Preddy Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Het werd weer eens tijd dat het weer begon, staan de laatste 2 afleveringen van seizoen 3 dan wel op die box?Mag ik toch hopen van wel, voor die prijs een half seizoen -2 afleveringen? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Vanaf vanavond (21:30) begint Prison Break weer op RTL5. We beginnen met de laatste aflevering van het vorig seizoen, vanaf volgende week zijn er weer nieuwe afleveringen. Zeker kijken dus! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Oke, bedankt voor het melden. Alhoewel ik toch gelijk loop met Amerika, ik ben nu bijvoorbeeld seizoen 4, aflevering 8 aan het kijken. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 21 oktober 2008 door Flitskikker Reageren
Wickedmen Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) >>> Door Jowx: Verwijderd, geen illegale zooi op het forum zetten. <<< Bewerkt: 22 oktober 2008 door Jowx Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Vanavond dan eindelijk de eerste nieuwe aflevering, het werd eens tijd Reageren
ken9 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Oke, bedankt voor het melden.Alhoewel ik toch gelijk loop met Amerika, ik ben nu bijvoorbeeld seizoen 4, aflevering 8 aan het kijken. Mvg, Flitskikker hoe kun jij die zien? Vanavond dan eindelijk de eerste nieuwe aflevering, het werd eens tijd mooi duurde lang voordat de serie terug was Bewerkt: 28 oktober 2008 door ken9 Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb hier wel is van gehoort van de Prison Break. Lijkt me best leuk. Reageren
Rpool Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb hier wel is van gehoort van de Prison Break.Lijkt me best leuk. Is het ook! Ik volg het al vanaf het begin. Heb seizoen 3 al gezien op DVD, maar is lang geleden dus leuk om terug te kijken. Weet iemand of na de afleveringen van seizoen 3 seizoen 4 uitgezonden wordt? Reageren
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Weet iemand of na de afleveringen van seizoen 3 seizoen 4 uitgezonden wordt?Simpel ja volstaat, dus als het goed is over een weekje of 5 dat seizoen 4 begint. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Hoi, ik ben ook een erg grote fan van Prison Break. Ik heb alle afleveringen gekeken, echt erg gaaf is het telkens als het reclame is word ik helemaal boos. K*t reclames... Het is erg spannend en je weet niet wat er komen gaat, nu ging het over Scylla. Ze hebben vier kaarten, terwijl ze er zes moeten. Scylla was een zeemonster uit het Griekse mythologie, Scylla was ooit een knappe nimf, toen Glaucas haar de liefde verklaarde veranderde de Kirke haar uit jaloezie om in een monster, met de romp en het hoofd van een vrouw, zes hondenkoppen met daarin drie rijen tanden, zij had twaalf poten en haar lichaam eindigde in een vissenstaart. Als je alle zes de kaarten hebt dan heb je eigenlijk het hart van The Company. Maar nu heb ik gehoord dat ze ermee stoppen, ze hadden nog niet alle 6 de kaarten en de serie stopt. Waarom, en is het definitief? Bewerkt: 11 februari 2009 door GTA Haas Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Toen ik vorige week intunde op mijn favoriete dinsdagavondzender kwam ik "House" tegen . Ik weet het niet waarom ze nu alweer stoppen. Voorlopig kijk ik dat programma op SBS6, ook een heerlijke serie: Flashpoint . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Toen ik vorige week intunde op mijn favoriete dinsdagavondzender kwam ik "House" tegen . Ik weet het niet waarom ze nu alweer stoppen. Voorlopig kijk ik dat programma op SBS6, ook een heerlijke serie: Flashpoint . FlashPoint is ook een mooie serie, maar ik mis Prison Break echt... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik heb verder de andere afleveringen op internet gevolgd. Ik moet zeggen dat het echt super spannend word vooral na de laatste aflevering van Seizoen 4. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Opgelet! Morgen om 20:10 word er weer Prison Break uitgezonden! We beginnen met een een aflevering die we al gezien hebben van het vorige seizoen. Direct daarna mogen we genieten van een nieuwe aflevering! Bron: RTL.nl Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Kan niet wachten tot vannavond, Er komt voortaan iedere weer een dubbele afl. Wooh Hoo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.