Jump to content

GTAForum's Tutorials


Arjen

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    14

  • Thabit

    3

  • the_fa2man

    3

  • M4X

    2

Top Posters In This Topic

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
ok dan is het goed maar er staat the_fa2man en ik heb het niet gemaakt

maar kijk is je hebt er weer 2 tuts bij om te plaatsen : tekst faden door middel van bliksem en Gordijnen of muur die open en dicht gaat

Sorry maar arjen je hebt het wel ge update maar een van mijn tuts staat er neit in

>>> Door RonaldVC: Op 30 juli heb ik een foutje gecorrigeerd in de tutoriallijst die in Arjen's post staat, vandaar dat er onderaan zijn post "Dit bericht is bewerkt door RonaldVC: 30 juli 2006". De lijst is dus recentelijk niet ge-update door Arjen. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Hier heb ik ook al een gewoon topic over gemaakt in het Graphics Tutorials forum, maar ik kon het net zo goed hier in doen. Dus bij deze..

Zoals de meeste van jullie gezien hebben is er een topic gemaakt genaamd: GTAForum's Tutorials

Ik vind dat dit topic toch wel up to date moet blijven, zodat beginnende ontwerpers gemakkelijk naar een tutorial over PS kunnen zoeken. Nu kwam het idee in mij op dat als je een Tutorial hebt gemaakt, een PB (Persoonlijk Bericht) naar mij stuurt met de link naar het topic en je naam er achter.

Dit zou dus in je PB komen te staan (MET CODE TAGS):

[code][url=TOPIC_LINK]TUTORIAL_NAAM[/url] - [b]JOUW_NAAM[/b][/kode]

Niet letterlijk overnemen natuurlijk, wel invullen. Het is misschien wat lui van me, maar het kost me ziels veel tijd om al die topics bij langs te gaan, te kijken of het wel een goede tutorial is en in het GTAForum's Tutorial topic te plakken. Daarom vraag ik jullie om een PB te sturen naar mij als je een tutorial hebt gemaakt.

Let op! Je kan ook een PB sturen als je tutorial er niet bij staat. Deze zal dan er zo snel mogelijk bij komen te staan.

Bij voorbaat veel dank. Arjen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb even een redelijke update gemaakt. Alle tutorials die nu op de eerste pagina staan zitten er sowieso in. Ook heb ik een Tutorial Database gemaakt waarin je kunt zien hoeveel tutorials je gemaakt hebt.

Als je tutorial er niet bij staat kan je hier onder een reactie plaatsen (incl. je link naar de tutorial).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De tutorial van M4X staat er niet goed in.

Hij staat er zo in:

[url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39825]Full Anime Signature[/url - M4X[/code]

Dit is dat het resultaat:
Full Anime Signature[/url - M4X
Hij moet waarschijnlijk zo:
[code][url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=39825]Full Anime Signature[/url] - M4X

Dan krijg je dit:

Full Anime Signature - M4X

] vergeten dus ;)

>>> Door RonaldVC: Fixed, bedankt voor het melden.. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Mijn Tutorial van: Leer je eigen brushes maken, staat er nog niet bij.

[PS] Leer je eigen brushes maken

Ontopic: Heel goed bedacht, je kan hier alles goed op een rijtje bekijken, en ik heb er al veel gebruik van gemaakt.

Het beste wat je kan doen is gewoon even een Pb'tje sturen naar RonaldVC of Levi, zodat zei het kunnen updaten. Het kan ook zijn dat ze er nog niet aan toegekomen zijn als je al een pb hebt gestuurd, de laatste update is immers 4 juni, alweer een maandje geleden als ik me niet vergis. Doe dit in ieder geval even, want hoe meer tutorials er worden toegevoegd, hoe handiger de lijst wordt om te gebruiken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar posts hierboven zie je de post van Arjen. Je kunt gewoon even een Pbtje naar Arjen toesturen als je je tutorial in de lijst wilt zien. Natuurlijk als ik even tijd heb zal ik het voor jullie er ook gewoon even inzetten maar vergeet niet dat RonaldVC en ik het al met veel andere dingen druk hebben dus gelieve pbtjes eerst even naar Arjen toesturen. Gebeurd er lange tijd niets dan pas naar RonaldVC of mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...