Jump to content

Spore™


Eli R

Recommended Posts

Mijn grafische kaart is: SiS Mirage 3 Graphics

Mijn Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2330 @ 1.60 GHz

Mijn Geheugen: ik heb 103 gb tot beschikking dus dat is denk ik niet de reden

ik weet niet wat je nog meer moet weten

En het is een laptop, weet niet of je daar iets mee kunt:P

en sorry voor de late reactie, nogal druk met school :7

Gevraagde specificaties Spore:

Besturingssystemen: Windows XP, Windows Vista, Mac OS 10.3.8

Geheugen: 512 MB

Geheugen Vista: 0,77 GB

Processor (Pentium 4): 2 GHz

Hardeschijfruimte: 6,0 - 6,5 GB

Videokaart: 128 MB

In iedergeval kan jou Processor het al niet aan, die vraagt namelijk 2 GHz en die van jou heeft slechts 1.60 GHz... Van je grafische kaart weet ik het niet zeker. Misschien is deze website ook wel handig:>Can You RUN It?< hiermee kan je precies zien wat je computer niet aan kan om Spore vlekkeloos te spelen. Tevens kan je deze website voor allerlei games bekijken, simpelweg doordat hij je pc scant op de specs :)

Processor zou ik zo niet weten, maar het is je graka denk ik, aangezien je een onboard kaart hebt en die zijn niet goed.

En andere kaart zou wonderen doen, processor weet ik zo niet. :N

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-Qyeh

    4

  • Dexist

    4

  • Ferre

    4

  • gammie_

    3

Top Posters In This Topic

Mijn grafische kaart is: SiS Mirage 3 Graphics

Mijn Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2330 @ 1.60 GHz

Mijn Geheugen: ik heb 103 gb tot beschikking dus dat is denk ik niet de reden

ik weet niet wat je nog meer moet weten

En het is een laptop, weet niet of je daar iets mee kunt:P

en sorry voor de late reactie, nogal druk met school :7

Gevraagde specificaties Spore:

Besturingssystemen: Windows XP, Windows Vista, Mac OS 10.3.8

Geheugen: 512 MB

Geheugen Vista: 0,77 GB

Processor (Pentium 4): 2 GHz

Hardeschijfruimte: 6,0 - 6,5 GB

Videokaart: 128 MB

In iedergeval kan jou Processor het al niet aan, die vraagt namelijk 2 GHz en die van jou heeft slechts 1.60 GHz... Van je grafische kaart weet ik het niet zeker. Misschien is deze website ook wel handig:>Can You RUN It?< hiermee kan je precies zien wat je computer niet aan kan om Spore vlekkeloos te spelen. Tevens kan je deze website voor allerlei games bekijken, simpelweg doordat hij je pc scant op de specs :)

nou bij die Can You RUN It. daar heeft ie gewoon aan dat ik alles goed heb.. dus?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Excuses voor het bumpen. ;)

Ik ben ook van plan dit spel aan te schaffen. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat je het maar 3x kunt installeren, want om de zoveel tijd komt er bij mij wel weer een frisse installatie met nieuwe hardware erop.

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor het bumpen. ;)

Ik ben ook van plan dit spel aan te schaffen. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat je het maar 3x kunt installeren, want om de zoveel tijd komt er bij mij wel weer een frisse installatie met nieuwe hardware erop.

ik zeg je een ding alvast het is leuk... maar voor maar heel eventjes

het verveelt heel snel :N

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor het bumpen. ;)

Ik ben ook van plan dit spel aan te schaffen. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat je het maar 3x kunt installeren, want om de zoveel tijd komt er bij mij wel weer een frisse installatie met nieuwe hardware erop.

ik zeg je een ding alvast het is leuk... maar voor maar heel eventjes

het verveelt heel snel :N

Oke. :puh: Nog een vraagje kan je met die eigen gemaakte Spore wezens ook in die grote wereld waar je steeds verder komt verder komen. Als ik dus bijvoorbeeld een kont :schater: maak, kan ik daarmee dan rondlopen? xD En ik las ook ergens dat je kan instellen dat je de wezens van andere tegenkomt, oftewel de wezens die anderen ook geupload hebben op Softpedia. Waar zal ik deze dan zien.. :puh:

Ik ben echt van plan hem te gaan kopen, loop alleen tegen dat stukje aan dat je hem maar 3x kunt installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor het bumpen. ;)

Ik ben ook van plan dit spel aan te schaffen. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat je het maar 3x kunt installeren, want om de zoveel tijd komt er bij mij wel weer een frisse installatie met nieuwe hardware erop.

ik zeg je een ding alvast het is leuk... maar voor maar heel eventjes

het verveelt heel snel :N

Oke. :puh: Nog een vraagje kan je met die eigen gemaakte Spore wezens ook in die grote wereld waar je steeds verder komt verder komen. Als ik dus bijvoorbeeld een kont :schater: maak, kan ik daarmee dan rondlopen? xD En ik las ook ergens dat je kan instellen dat je de wezens van andere tegenkomt, oftewel de wezens die anderen ook geupload hebben op Softpedia. Waar zal ik deze dan zien.. :puh:

Ik ben echt van plan hem te gaan kopen, loop alleen tegen dat stukje aan dat je hem maar 3x kunt installeren.

ja dat zuigt ja..

maar goed je kan je eigen beestje maken en daar mee spelen en je kan andere gemaakte beeste tegen komen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een groot en leuk spel. Mede omdat ik het kan spelen op mijn o-zo-oude computer uit 2003 :tu: . Je computer heeft dus niet zo ontzettend hoge specs nodig om deze game af te spelen. Ik ben zelf tot de ruimte fase gekomen en daarna ben ik gekapt omdat ik het best wel één tonig (HOE SCHIJF JE DAT WOORD!?) vond worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gedownload om even te proberen... Maar aangezien je daarin niet online kan, ga ik waarschijnlijk de volledige versie kopen van het spel. :)

Ik vind het in iedergeval leuk.. :puh: 't Lukt me alleen steeds niet om bevriend met een wezen te worden. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gedownload om even te proberen... Maar aangezien je daarin niet online kan, ga ik waarschijnlijk de volledige versie kopen van het spel. :)

Ik vind het in iedergeval leuk.. :puh: 't Lukt me alleen steeds niet om bevriend met een wezen te worden. xD

Met de volledige versie is er online ook niet veel aan. Je kan NIET met ze allen in 1 wereld stappen om daar vervolgens iedereen kapot te maken of juist vrienden mee te worden! Je kan alleen maar je creaties uitwisselen, althans dat heb ik van vrienden gehoord die wel de echte versie hadden. Niet kopen dus als je het aan mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een gedownloade versie van Spore kun je toch ook beesten uitwisselen als je ze van die site download? Ik heb gelezen dat als je de echte hebt dat de beesten dan automatisch uitgewisseld worden.

Dus als je in de tweede fase komt (Waar je eigenlijk een FPS speelt) dat er dan automatisch via internet beesten uitgekozen worden die aan jou niveau voldoen en dat die dan rondlopen. Dus als iemand een letter X maakt die aan mijn niveau voldoet, dat die daar dan rondloopt. Klopt dit?

Trouwens hoe kan je gedownoade beesten, voertuigen etc. in Spore plaatsen? Op hun site staat het ding als afbeelding opslaan. Maar hoe open je het dan in Spore?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...