Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik heb het gespeeld en ik heb het in een uurtje uitgespeeld het was zo dom echt saai! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 De demo is toch wezens maken? Begin is wel leuk maar daarna wordt beetje saaier maar de ufo was tof maar wat moet ik daarna doen? Ik moet naar de midden van melkweg maar er zijn 1000 planeten van vijand. Daarom vind ik op einde saai. Reageren
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Het is gewoon helemaal saai XD! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb dit spel heel even gespeeld. Het begin vond ik leuk omdat het dan nog in het groot is je veel dingen moet ontdekken enzovoort... Later toen ik bij mijn broer kwam, Die hem op het zelfde moment ook speelde zag ik dat hij al veeeeeeel verder was met spore als mij en dus al bezig was met het veroveren van de ruimte, Ook was het niet meer zoals het toen bij mij was. Toen ik dus wist wat er allemaal ging gebeuren heb ik het ook niet weer gespeeld! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.