Jump to content

msn probleem:S


ruby789

Recommended Posts

Als MSN een nieuwe versie uitbrengt. Dan blokkeren ze naar een tijd de oude versie. Dat wil zeggen dat je je er niet meer kan op aanmelden. Als je me niet gelooft. Probeer de 5.0, 6.0, 6.1, 6.2, 7.0. Daar ga je normaal die fout krijgen. Installeer de 7.5. Is niet veel verschil met de 7.0. En het neemt ook niks extra in.

En als je jou aanmeld op MSN 8.0 en je bent geen BETA Tester krijg je ook de zelfde fout.

Dat is omdat je email adres niet toegestaan is om daar op aantemelden.

Er zijn mensen die zich wel nog kunnen aanmelden met de oudere versies. Maar de meeste niet. Ik kan bevoorbeeld nog op de 5.0. Maar op de rest niet meer. Behalve 7.5 en 8.0. Dus er zijn waarschijnlijk mensen die het ook nog gebruiken en geen problemen hebben. Is goed mogelijk. Maar de meeste worden geblokkeert.

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ruby789

    14

  • ikt

    5

  • Ferre

    4

  • Matiscus

    2

Top Posters In This Topic

Install MSN 6.2

Misschien dat die beter draait op W98

heb ik al geprobeert maar dan zegt ie dat er een nieuwe versie is en die moet je dan downloaden dat is versie 7.0 die ik nu heb

Als MSN een nieuwe versie uitbrengt. Dan blokkeren ze naar een tijd de oude versie. Dat wil zeggen dat je je er niet meer kan op aanmelden. Als je me niet gelooft. Probeer de 5.0, 6.0, 6.1, 6.2, 7.0. Daar ga je normaal die fout krijgen. Installeer de 7.5. Is niet veel verschil met de 7.0. En het neemt ook niks extra in.

En als je jou aanmeld op MSN 8.0 en je bent geen BETA Tester krijg je ook de zelfde fout.

Dat is omdat je email adres niet toegestaan is om daar op aantemelden.

Er zijn mensen die zich wel nog kunnen aanmelden met de oudere versies. Maar de meeste niet. Ik kan bevoorbeeld nog op de 5.0. Maar op de rest niet meer. Behalve 7.5 en 8.0. Dus er zijn waarschijnlijk mensen die het ook nog gebruiken en geen problemen hebben. Is goed mogelijk. Maar de meeste worden geblokkeert.

simmerik 7.5 is niet voor w98;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk een probleem. Ik zou toch even proberen of het echt niet werkt. Als het een zware Win98 is moet het lukken. Maar een standaard Win98 voldoet gewoon niet aan de eisen. Vandaar ze zeggen dat hij niet werkt op Win98. Maar als hij redelijk zwaar is doet die het zonder enig probleem. Als het systeem het ondersteunt. Normaal wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk een probleem. Ik zou toch even proberen of het echt niet werkt. Als het een zware Win98 is moet het lukken. Maar een standaard Win98 voldoet gewoon niet aan de eisen. Vandaar ze zeggen dat hij niet werkt op Win98. Maar als hij redelijk zwaar is doet die het zonder enig probleem. Als het systeem het ondersteunt. Normaal wel.

srry k heb het geprobeerd dan komt er dit:

klik die maar aan dan zie je het bij de bijlage

Bewerkt: door ruby789
Link to comment
Delen op andere websites

hey

ik weet niet waar dit bericht thuishoort dus als ie niet bij zin en onzin hoort verplaats hem maar

nu het bericht:

ik heb windows 98

ik heb msn messenger 7.0

als ik me wil aan melde komt er te staan:

het aanmelden bij .NET messenger service is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer later opnieuw. 80096001

klik op de lnop help om de huisdige status van de service te contoleren.

dat krijg ik dus steets op nieuw ben bij help helpt ook niet :( wat moet ik doen?

wie kan me helpen. alvast bedankt: ruby789

je verbinding doet het ff niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb windo 98

msn 7.0 geen probleemen gehad

maar msn lijk me strek dat die beschadig is.

het is gemaakt als een soort streke virus niet weg de krijgen.

dus daar leg het niet aan

mischien wachtwoord vergeten?

