Jump to content

Spore™


Eli R

Recommended Posts

Vanochtend de Galactic Edition ontvangen en zojuist de eerste Screenshots met Fraps gemaakt: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...=sc&cat=103

Ben pas in het 2e stadia. Verheug erop om met kernraketten mijn eigen planeet om zeep te helpen. :bonk:

hoeveel kost het ?? En is het zo'n spel die je voor altijd kan spelen of eentje waar je per maand iets van moet kopen ofzo ??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-Qyeh

    4

  • Dexist

    4

  • Ferre

    4

  • gammie_

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb het spel ook sinds kort (gister) en ben nu net klaar met de Stammen-Fase (als ik op de knop druk kan ik gaan beginnen met een voertuig ontwerpen, heb eerst even wat voedsel doorgespaart voor het geval dat je een voorsprong geeft)

Ik vond de 3 fases die ik heb uitgespeeld (Cel, nest, stam) echt geweldig! Ik heb ervoor gekozen carnivoor te zijn maar ben in de stammenfase toch wat vriendelijk gebleven (3 dorpen bevriend, 2 uitgeroeid).

Ik zal hier wat screens van mn creatie etc. posten aangezien ik niet weet hoe ik plaatjes toevoeg aan de gallerij.

Ik wist pas in de 3e fase echt hoe je foto's moest maken dus de foto's daarvoor heb ik gewoon per ongeluk op C gedrukt.

Mijn cel, in de eerste fase ben je nog 2D:

5fjc5d.png

Een fotootje van hoe de eerste fase eruit ziet:

http://i38.tinypic.com/mu8s9y.png!

Van m'n 2e fase heb ik helaas geen foto's omdat ik druk bezig was te overleven en rond te springen met mn Troepen.

(Joriz, ook goede ervaringen met Epicus beesten op de vlakten van Fase 2? In mijn nachtmerries ook wel de hap-slik-weg beesten.)

Ding ding ding, 3e rrrrronde:

Front shot: Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Back shot:Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

En dan ontbreekt er nog 1, inderdaad, de zijkant:Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Voor mijn gevoel hebben die 3e Fase pics even wat uitleg nodig, namelijk die rare grijze dingen..

Het zit zo: In fase 1 kan je je cel zo lelijk maken als je wil en ook je beest in fase 2 mag er afzichtelijk uitzien, echter als je van fase 2 naar 3 gaat moet je definitief het uiterlijk van je wezen bepalen (bij mij heeft ie dus 4 poten, 2 armen, een snuit, ogen en een bloemetje en 2 blaadjes op zn kop.)

Die grijze dingen zijn extraatjes uit Fase 3 die je bepaalde vaardigheden geven (Niveau # verzamelen, strijden of Sociaal) Net zoals in Fase 2 bepaalde bodyparts je Bijten, Bestormen, Zingen, Charmeren, Poseren of Dansen verbeterde.

Okee nu snappen jullie waar die lelijke grijze dingen vandaan komen, hier komen nog wat Fase 3 shots.

Mijn dorrepie met inwoners:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

M'n huisdieren:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Ennn het uitspelen van Fase 3! Op naar 4! Pics komen ;)

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Joriz, ben jij meer voor de agressieve of de lieve aanpak gegaan?

EDIT: Phew, wat een gebouw voor je die 4e Fase in kan gaan! Hier komen mijn creaties (Stadhuis en Volksvoertuig)

Je begint met het ontwerpen van je stadhuis:

Basis van mijn stadhuis: Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik! (Bestaat eigenlijk uit 2 basisbouwstukken en een dak)

Stadhuis ongeverfd:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Stadhuis geverfd:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

En dan moet je je stadsvoertuig gaan creeëren:

Vooraanzicht ongeverfde auto:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Zijaanzicht:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

Achteraanzicht:

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

En dan ten slotte m'n stadje (nog helemaal op het begin, gaat groter worden ;-) ):

Plaatje volgens mij te groot voor deze pagina, dus klik!

M'n auto was op dat moment z'n eerste kopermijngeiser aan het claimen dus die staat niet in de stad =)

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk waar wat een desilussie, is dit nou "het grote" spore? Het eerste en tweede stadium zijn echt ZWAAR slaap verwekkend, waarom zitten die er überhaupt in? Of het daarna leuk wordt? Geen flauw idee, spore heeft me pc alweer verlaten!

Je kan beter mercenaries 2 halen dan spore.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk waar wat een desilussie, is dit nou "het grote" spore? Het eerste en tweede stadium zijn echt ZWAAR slaap verwekkend, waarom zitten die er überhaupt in? Of het daarna leuk wordt? Geen flauw idee, spore heeft me pc alweer verlaten!

Je kan beter mercenaries 2 halen dan spore.

Ok, blijkbaar is Spore dus niet helemaal jouw ding, waarschijnlijk had je ook niks met games als Sim City/ The Sims, spellen waarin je een beetje geduld moet hebben en alles niet rakke takke beng beng snel gaat. Dat klonk alsof ik dat slecht vindt, is niet zo, smaken verschillen.

Wat ik wel slim had gevonden was als ze voor gamers als jij een soort optie hadden gemaakt dat je bij elke Fase kan beginnen, ik ben net aan Fase 4 begonnen en die zal jij waarschijnlijk al veel leuker vinden omdat alles daarin veel sneller gaat en, net als in mercenaries, je andere mensen/ steden moet overnemen door middel van kopen, praten of gewoon uitroeiien.

Jammer dat Spore niks voor jou is, maarja, niks aan te doen, smaken verschillen.

Oh and btw, Support Piracy in de sig van een Moderator? Heb ik iets gemist of is GTA-Forum opeens OK met Piracy?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk waar wat een desilussie, is dit nou "het grote" spore? Het eerste en tweede stadium zijn echt ZWAAR slaap verwekkend, waarom zitten die er überhaupt in? Of het daarna leuk wordt? Geen flauw idee, spore heeft me pc alweer verlaten!

Je kan beter mercenaries 2 halen dan spore.

1ste fase is ook best saai, komt er opeens een hugeass vis aanzwemmen met zijn bek over en probeert ie je op te vreten......

2de fase is al beter, daar ben ik nu ook in. ^_^

Ik speel dit spel alleen als ik niks anders te doen heb :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk waar wat een desilussie, is dit nou "het grote" spore? Het eerste en tweede stadium zijn echt ZWAAR slaap verwekkend, waarom zitten die er überhaupt in? Of het daarna leuk wordt? Geen flauw idee, spore heeft me pc alweer verlaten!

Je kan beter mercenaries 2 halen dan spore.

1ste fase is ook best saai, komt er opeens een hugeass vis aanzwemmen met zijn bek over en probeert ie je op te vreten......

2de fase is al beter, daar ben ik nu ook in. ^_^

Ik speel dit spel alleen als ik niks anders te doen heb :puh: .

ik had meer verwacht van spore...

Maar ik heb mercenaries 2 op ps3 en het is echt een keihard spel ouwe!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels al een paar dagen in de 'Space' fase, maar het begint nu toch wel een beetje te vervelen.

Het is vrijwel altijd 'Scan dier A op planeet B, en breng het analyseraport naar planeet C', of iets soortgelijks.

De Creature Creator weet me nog steeds te boeien, afzichtelijke schepsels maken blijft leuk. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vermoede gaat ernaar uit, dat jullie de game Spore allemaal op de pc hebben..? Kent iemand misschien de DS versie? Ben wel benieuwd of die bevalt en hoe de graphics daar op zijn, de screens daarvan zien er namelijk niet al te top uit...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...