stadium deze versies zijn release candidates en zijn dus mogelijke final versies die onder de naam IPB 2.2.0 kunnen komen.

phpBB is ondertussen ook al een stapje vooruit en is aangekomen bij een 3de Béta. Volgens mij is het een laatste Beta maar dat is wat ik denk.

Wat is nieuw in Beta3:

- Bug Fixes

- UTF - 8 support

en nog wat kleine dingen maar die zijn niet erg belangrijk!

Verklaring waarom ik denk dat het de laatste Beta is:

Momenteel zijn er 27 Bugs in behandeling in de bug tracker van phpBB Olympus, nadat phpBB3 B2 vrijgekomen was waren er ongeveer zo'n 100 bugs wat vele meer is dan 27. De bugs die nu aanwezig zijn in de bugtracker zijn maar kleine bugs en zijn niet heel moeilijk te fixen (op uitzondering van enkele).

Dus volgens mij komt phpBB3 RC1 binnenkort uit en daar zal normaalgezien een converter voor phpBB2.x naar phpBB3 inzitten en een NIEUWE STYLE.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...