Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

Geplaatst:

Was het Sucre's vriendin Maricruz die dood in de kast lag twee afleveringen geleden? Dat hoorde ik vandaag op school opeens. En ik denk niet dat Sucre dood is, hij lag midden op een hele drukke straat, dan helpt iemand hem heus wel.

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

51

• RobertSA

43

• Preddy

15

• Typhoon

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Was het Sucre's vriendin Maricruz die dood in de kast lag twee afleveringen geleden? Dat hoorde ik vandaag op school opeens. En ik denk niet dat Sucre dood is, hij lag midden op een hele drukke straat, dan helpt iemand hem heus wel.

Nee het is niet Maricruz, het is het "for money I like anyTieng" hoertje die je aan het begin van die aflevering opgepikt ziet worden door T-Bag. Het zou redelijk onlogisch zijn als Bellick Maricruz ongezien vanuit Mexico naar Panama kreeg met Sucre die hij ook in de gaten moet houden.

Op de Engelse boards las ik een aantal weken terug dat ze Sara verdacht vonden, ze lijkt Linc te negeren en verdwijnt dan plots in het niets. Vond het zelf ook wel raar, wat denken jullie ervan?

Geplaatst:

Nee het is niet Maricruz, het is het "for money I like anyTieng" hoertje die je aan het begin van die aflevering opgepikt ziet worden door T-Bag. Het zou redelijk onlogisch zijn als Bellick Maricruz ongezien vanuit Mexico naar Panama kreeg met Sucre die hij ook in de gaten moet houden.

Op de Engelse boards las ik een aantal weken terug dat ze Sara verdacht vonden, ze lijkt Linc te negeren en verdwijnt dan plots in het niets. Vond het zelf ook wel raar, wat denken jullie ervan?

Ik weet niet, mij is het niet opgevallen... Ze praat inderdaad niet veel met Linc. Alleen met Michael. Maar dat komt omdat ze van elkaar houden. Maar dan kan je nog wel met Linc praten... Ik weet het niet.

Geplaatst:

Dat gaat nog heel lang duren. Ik weet überhaupt niet of ze al begonnen zijn met de opnames van Season 3?

Geplaatst:

Volgens mij beginnen ze daar volgende week want wanneer zei stoppen laten ze het in NL zien, dus kan best dat er weer afleveringen op zo'n bepaalde site komen te staan.

Geplaatst:

Eind augustus(ik geloof 24 of 27 augustus) komt de eerste aflevering van seizoen 3 op de buis, in Amerika dan toch. :)

Geplaatst:
Eind augustus(ik geloof 24 of 27 augustus) komt de eerste aflevering van seizoen 3 op de buis, in Amerika dan toch. :)

Ik geloof dat Prison Break in de Herfst (Oktober) weer verder gaat, ik hou jullie wel weer op de hoogte over de echte premiere date.. :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik schop het topic maar weer eens omhoog, aangezien het nog maar een dikke 2 weken is totdat het weer begint. 17 september is het namelijk zover, seizoen 3 gaat van start in de US of A. Enige tijd geleden is er een promo te zien geweest op de Amerikaanse zender FOX, die het programma uitzend. Enige korte flitsen geven al aan: De gevangen cq vijanden van elkaar moeten nu samenwerken om uit Sona (de gevangenis) te ontsnappen waar zelfs geen bewaker meer durft te komen.

Op enkele officiële Amerikaanse sites is een 17 minuten-durig filmpje te bekijken van de eerste aflevering van dit seizoen. Omdat dit blijkbaar alleen voor Amerikaanse IP-adressen werkt, voila een bekijk-linkje. Je moet maar voor jezelf opmaken of je het nu al wil zien, RTL5 zegt er nog niets over.

Tevens is de DVD-box van Seizoen 2 ook te koop, voor €80,- is het in jou bezit.

Geplaatst:

Wat ik niet snap is dat ik op de officiële site heb bekeken van Fox en daar stond bij 'Schedule' dat Prison Break afgelopen maandag er daar al op was..?

Geplaatst:
Wat ik niet snap is dat ik op de officiële site heb bekeken van Fox en daar stond bij 'Schedule' dat Prison Break afgelopen maandag er daar al op was..?
Maandag waren afleveringen 17 en 18 van het tweede seizoen erop. Houd je muis maar eens op "prison break", dan zie je dat het een link is naar een beschrijving van die afleveringen ;).
Geplaatst:
Ik schop het topic maar weer eens omhoog, aangezien het nog maar een dikke 2 weken is totdat het weer begint. 17 september is het namelijk zover, seizoen 3 gaat van start in de US of A. Enige tijd geleden is er een promo te zien geweest op de Amerikaanse zender FOX, die het programma uitzend. Enige korte flitsen geven al aan: De gevangen cq vijanden van elkaar moeten nu samenwerken om uit Sona (de gevangenis) te ontsnappen waar zelfs geen bewaker meer durft te komen.

Op enkele officiële Amerikaanse sites is een 17 minuten-durig filmpje te bekijken van de eerste aflevering van dit seizoen. Omdat dit blijkbaar alleen voor Amerikaanse IP-adressen werkt, voila een bekijk-linkje. Je moet maar voor jezelf opmaken of je het nu al wil zien, RTL5 zegt er nog niets over.

Tevens is de DVD-box van Seizoen 2 ook te koop, voor €80,- is het in jou bezit.

Bedankt Preddy. Trailer ziet er wel zo tering mooi uit...gaat weer genieten worden. Ik krijg weer die echte PB feeling man

Geplaatst:

No Law

No Guards

No Problem

Geweldig het gaat bijna weer van start, weet iemand nou of dit echt zeker het laatste seizoen is ?

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...