RobertSA Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Gister was een van de beste afleveringen tot nu toe...wat heb ik genoten! Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Idd, gister heb ik ook echt genoten. Erg leuke aflevering, het is alleen jammer dat het steeds weer net misloopt, maarja. Het gaat nu wel een beetje richting het einde volgens mij. Volgende week nog een aflevering en dan moet seizoen 3 nog komen hoor ik? Hopenlijk word die Kim binnenkort eens vermoord, dat is zo'n kwal. Reageren
LBG Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Ik dacht gister dat die irritante Bagwell eindelijk eens dood was... zit dat mes in z'n arm. Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering!Vanavond om 21:30!! jup, ga je dat elke week zeggen? Nee maar ik wou dat gewoon even mededelen mischien vervelen sommige mensen zich en zijn het vergeten. Ik ben het vergeten... Nee hoor grapje, ben nog steeds super alert bij het programma en geniet van elke aflevering die er komt. Het was inderdaad zeer spannend donderdag. Ben benieuwd naar volgende week. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik raad jullie aan om niet via internet te zien dat is echt klote hoor, op TV veel spannender en gezelliger dan heb je ook meer zin in. Ik heb eens paar afleveringen op internet gezien en dat is behoorlijk verslavend je wil telkens verder kijken, dus raad je aan om gewoon netjes te wachten. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Eindelijk ik kijk het ook altijd het is een vete programa. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Het is dan weer zover! Vanavond PRISONBREAK! Ik heb echt zin om weer te kijken het word alleen maar spannender! Iedere keer wie gaan nog meer kijken? RTL5 21:30 Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Dit is de laatste van seizoen 2 toch? Nou moeten we weer tot ergens in augustus wachten voor seizoen 3 (zag ik in een sig). Heb ik geen zin in, maar het loont zich vast wel! Ik hoop dat er deze keer een paar afgemaakt worden, zoals Mahone en Kim Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Vanavond wordt het spannend, dat is altijd met de Season-final. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Is vanavond laatste aflevering?! Reageren
Tunix Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Is vanavond laatste aflevering?! NEE TOCH?! Het is zo verslavend. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Dit is de laatste van seizoen 2 toch? Nou moeten we weer tot ergens in augustus wachten voor seizoen 3 (zag ik in een sig). Heb ik geen zin in, maar het loont zich vast wel! Ik hoop dat er deze keer een paar afgemaakt worden, zoals Mahone en Kim Ja vanavond is de laatse aflevering. Ik hoop wel dat we niet met een énorme cliffhanger komen te zitten. Bijvoorbeeld: Een vuurgevecht tussen Mahone en Micheal is beslist en nu kijken ze elkaar recht aan ofzoiets. Maar het is wel een vet goede serie zonde dat we straks zo lang moeten wachten. Bewerkt: 14 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Leuke aflevering. Maar ik baal er zo van dat we nu weer moeten wachten, dat haat ik echt. Duurt nog zo lang tot seizoen 3. Maar het was wel een superleuke aflevering. Gelukkig is die Kim dood, jammer genoeg zit Michael nou wel weer in de gevangenis. En wat voor gevangenis.[/font] Nou ik kan niet wachten tot seizoen 3, al duurd dat nog zo lang Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Wat een slap einde. Michael is weer gevangen, maar de deur stond gewoon open! Hij kon er gewoon uit naaien, wat ie ook deed. Je zag hem toch door die deuropening lopen...Ze willen Michael gewoon laten onstappen, dan kunnen ze hem daarna vermoorden. haha en had je Bellick gezien die daar lag? In die gevangenis? Vond ik wel terecht. Verder vond ik het wel slim hoe Michael Mahone in de val heeft gelokt..en is Sucre nu dood? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Man wat spannend was het toch echt waar ! Zeer spannende aflevering en echt een mooie ook zagen jullie die '' Bellick '' in de gevangenis hoe ze hem daar mishandeld hebben? Blijft spannend ! Voor de PrisonBreak gekken hier een theme song van PrisonBreak http://www.youtube.com/watch?v=Q6tck58ILII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.