Jump to content

Uitspelen


metallicaman

Recommended Posts

Hey, ik heb effe zin in een beetje een aparte topic, namelijk het uitspelen van Vice City. B)

Klinkt niet zo heel apart eigenlijk, maar ik vroeg me af hoe snel je eigenlijk vice city 100% kan uitspelen. Vorige week is het mij in 14:58 uur gelukt!!! (niet achter elkaar overigens hoor, zo'n nerd ben k nou ook weer nie)

Maar volgens mij kan het nog sneller. Je kan natuurlijk zo'n savegame 100% downloade, maar daar is geen klap aan natuurlijk. Waarschijnlijk boeit et de meeste geen ene (...) maar ik vroeg het me toch af. :)

<---------------------------Trouwens, hoe krijg je van die sterre onder je naam, gewoon heel veel topics posten ofzo??? :huh:

Want ik heb al behoorlijk wat gepost op dit forum, vooral bij help, (carmods), vraag maar aan cortez. :D

Bewerkt: door metallicaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • shaqqy

    3

  • Melchior

    2

  • metallicaman

    2

Wat betreft de sterren.

Je krijgt een ster bij de eerste 50 berichten, gewoon omdat je bercihten aan het plaatsen bent geweest.

Naarmate je meer plaatst worden het er meer.

Voolrlopig heb je 24 berichten geplaatst dus dat is niet veel, de sterren zijn ook een soort van motivatie om berichten (geen spam!!!) te gaan plaatsen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, ik denk een week of 2 a 3 ofzo maar dan speelde ik het niet erg vaak hoor.

je 1e ster krijg je als je 50 posts heb en hoe meer je post hoe meer sterren.

Bij de 100 posts heb je volgens mij 2 sterren.

Bij de 250 posts of 200 posts heb je 3 sterren

Bij de 400 posts heb je 4 sterren

Bij de 1.000 posts heb je 5 sterren

en volgens mij bij de 2.000 posts heb je er 6 maar dat weet ik niet zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, hey bedankt nog voor de uitleg met de sterren, ik heb dus nog wel even te gaan zie k.

Trouwens, k speel zelf voorlopig ook ff geen vice city meer (school, atheneum-5, dus vandaar ;) , maar ik zit eran te denken om een soort wedstrijdje op te zetten in een vakantieperiode bijvoorbeeld, ik weet nog niet hoe ik dit ga regelen, maar dat horen jullie misschien nog wel. Misschien dat ik bijvoorbeeld tijdens de herfstvakantie ook wel geen tijd heb.

BTW, als je wilt weten hoelang je erover gedaan hebt om het uit te spelen, dan moet je niet kijken naar het aantal dagen dat je er over gedaan hebt, maar hoeveel uur je in het spel hebt gespeeld. Ik bedoel, ik heb het ook niet in 15 uur achter elkaar uitgespeeld, ik heb daar ook dik een week of anderhalf over gedaan.

Wél kun je natuurlijk bijvoorbeeld als je er 24 uur over gedaan hebt bijvoorbeeld(in het spel dan), zeggen dat je er 2 dagen over gedaan hebt. (2x12 dus)

Handige tip is trouwens om zo vroeg mogelijk ff in één keer alle hidden packages te pakken. Cheats tellen natuurlijk niet mee, maar ik gebruikte iig wel een paar automods, verder niets. Dat mag wel. ;) Verder heb ik ook van die plattegronden gebruikt om de hidden packages en de rampages enzow te doen, hoewel ik die onderhand ook niet meer nodig heb. :puh:

Bewerkt: door metallicaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hey, ik heb effe zin in een beetje een aparte topic, namelijk het uitspelen van Vice City. B)

Klinkt niet zo heel apart eigenlijk, maar ik vroeg me af hoe snel je eigenlijk vice city 100% kan uitspelen. Vorige week is het mij in 14:58 uur gelukt!!! (niet achter elkaar overigens hoor, zo'n nerd ben k nou ook weer nie)

Maar volgens mij kan het nog sneller. Je kan natuurlijk zo'n savegame 100% downloade, maar daar is geen klap aan natuurlijk. Waarschijnlijk boeit et de meeste geen ene (...) maar ik vroeg het me toch af. :)

<---------------------------Trouwens, hoe krijg je van die sterre onder je naam, gewoon heel veel topics posten ofzo??? :huh:

Want ik heb al behoorlijk wat gepost op dit forum, vooral bij help, (carmods), vraag maar aan cortez. :D

ik heb mijn gta vice city zonder cheats uitgespeeld.

ik heb in 3 dagen de normale missies al gedaan en in 2 dagen, waarbij je malibu boatyard en dat ene andere werk baantjes ben dus 5 dagen geweest om het uit te spelen....

ik zat vast bij die missie met die mini helikoptertje heb ik 6 keer over gedaan de rest was simpel B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...