The Italian Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Heey ik las op powerweb.nl dat de nieuwe stad van gta voor psp bekend gemaakt is door Take 2 hier de bron: Nieuwe Gta stad bekend >>> Door PatrickW: Dit nieuws stond zondag al te lezen op onze eigen site: www.gtagames.nl. Trouwens, die screen is duidelijk fake, en in tegenstelling tot wat zij beweren is het nog lang niet zeker.. wel heel aannemelijk<<< Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Hmm, ik weet het niet, het ziet er ook best fake uit. Zelfs sommige wagens lijken gemod. Ik moet het allemaal nog zien, maar ik geloof er niet veel van. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Het zou kunnen. (Vrij logisch), maar dan zou de GTA voor PSP die daarna komt heel San Andreas moeten bevatten? Reageren
The Italian Geplaatst: 28 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ja daarmee heb je wel gelijk General Lee want als je het plaatje bekijkt zie je erboven de nieuwste Mercedes Mclaren,maar afgezien van dat denk ik toch dat dit wel een echte bericht is Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Dat bericht geloof ik wel, maar dat plaatje staat er gewoon voor de grap bij, niet als bewijs. Reageren
Follow Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik weet het zeker dat het nep, want dat is Vice City. De skin en de omgeving zegt mij al genoeg. En er zijn inderdaad auto's gemod + wat gebieden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Het hele idee van het bericht is dat het in Vice City is, dus wat jij zegt slaat nergens op. Reageren
Dizzee Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Er wordt juist hetzelfde gezegd als wat er op gtagames staat. http://www.gtagames.nl/home/news.php En dat plaatje geven ze gewoon als verduidelijking welke stad ze juist bedoelen. Reageren
Samurai Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Volgens mij zou het wel eens echt waar kunnen zijn, ik hoop het in ieder geval, maar dat je nu wel kan zwemmen Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik zag het ook op gtagames.. lijkt me wel vet.. Hopelijk komt er snel meer info! Zou er meschien dan ook nog een San Andreas Stories komen ? Nu lekker awachten op screens. Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik vind het eigenlijk best jammer als deze gta in een stad afspeeld in een stad die ze al een keer gebruikt hebben. Een totaal nieuwe stad zou leuker zijn geweest En waarom staat dit niet bij upcomming gta? Reageren
zupadomien Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 ik geloof er toch niet teveel van hoor .......dudes..... Reageren
Goliat Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Het zal wel waar zijn, maar het is toch de PSP versie maar dus niet zo belangrijk. Het enige wat belangrijk is, is de nieuwe grote GTA, hopleijk GTA Londen maar dat is allemaal nog niet bekend. Reageren
VforV Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 GTA Vice City Stories? Nooooo.... Waarom geen andere titel? Rarara, wat zal de volgende zijn? Toch niet San Andreas Stories . Maarja, ik haal hem in ieder geval. Maar deze keer niet vlakbij de release, als de prijs toch zakt na 2 weken ofzo. Ik hoop dat je nu wèl kunt zwemmen, want dat is echt tof. ps.: eigenlijk hoort dit in Upcoming GTA. Reageren
Yohan Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Zag deze wending wel aankomen, ik bedoel eerst Liberty en nu Vice City, of het een verkeerde keus is?, Ik weet het niet de mensen smullen met LCS ook weer van de oude elementen uit GTAIII dus... Who knows... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.