Jump to content

Waar kan je gemakkelijk een site maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb heel wat gezocht maar hier niks over gevonden.Maar ik wil een site maken en ik heb geen verstand van html en php maar ik wil toch een site zoals je bij freewebs kan maken het liefst gratis.En freewebs wil ik niet want dat heb ik al eens uitgeprobeerd.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik raad je aan om in de master tutorial list te kijken, en daar wat tutorials over html leest, html is geen moeilijke taal. (Het is gewoon een opmaak taal geen programeer taal hoor moest je dat denken ;) )

Moest je dit echt niet willen dan zou ik je misschien MSN Groups kunnen aanraden, daar ben ik mee begonnen.

Bewerkt: door juuldr
Geplaatst:
Ik raad je aan om in de master tutorial list te kijken, en daar wat tutorials over html leest, html is geen moeilijke taal. (Het is gewoon een opmaak taal geen programeer taal hoor moest je dat denken ;) )

Moest je dit echt niet willen dan zou ik je misschien MSN Groups kunnen aanraden, daar ben ik mee begonnen.

Ik nog heb twee vraagjes waar kan je daar op msn een site maken?En ten tweede hoe kan je een site als gtagames maken ik bedoel dat je een admin functie heb.

Geplaatst:

Ik nog heb twee vraagjes waar kan je daar op msn een site maken?En ten tweede hoe kan je een site als gtagames maken ik bedoel dat je een admin functie heb.

Als je een admin functie wilt, net zoals GTAgames.nl, moet je goed PHP kunnen of van die website systemen downloaden.

Je moet voor zo'n systeem als GTAgames een www (of anders) server hebben, waar PHP en MySQL word ondersteund.

GTAGAMES.nl gebreukt het systeem E107 (http://www.e107.nl)

GTAforum.nl gebreukt het systeem IPB

------------------------------------------

Nog vragen, stel ze gerust :D

Geplaatst:

Als je een admin functie wilt, net zoals GTAgames.nl, moet je goed PHP kunnen of van die website systemen downloaden.