Jump to content

Nieuwe GTA PSP stad bekend!


The Italian

Recommended Posts

Heey ik las op powerweb.nl dat de nieuwe stad van gta voor psp bekend gemaakt is door Take 2

hier de bron: Nieuwe Gta stad bekend

>>> Door PatrickW: Dit nieuws stond zondag al te lezen op onze eigen site: www.gtagames.nl. Trouwens, die screen is duidelijk fake, en in tegenstelling tot wat zij beweren is het nog lang niet zeker.. wel heel aannemelijk<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LucasV

    3

  • .::FLIPKIP::.

    3

  • Piet-Herr

    2

  • VforV

    2

Ja daarmee heb je wel gelijk General Lee want als je het plaatje bekijkt zie je erboven de nieuwste Mercedes Mclaren,maar afgezien van dat denk ik toch dat dit wel een echte bericht is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eigenlijk best jammer als deze gta in een stad afspeeld in een stad die ze al een keer gebruikt hebben. Een totaal nieuwe stad zou leuker zijn geweest

En waarom staat dit niet bij upcomming gta?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories? Nooooo.... Waarom geen andere titel? Rarara, wat zal de volgende zijn? Toch niet San Andreas Stories :bonk:. Maarja, ik haal hem in ieder geval. Maar deze keer niet vlakbij de release, als de prijs toch zakt na 2 weken ofzo. Ik hoop dat je nu wèl kunt zwemmen, want dat is echt tof.

ps.: eigenlijk hoort dit in Upcoming GTA. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zag deze wending wel aankomen, ik bedoel eerst Liberty en nu Vice City, of het een verkeerde keus is?, Ik weet het niet de mensen smullen met LCS ook weer van de oude elementen uit GTAIII dus... Who knows...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...