the_fa2man Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) ok dan is het goed maar er staat the_fa2man en ik heb het niet gemaakt maar kijk is je hebt er weer 2 tuts bij om te plaatsen : tekst faden door middel van bliksem en Gordijnen of muur die open en dicht gaat Bewerkt: 6 mei 2006 door the_fa2man Reageren
Arjen Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik voeg tutorials toe na verloop van tijd. Dus niet per tutorial. Reageren
Arjen Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Tutorials zijn weer geupdate! De nieuwste staan er weer bij! Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Dit is echt wel mooi . Check ook ff je PB's[/font] Reageren
King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik vindt dit best wel makkelijk!! :D Dit had ik ook Precies nodig!! Thnks MvG. King Room Reageren
the_fa2man Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 ok dan is het goed maar er staat the_fa2man en ik heb het niet gemaaktmaar kijk is je hebt er weer 2 tuts bij om te plaatsen : tekst faden door middel van bliksem en Gordijnen of muur die open en dicht gaat Sorry maar arjen je hebt het wel ge update maar een van mijn tuts staat er neit in >>> Door RonaldVC: Op 30 juli heb ik een foutje gecorrigeerd in de tutoriallijst die in Arjen's post staat, vandaar dat er onderaan zijn post "Dit bericht is bewerkt door RonaldVC: 30 juli 2006". De lijst is dus recentelijk niet ge-update door Arjen. <<< Reageren
orange123 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Eej arjen, prachtig verzamel topic, goed werk Echt super handig gewoon, ik hoop dat er maar meer tutorials zullen volgen greetz orange123 Reageren
VforV Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb er nog enkele die je erbij kan plaatsen. [PS] Speed marker: snel een merk plaatsen. - VforV [PS] Batchen: een groep afbeeldingen snel merken. - VforV [PS] Tekst Animatie - SummerBase Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hier heb ik ook al een gewoon topic over gemaakt in het Graphics Tutorials forum, maar ik kon het net zo goed hier in doen. Dus bij deze.. Zoals de meeste van jullie gezien hebben is er een topic gemaakt genaamd: GTAForum's Tutorials Ik vind dat dit topic toch wel up to date moet blijven, zodat beginnende ontwerpers gemakkelijk naar een tutorial over PS kunnen zoeken. Nu kwam het idee in mij op dat als je een Tutorial hebt gemaakt, een PB (Persoonlijk Bericht) naar mij stuurt met de link naar het topic en je naam er achter. Dit zou dus in je PB komen te staan (MET CODE TAGS): [code][url=TOPIC_LINK]TUTORIAL_NAAM[/url] - [b]JOUW_NAAM[/b][/kode] Niet letterlijk overnemen natuurlijk, wel invullen. Het is misschien wat lui van me, maar het kost me ziels veel tijd om al die topics bij langs te gaan, te kijken of het wel een goede tutorial is en in het GTAForum's Tutorial topic te plakken. Daarom vraag ik jullie om een PB te sturen naar mij als je een tutorial hebt gemaakt. Let op! Je kan ook een PB sturen als je tutorial er niet bij staat. Deze zal dan er zo snel mogelijk bij komen te staan. Bij voorbaat veel dank. Arjen. Reageren
Arjen Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb even een redelijke update gemaakt. Alle tutorials die nu op de eerste pagina staan zitten er sowieso in. Ook heb ik een Tutorial Database gemaakt waarin je kunt zien hoeveel tutorials je gemaakt hebt. Als je tutorial er niet bij staat kan je hier onder een reactie plaatsen (incl. je link naar de tutorial). Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Deze tut van mij staat er ook niet in. Kan eigelijk ook niet want ik heb hem zonet gemaakt Dus die moet er ook nog in. Reageren
Bassiej Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 De tutorial van M4X staat er niet goed in. Hij staat er zo in: [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39825]Full Anime Signature[/url - M4X[/code] Dit is dat het resultaat: Full Anime Signature[/url - M4X Hij moet waarschijnlijk zo: [code][url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39825]Full Anime Signature[/url] - M4X Dan krijg je dit: Full Anime Signature - M4X ] vergeten dus >>> Door RonaldVC: Fixed, bedankt voor het melden.. <<< Reageren
Twankala Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Mijn Tutorial van: Leer je eigen brushes maken, staat er nog niet bij. [PS] Leer je eigen brushes maken Ontopic: Heel goed bedacht, je kan hier alles goed op een rijtje bekijken, en ik heb er al veel gebruik van gemaakt. Reageren
M4X Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Mijn Tutorial van: Leer je eigen brushes maken, staat er nog niet bij.[PS] Leer je eigen brushes maken Ontopic: Heel goed bedacht, je kan hier alles goed op een rijtje bekijken, en ik heb er al veel gebruik van gemaakt. Het beste wat je kan doen is gewoon even een Pb'tje sturen naar RonaldVC of Levi, zodat zei het kunnen updaten. Het kan ook zijn dat ze er nog niet aan toegekomen zijn als je al een pb hebt gestuurd, de laatste update is immers 4 juni, alweer een maandje geleden als ik me niet vergis. Doe dit in ieder geval even, want hoe meer tutorials er worden toegevoegd, hoe handiger de lijst wordt om te gebruiken Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Een paar posts hierboven zie je de post van Arjen. Je kunt gewoon even een Pbtje naar Arjen toesturen als je je tutorial in de lijst wilt zien. Natuurlijk als ik even tijd heb zal ik het voor jullie er ook gewoon even inzetten maar vergeet niet dat RonaldVC en ik het al met veel andere dingen druk hebben dus gelieve pbtjes eerst even naar Arjen toesturen. Gebeurd er lange tijd niets dan pas naar RonaldVC of mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.