Jump to content

msn probleem:S


ruby789

Recommended Posts

hey

ik weet niet waar dit bericht thuishoort dus als ie niet bij zin en onzin hoort verplaats hem maar

nu het bericht:

ik heb windows 98

ik heb msn messenger 7.0

als ik me wil aan melde komt er te staan:

het aanmelden bij .NET messenger service is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer later opnieuw. 80096001

klik op de lnop help om de huisdige status van de service te contoleren.

dat krijg ik dus steets op nieuw ben bij help helpt ook niet :( wat moet ik doen?

wie kan me helpen. alvast bedankt: ruby789

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ruby789

    14

  • ikt

    5

  • Ferre

    4

  • Matiscus

    2

Top Posters In This Topic

Volgens mij is dat de fout die ik meestal ook heb, als dat zo is blokkeerd je firewall/virusbeveiliging msn. Ik zou ff kijken of msn het wel doet als je je firewall/virusbeveiliging uitzet, is dit het geval dan moet je msn even als 'uitzondering' instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik ook Windows 98 en ook MSN7.0 omdat een hogere versie er niet op past. Ik krijg altijd dit probleem als ik het wachtwoord of het emailadres fout hebt intypt. Verder heeft op help klikken ook geen nut, want dan krijg je zo'n informatie pagina.

Ik zou jou aanraden om heel rustig en goed het wachtwoord in te vullen en je email adres goed in te vullen. dan kan heb bijna niet mis gaan. Anders moet je gewoon blijfen proberen en als dat niet lukt..... Dan raad ik je om MSN opnieuw te installeren. Je kunt het >>hier<< downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschein kun je vertellen wat voor soort firewall hebt. Ik heb deze melding soms ook, al me firewall nog niet helemaal is geladen.

En als het het helemaal niet doet gebruik ik de Msn Web Messenger

(Kan dit verplaatst worden naar software?)

srry k weet niet zo heel veel van computer hoe kan ik dat zienhet staat niet bij configuratie sgerm en web messenger kan owk niet want dan kan die die pagina niet vinden omdat die pagina geblokkerd is of sow vet vaag

Zelf heb ik ook Windows 98 en ook MSN7.0 omdat een hogere versie er niet op past. Ik krijg altijd dit probleem als ik het wachtwoord of het emailadres fout hebt intypt. Verder heeft op help klikken ook geen nut, want dan krijg je zo'n informatie pagina.

Ik zou jou aanraden om heel rustig en goed het wachtwoord in te vullen en je email adres goed in te vullen. dan kan heb bijna niet mis gaan. Anders moet je gewoon blijfen proberen en als dat niet lukt..... Dan raad ik je om MSN opnieuw te installeren. Je kunt het >>hier<< downloaden.

k typ altijd mij w8woord en email goed in en k heb al wel 10 X opnieuw geinstaleerd

Bewerkt: door ruby789
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hooort dit bij computer talk.

Waarschijnlijk is de instalatie verkeerd gegaan.

En als je messenger echt graag terug wil Instaleer je windows 98 opnieuw.

Bewerkt: door gta ripper
Link to comment
Delen op andere websites

er komt me weer iets naar boven ik had draatloos internet een ding dat je in de usb poort moet stoppen toen had ik windows 98 opnieuw geinstaleerd(half jaar geleden) en toen hard k een kaart gekocht voor draadloos internet voor in de computer (veel handiger dacht ik) maar niet dus toen deed msn het niet meer maar kan dit de reden zijn of is het iets anders geweest (hoe moet k het oplossen?)

hoe kan ik trouwens zien welke internet versie

Bewerkt: door ruby789
Link to comment
Delen op andere websites

srry k weet niet zo heel veel van computer hoe kan ik dat zienhet staat niet bij configuratie sgerm en web messenger kan owk niet want dan kan die die pagina niet vinden omdat die pagina geblokkerd is of sow vet vaag.

Vraag misschien aan een familielid, of die weet wat voor Firewall je hebt. Of antivirus spul.

Maar over dat Web Messenger. Dat hij het blokkeerd, is misschien omdat je FireFox hebt? Want als je je aanmeld op die pagina krijg je een pop-up. Dan komt er een schrempje tevoorschijn.

Maar ik weet niet hoe het zit, met pop-upinstellingen. Daar weten misschien andere mensen op het forum wat van.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

srry k weet niet zo heel veel van computer hoe kan ik dat zienhet staat niet bij configuratie sgerm en web messenger kan owk niet want dan kan die die pagina niet vinden omdat die pagina geblokkerd is of sow vet vaag.

Vraag misschien aan een familielid, of die weet wat voor Firewall je hebt. Of antivirus spul.

Maar over dat Web Messenger. Dat hij het blokkeerd, is misschien omdat je FireFox hebt? Want als je je aanmeld op die pagina krijg je een pop-up. Dan komt er een schrempje tevoorschijn.

Maar ik weet niet hoe het zit, met pop-upinstellingen. Daar weten misschien andere mensen op het forum wat van.

ik gebruik internet explorer;) en dan komt er dit:

The page cannot be displayed

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

ps: ik kan wel www.e-messenger.net gebruiken maar dat is best wel k*t daarom wil k msn messenger trug:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...