JasonStatham Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) @hierboven : yeeeesssss :dans: Trouwens ik heb de eerste 17 minuten al gezien in de zomervakantie want die was uitgelekt Bewerkt: 8 oktober 2007 door GTA-fan2 Reageren
Ruwie Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 (bewerkt) No LawNo Guards No Problem Geweldig het gaat bijna weer van start, weet iemand nou of dit echt zeker het laatste seizoen is ? Jah het inderdaad het laatste seizoen... Hierin worden de laatste vragen beantwoord over michael scofield zijn verleden.. Ik ga zeker kijken!!! Maar weet iemand nog een andere link naar een site waar de eerste minuten van de serie worden getoond?? Want die andere doet het niet meer!!! Bewerkt: 8 oktober 2007 door Ruwie Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Wel klote dat het om half 9 is. Ik kan in elk geval niet wachten.... Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 aangezien iki er nooit aan toekom om de afleveringen op een vaste tijd te kijken omdat ik ze steeds vergeet download ik ze gewoon vet gave serie Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Iedere donderdag om half 9.. Jammer, had liever half 10 gewild. Dit komt heel slecht uit. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 heey echt top dat prison break weer komt ben een superfan aleen kan je de seizoen 1 afleveringen ook onleine zien want ik ben half seizoen 1 gaan kijken Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Iedere donderdag om half 9.. Jammer, had liever half 10 gewild. Dit komt heel slecht uit. ja dit is erg k*t nu komt heroes ofzo iets om half 10 'k hoop dat ze dit gauw veranderen. Reageren
Yohan Geplaatst: 10 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Morgen dus weer op RTL5, ik heb het idee dat RTL een hele goede deal met FOX heeft dat ze steeds zo snel al mogen beginnen met uitzenden. Over dat het 't laatste seizoen is? Ben ik niet zo zeker van, heb onlangs aantal interviews gezien (o.a. bij Jensen) en daar werd niet duidelijk aangegeven of het om het laatste seizoen gaat. En als het interessant blijft waarom dan ook geen 4e seizoen, toch? Ben blij dat de Nederlanders weer hun portie Prison Break krijgen. Zal Micheal uit Sona ontsnappen? Morgen RTL5! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik ga zeker kijken heb er weer zin in! Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Morgen dus weer op RTL5, ik heb het idee dat RTL een hele goede deal met FOX heeft dat ze steeds zo snel al mogen beginnen met uitzenden.Over dat het 't laatste seizoen is? Ben ik niet zo zeker van, heb onlangs aantal interviews gezien (o.a. bij Jensen) en daar werd niet duidelijk aangegeven of het om het laatste seizoen gaat. En als het interessant blijft waarom dan ook geen 4e seizoen, toch? Ben blij dat de Nederlanders weer hun portie Prison Break krijgen. Zal Micheal uit Sona ontsnappen? Morgen RTL5! Haha jij moet echt die trailers voor RTL in gaan spreken man. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 EN SEIZOEN 3 IS WEER LOS GEBARSTEN! Reageren
Ruwie Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Is echt spannend De vier gezworen vijanden bij elkaar Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Wat deed T-Bag bij die 'gevangenisbaas'? Met dat water.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Wat een kutavond de hele dag ernaar zitten uitkijken een zak M&M's bij de hand zit ik klaar om te kijken en wat blijkt : ak mijn zenders zijn weg moest ik eerst weer op zoek naar alle zenders en ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien weet iamand een site waar ik hem kan kijken met ondertiteling ?? Reageren
Ruwie Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Wat deed T-Bag bij die 'gevangenisbaas'? Met dat water.. Hij wilde die schoenen zuiver maken Maar omdat hij zijn linkerhand niet kan gebruiken knoeide hij met het water op de broekspijp van de gevangenisleider Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.