Jump to content

Nieuwe GTA PSP stad bekend!


The Italian

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    3

  • .::FLIPKIP::.

    3

  • Piet-Herr

    2

  • VforV

    2

Ik geloof wel dat het eens waar zal kunnen zijn. Het is ook het meest logische. Eerst hebben we liberty city stories (remake van gta3), dus kan het zeker zijn dat er nu een remake komt van Vice City.

Ik hoop echt dat ze er nu bijvoorbeeld die verdwenen luchtmachtbasis die niet in Vice city zat, erin steken en dat we zo een reden te horen krijgen waarom die luchtmachtbasis verdwenen is. Dat zijn allemaal dingetjes die Vice city stories wel eens interessant zouden kunnen maken. Ik zie er dus zeker niet tegenop dat het geen nieuwe gta wordt.

Het is maar wachten op officiele bevestigingen van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het wordt Grand Theft Auto: Vice City Stories geloof ik. Rockstar heeft het geregistreerd.

Gamer.nl:

Rockstar is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van de actiegame Grand Theft Auto: Vice City Stories. Dit blijkt uit een vastlegging van het product bij het patentbureau op 21 maart.

Het is een feit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat het eens waar zal kunnen zijn. Het is ook het meest logische. Eerst hebben we liberty city stories (remake van gta3), dus kan het zeker zijn dat er nu een remake komt van Vice City.

Ik ben niet helemaal akoord met wat je zegt. GTA LCS is géén remake van GTAIII, volgens mij is een remake hetzelfde element met wat verbeterde dingen erin. Bijvoorbeeld King Kong uit de jaren '30 en King Kong van Peter Jackson of de eerste Titanic film en de bekende Titanic met Di Caprio. Het is hetzelfde verhaal, alleen is alles dan mooier en beter gemaakt. Dus als het een remake zou zijn, zou Claude nog steeds de hoofdrol spelen, zou de stad er hetzelfde uitzien zoals in GTAIII en zou het verhaal hetzelfde zijn. Het enige wat anders zou zijn, zijn de graphics die verbeteren (en misschien wat extra's). GTA LCS is een apart verhaal met een andere persoon in de hoofdrol, een ander jaartal... het enige wat hetzelfde is is de stad (en ook hier zijn enkele zaken anders dan GTAIII).

Het is maar wat ik er van denk ;).

>>> Door Dizzee: Ja, je hebt gelijk. Ik vond alleen het juiste woord er niet voor. :cya: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

aah de pu meld het nu ook al..

naja ik hoop echt dat hij voor de zomer vakantie uitkomt..

ene lol wat dacht somige mensen hier? dta die screens van de next gta vcs waren :bonk::clown::bonk::puh:

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice City een pracht stad en spel, maar, ik vind het niet mooi als er niets origineels meer wordt gemaakt. Rockstar moet gewoon maar weer iets nieuws maken en niet wanhopig proberen de PSP verkoop van Sony omhoog te halen met cheape re-makes, maar goed dat is dan mijn mening. Ik ben wel benieuwt over wie het dan zou gaan, mischien iets van voor VC waaruit blijkt waarom Tommy 15 jaar in de bak heeft gezeten?

Mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat het eens waar zal kunnen zijn. Het is ook het meest logische. Eerst hebben we liberty city stories (remake van gta3), dus kan het zeker zijn dat er nu een remake komt van Vice City.

Ik ben niet helemaal akoord met wat je zegt. GTA LCS is géén remake van GTAIII, volgens mij is een remake hetzelfde element met wat verbeterde dingen erin. Bijvoorbeeld King Kong uit de jaren '30 en King Kong van Peter Jackson of de eerste Titanic film en de bekende Titanic met Di Caprio. Het is hetzelfde verhaal, alleen is alles dan mooier en beter gemaakt. Dus als het een remake zou zijn, zou Claude nog steeds de hoofdrol spelen, zou de stad er hetzelfde uitzien zoals in GTAIII en zou het verhaal hetzelfde zijn. Het enige wat anders zou zijn, zijn de graphics die verbeteren (en misschien wat extra's). GTA LCS is een apart verhaal met een andere persoon in de hoofdrol, een ander jaartal... het enige wat hetzelfde is is de stad (en ook hier zijn enkele zaken anders dan GTAIII).

Het is maar wat ik er van denk ;).

>>> Door Dizzee: Ja, je hebt gelijk. Ik vond alleen het juiste woord er niet voor. :cya: <<<

Inderdaad, een remake houdt in dat het de zelfde game is met dezelfde naam. Grand Theft Auto: Liberty Vity Stories is geen remake of port, maar wel een soort spinn-off. Bovendien is het wel erg uitmelken om telkens de zelfde stad te gebruiken en geen nieuwe egen inslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog een keer dan, het plaatje staat er gewoon voor de sier bij. Om het nieuws wat op te vrolijken.

Zelf denk ik dat het waar is, Power Ulimited zeg niet zomaar wat. Die zoeken het heus wel uit. Dus ik ben van mening dat het wel waar is. Hoe zou het ook anders kunnen. Stories staat voor een soort remake van het originele spel. Alleen met een ander verhaal en andere dingen. Dus je had eigenlijk geen andere stad kunnen verwachten. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

maare, die gast lijkt mij verdacht veel op Tommy. En als dat Tommy moet wezen is hij niet veel veranderd.

Tis wel 20 jaar geleden. En de stijl lijkt verdacht veel op GTA 3, ook zo donker.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...