RobertSA Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ohh, en ze lieten niet zien hoe die gast waar Michael tegen moest vechten vermoord werd ofwel? Ik was ff weg dus had een klein stukje gemist... Reageren
Preddy Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ohh, en ze lieten niet zien hoe die gast waar Michael tegen moest vechten vermoord werd ofwel? Ik was ff weg dus had een klein stukje gemist...Dat zat er gewoon in hoor, ook al zie je niet de details natuurlijk. Over details gesproken, die gast die probeert te ontsnappen wordt doorzeefd met kogels, maar geen spatje bloed te bekennen Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ohh, en ze lieten niet zien hoe die gast waar Michael tegen moest vechten vermoord werd ofwel? Ik was ff weg dus had een klein stukje gemist...Dat zat er gewoon in hoor, ook al zie je niet de details natuurlijk. Over details gesproken, die gast die probeert te ontsnappen wordt doorzeefd met kogels, maar geen spatje bloed te bekennen Hoeft ook niet meteen hé. In andere films spuit het eruit en in sommige films waar ze een kogel in hun hoofd krijgen komt het er iets langzamer uit. Dit komt omdat de kogel dan nog de bloedvaten deels afsluit. Lekker fris Reageren
thug Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 heey echt top dat prison break weer komt ben een superfan aleen kan je de seizoen 1 afleveringen ook onleine zien want ik ben half seizoen 1 gaan kijken ik ben ook half het eerste seizoen beginnen kijken en nu kijk ik er altijd naar btw:weet iemand waneer seizoen3 op kanaal2 begint. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Donderdag was wel beetje saaie aflevering, Altijd nu wel weer hetzelfde Gaat gevangenis in komt er weer uit weer erin weer eruit en uit eindelijk, krijgt hij zen doktertje en zijn broer zen zoon. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Donderdag was wel beetje saaie aflevering, Altijd nu wel weer hetzelfde Gaat gevangenis in komt er weer uit weer erin weer eruit en uit eindelijk, krijgt hij zen doktertje en zijn broer zen zoon. het is toch hetzelfde met csi... er gaat iemand dood en ze lossen het op al 2000 afleveringen hetzelfde Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Donderdag was wel beetje saaie aflevering, Altijd nu wel weer hetzelfde Gaat gevangenis in komt er weer uit weer erin weer eruit en uit eindelijk, krijgt hij zen doktertje en zijn broer zen zoon. het is toch hetzelfde met csi... er gaat iemand dood en ze lossen het op al 2000 afleveringen hetzelfde weet jij zowiezo wel wat prison break is? prison break vergelijken met csi is van verre weg hetzelfde ik weet niet of je het kijkt,, maar kijkt voortaan ff beter voordat je het met andere programma`s vergelijkt __ eerste afl van seizoen 3 heb ik gemist ik koop seizoen 3 denk ik aangezien ik niet veel tijd heb op de dag dat het word gespeeld >>> Door Ikkes: Warez is niet toegestaan op het forum, het gedeelte heb ik dan ook weggehaald uit je post<<< Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Waar kan je die dan kopen?? Ik heb zelf namelijk ook niet veel tijd om hem dan te bekijken. >>> Door Ikkes: Warez is nog steeds niet toegestaan op het forum, vragen waar je het kan krijgen dan ook niet. Meer informatie omtrent de regels kan je hier vinden.<<< Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Weet iemand al een klein beetje waar de aflevering van vanavond over gaat? Reageren
Preddy Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Michael begint zijn zoektocht naar Whistler, de persoon die hij moet bevrijden om LJ en Sara uit de handen van de ontvoerders te krijgen. Bij die zoektocht ontvouwen zich meteen weer obstakels die Michael moet zien te overkomen. Feitelijk gewoon weer een Prison Break aflevering als enig ander. Foutje: Let eens op de beker die Michael in het begin van de aflevering vasthoudt. Reageren
Ruwie Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Iemand net de aflevering gezien?? Was echt weer supper~!!! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Zoals gewoonlijk was PrisonBreak weer heel spannend! nieuwe seizoen vind ik echt tof! Reageren
Ruwie Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik had ergens gelezen dat Michael en Lincoln in de loop van het verhaal een nieuwe vriendin erbij kregen. Maar ze wisten niet zeker of ze haar konde vertrouwen.. Iemand al een idee wie dat kan zijn?? Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 ja >>> Door Ikkes: Spammen is ook een vak, laatste waarschuwing!<<< Reageren
Juju Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik had ergens gelezen dat Michael en Lincoln in de loop van het verhaal een nieuwe vriendin erbij kregen. Maar ze wisten niet zeker of ze haar konde vertrouwen..Iemand al een idee wie dat kan zijn?? Ik denk dat 't die ene vriendin van die Whistler is ofzo, geen idee. En t kan die wijf niet zijn die Lincoln onder schot houdt steeds Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.