Of geraakt en zit iemand er op

probeer via www.msn.nl

naar je hotmail tegaan

lukte het zit het in je pc

chek ff leg het aan je hotmail.

anders heb je een groot probleem

maak een nieuwe hotmail

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb windo 98

msn 7.0 geen probleemen gehad

maar msn lijk me strek dat die beschadig is.

het is gemaakt als een soort streke virus niet weg de krijgen.

dus daar leg het niet aan

mischien wachtwoord vergeten?

Of geraakt en zit iemand er op

probeer via www.msn.nl

naar je hotmail tegaan

lukte het zit het in je pc

chek ff leg het aan je hotmail.

anders heb je een groot probleem

maak een nieuwe hotmail

wachtwoord weet ik nog want wij hebben ook nog een andere computer thuis en daar kan ik wel op msnen dat is trouwens XP maar k wil op me eige pc msn en via msn naar hotmail lukt ook niet dan krijg ik hetzelfde

op die xp kan ik wel inloggen en het ligt dus ook niet aan me hotmail

________________________________________________________________________________

nou geef die computer aan dat ik niet de juiste systeem eisen heb:

je heb geen internet explorer 6.0 dus kan msn niet geinstalleerd worden

terwijf die dat eerst wel deed :?:?

maar als ik internet explorer 6.0 download komt er telkens een melding van:

rapport niet verzenden of rapport verzenden

dus ik hou het maar op internet explorer de eerdere en k heb firefox ook al gedownload maar dat helpt ook niks :?:-(

Bewerkt: door ruby789
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je MSN deleten. Gebruik in de tussentijd Windows Messenger (als hij op 98 zit) of Web dinges. Instaleer hem dan opnieuw. Kijken of het lukt.

msn messenger zit niet op 98 en web msn lukt niet(eerder al gezegt) maar waar kan ik messenger downloaden(gewonn de standaard)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je MSN deleten. Gebruik in de tussentijd Windows Messenger (als hij op 98 zit) of Web dinges. Instaleer hem dan opnieuw. Kijken of het lukt.

msn messenger zit niet op 98 en web msn lukt niet(eerder al gezegt) maar waar kan ik messenger downloaden(gewonn de standaard)

Je kunt hier Windows messenger wel downloaden. Alleen het is voor XP :N:Y

http://www.microsoft.com/windows/messenger/download.asp

En voor die webmessenger, staat IE de pop-up wel toe? Ga anders naar Extra/Pop-upblokkeringen/Instellingen van pop-upblokkeringen. En vul daat de webmessenger site in.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je MSN deleten. Gebruik in de tussentijd Windows Messenger (als hij op 98 zit) of Web dinges. Instaleer hem dan opnieuw. Kijken of het lukt.

msn messenger zit niet op 98 en web msn lukt niet(eerder al gezegt) maar waar kan ik messenger downloaden(gewonn de standaard)

Je kunt hier Windows messenger wel downloaden. Alleen het is voor XP :N:Y

http://www.microsoft.com/windows/messenger/download.asp

En voor die webmessenger, staat IE de pop-up wel toe? Ga anders naar Extra/Pop-upblokkeringen/Instellingen van pop-upblokkeringen. En vul daat de webmessenger site in.

thnx k sal het wel eens proberen 8)

kun je die trouwens niet zo instellen dat die op 98 draait dat kan bij xp wel of wist je dat al :$

Bewerkt: door ruby789
Link to comment
Delen op andere websites

hmmmm het lukt niet maar weet mischien iemand een programma waarmee dat wel kan XP programma spelen op 98 computer (of bestaat dat niet) of is dit illegaal weet iemand een oplossing weten want dat zou relaxt zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...