Jump to content

Spore™


Eli R

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-Qyeh

    4

  • Dexist

    4

  • Ferre

    4

  • gammie_

    3

Top Posters In This Topic

ik heb spore een week geleden ook gekocht, alleen hij gaat wat sloom bij mij... ik heb alles op laag staan. Weet misschien iemand waardoor die wat sneller gaat? alvast bedankt

D-Gun :duh:

Nieuwe pc aanschaffen?

Zelfs de 5 jaar oude rammelbak die ik heb staan draait Spore op low zonder enige moeite.

Zoals Ferry al zei, laat even de specs van je pc zien. (Grafische Kaart, Geheugen, Processor etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch maar Spore Creatures voor de Nintendo DS aangeschaft (kan nog altijd ruilen). Toch bevalt mij dit spel wel aardig, toen ik de screenshots op internet zag, dacht ik echt dat er niks aan zou zijn, maar niets blijkt minder waar te zijn sinds ik dit spel speel! Zo zijn de wezentjes wat aan de platte kant, lijkt net of het stukjes papier zijn (zo'n opbouw heeft het) Maar toch heeft het wat diepte. Het beweegt allemaal soepel. De besturing speelt lekker, de pijltjes toetsen of a,b,y,x kan je je wezentje voort bewegen (soort hoofdrol speler) met de L en de R kijk je rond en met het touchscreen raap je eten op, vecht je en selecteer je allerlei functies. Toen ik dit spel opstarten begon het met 2 wezentjes ''ik'' en me vriendje Oogie. Oogie wordt door een buitenaards ruimteschip ontvoerd en het is mijn taak om hem weer te redden. Het is eigenlijk gewoon een soort verhaallijn met doelen (missies). Zo kom ik steeds op een nieuw stukje planeet na dat ik op de vorige planeet alle ''doelen'' voltooid heb. Ik krijg dus steeds weer nieuwe opdrachten om vriendjes te maken met andere wezentjes, te vechten tegen de kwade en kan ik mij zelf evolueren door middel van levens punten en gevonden ''lichaamsdelen''. Oftewel mijn wezentje uit te breiden waardoor hij weer sterker wordt.

screens DS versie:

Spore_DS_Creature1--article_image.jpgSpore_DS_Dig%20Success--article_image.jpg

Nou vraag ik mij vooral af, gaat het ook zo met de pc versie? Zoals missies en een verhaallijn? Of kun je daar helemaal je gangetje gaan en doen en laten wat je wilt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch maar Spore Creatures voor de Nintendo DS aangeschaft (kan nog altijd ruilen). Toch bevalt mij dit spel wel aardig, toen ik de screenshots op internet zag, dacht ik echt dat er niks aan zou zijn, maar niets blijkt minder waar te zijn sinds ik dit spel speel! Zo zijn de wezentjes wat aan de platte kant, lijkt net of het stukjes papier zijn (zo'n opbouw heeft het) Maar toch heeft het wat diepte. Het beweegt allemaal soepel. De besturing speelt lekker, de pijltjes toetsen of a,b,y,x kan je je wezentje voort bewegen (soort hoofdrol speler) met de L en de R kijk je rond en met het touchscreen raap je eten op, vecht je en selecteer je allerlei functies. Toen ik dit spel opstarten begon het met 2 wezentjes ''ik'' en me vriendje Oogie. Oogie wordt door een buitenaards ruimteschip ontvoerd en het is mijn taak om hem weer te redden. Het is eigenlijk gewoon een soort verhaallijn met doelen (missies). Zo kom ik steeds op een nieuw stukje planeet na dat ik op de vorige planeet alle ''doelen'' voltooid heb. Ik krijg dus steeds weer nieuwe opdrachten om vriendjes te maken met andere wezentjes, te vechten tegen de kwade en kan ik mij zelf evolueren door middel van levens punten en gevonden ''lichaamsdelen''. Oftewel mijn wezentje uit te breiden waardoor hij weer sterker wordt.

screens DS versie:

Spore_DS_Creature1--article_image.jpgSpore_DS_Dig%20Success--article_image.jpg

Nou vraag ik mij vooral af, gaat het ook zo met de pc versie? Zoals missies en een verhaallijn? Of kun je daar helemaal je gangetje gaan en doen en laten wat je wilt?

Eerste 4 fases zijn meer linear, laatste fase (space) is gewoon vrij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb spore een week geleden ook gekocht, alleen hij gaat wat sloom bij mij... ik heb alles op laag staan. Weet misschien iemand waardoor die wat sneller gaat? alvast bedankt

D-Gun :duh:

Can You RUN It? Zoek in de lijst naar Spore en je komt erachter! Het bekijkt je specs en vergelijkt het.

weet iemand ook waar je het gwn kan downloaden stukje goedkoper;)

Dat zal vast wel ergens mogelijk zijn, maar is illegaal, en dat

mag hier op het forum niet besproken worden. ;)

http://tweakers.net/nieuws/55650/spore-bre...-netwerken.html ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb spore een week geleden ook gekocht, alleen hij gaat wat sloom bij mij... ik heb alles op laag staan. Weet misschien iemand waardoor die wat sneller gaat? alvast bedankt

D-Gun :duh:

Can You RUN It? Zoek in de lijst naar Spore en je komt erachter! Het bekijkt je specs en vergelijkt het.

weet iemand ook waar je het gwn kan downloaden stukje goedkoper;)

Dat zal vast wel ergens mogelijk zijn, maar is illegaal, en dat

mag hier op het forum niet besproken worden. ;)

http://tweakers.net/nieuws/55650/spore-bre...-netwerken.html ^_^

Mag dat wel? een link geven naar illegale downloads. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb spore een week geleden ook gekocht, alleen hij gaat wat sloom bij mij... ik heb alles op laag staan. Weet misschien iemand waardoor die wat sneller gaat? alvast bedankt

D-Gun :duh:

Wat zijn je specs van je pc?

Mijn grafische kaart is: SiS Mirage 3 Graphics

Mijn Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2330 @ 1.60 GHz

Mijn Geheugen: ik heb 103 gb tot beschikking dus dat is denk ik niet de reden

ik weet niet wat je nog meer moet weten

En het is een laptop, weet niet of je daar iets mee kunt:P

en sorry voor de late reactie, nogal druk met school :7

Bewerkt: door D-Gun
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grafische kaart is: SiS Mirage 3 Graphics

Mijn Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2330 @ 1.60 GHz

Mijn Geheugen: ik heb 103 gb tot beschikking dus dat is denk ik niet de reden

ik weet niet wat je nog meer moet weten

En het is een laptop, weet niet of je daar iets mee kunt:P

en sorry voor de late reactie, nogal druk met school :7

Gevraagde specificaties Spore:

Besturingssystemen: Windows XP, Windows Vista, Mac OS 10.3.8

Geheugen: 512 MB

Geheugen Vista: 0,77 GB

Processor (Pentium 4): 2 GHz

Hardeschijfruimte: 6,0 - 6,5 GB

Videokaart: 128 MB

In iedergeval kan jou Processor het al niet aan, die vraagt namelijk 2 GHz en die van jou heeft slechts 1.60 GHz... Van je grafische kaart weet ik het niet zeker. Misschien is deze website ook wel handig:>Can You RUN It?< hiermee kan je precies zien wat je computer niet aan kan om Spore vlekkeloos te spelen. Tevens kan je deze website voor allerlei games bekijken, simpelweg doordat hij je pc scant op de specs :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...