Jump to content

Prison Break

Recommended Posts

Geplaatst:

Ohh, en ze lieten niet zien hoe die gast waar Michael tegen moest vechten vermoord werd ofwel? Ik was ff weg dus had een klein stukje gemist...

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

51

• RobertSA

43

• Preddy

15

• Typhoon

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ohh, en ze lieten niet zien hoe die gast waar Michael tegen moest vechten vermoord werd ofwel? Ik was ff weg dus had een klein stukje gemist...
Dat zat er gewoon in hoor, ook al zie je niet de details natuurlijk. Over details gesproken, die gast die probeert te ontsnappen wordt doorzeefd met kogels, maar geen spatje bloed te bekennen ^_^
Geplaatst:
Dat zat er gewoon in hoor, ook al zie je niet de details natuurlijk. Over details gesproken, die gast die probeert te ontsnappen wordt doorzeefd met kogels, maar geen spatje bloed te bekennen ^_^

Hoeft ook niet meteen hé. In andere films spuit het eruit en in sommige films waar ze een kogel in hun hoofd krijgen komt het er iets langzamer uit. Dit komt omdat de kogel dan nog de bloedvaten deels afsluit. :Y

Lekker fris :7

Geplaatst:
heey echt top dat prison break weer komt ben een superfan ^_^

aleen kan je de seizoen 1 afleveringen ook onleine zien want ik ben half seizoen 1 gaan kijken :duh:

ik ben ook half het eerste seizoen beginnen kijken en nu kijk ik er altijd naar

btw:weet iemand waneer seizoen3 op kanaal2 begint.

Geplaatst:

Donderdag was wel beetje saaie aflevering, Altijd nu wel weer hetzelfde Gaat gevangenis in komt er weer uit weer erin weer eruit en uit eindelijk, krijgt hij zen doktertje en zijn broer zen zoon.

Geplaatst:
Donderdag was wel beetje saaie aflevering, Altijd nu wel weer hetzelfde Gaat gevangenis in komt er weer uit weer erin weer eruit en uit eindelijk, krijgt hij zen doktertje en zijn broer zen zoon.

het is toch hetzelfde met csi...

er gaat iemand dood en ze lossen het op al 2000 afleveringen hetzelfde

Geplaatst:

het is toch hetzelfde met csi...

er gaat iemand dood en ze lossen het op al 2000 afleveringen hetzelfde

weet jij zowiezo wel wat prison break is? :7 prison break vergelijken met csi is van verre weg hetzelfde ;)

ik weet niet of je het kijkt,, maar kijkt voortaan ff beter voordat je het met andere programma`s vergelijkt :D

__

eerste afl van seizoen 3 heb ik gemist :( ik koop seizoen 3 denk ik aangezien ik niet veel tijd heb op de dag dat het word gespeeld :(

>>> Door Ikkes: Warez is niet toegestaan op het forum, het gedeelte heb ik dan ook weggehaald uit je post<<<

Geplaatst:

Waar kan je die dan kopen?? Ik heb zelf namelijk ook niet veel tijd om hem dan te bekijken. ;)

>>> Door Ikkes: Warez is nog steeds niet toegestaan op het forum, vragen waar je het kan krijgen dan ook niet. Meer informatie omtrent de regels kan je hier vinden.<<<

Geplaatst:

Michael begint zijn zoektocht naar Whistler, de persoon die hij moet bevrijden om LJ en Sara uit de handen van de ontvoerders te krijgen. Bij die zoektocht ontvouwen zich meteen weer obstakels die Michael moet zien te overkomen. Feitelijk gewoon weer een Prison Break aflevering als enig ander.

Foutje: Let eens op de beker die Michael in het begin van de aflevering vasthoudt.

Geplaatst:

Ik had ergens gelezen dat Michael en Lincoln in de loop van het verhaal een nieuwe vriendin erbij kregen. Maar ze wisten niet zeker of ze haar konde vertrouwen..

Iemand al een idee wie dat kan zijn?? ;)

Geplaatst:
Ik had ergens gelezen dat Michael en Lincoln in de loop van het verhaal een nieuwe vriendin erbij kregen. Maar ze wisten niet zeker of ze haar konde vertrouwen..

Iemand al een idee wie dat kan zijn?? ;)

Ik denk dat 't die ene vriendin van die Whistler is ofzo, geen idee.

En t kan die wijf niet zijn die Lincoln onder schot houdt steeds

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...