Jump to content

Uitspelen


metallicaman

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • shaqqy

    3

  • Melchior

    2

  • metallicaman

    2

Ik weet niet hoelang ik erover gedaan heb, ik denk een week of 2 a 3 ofzo maar dan speelde ik het niet erg vaak hoor.

je 1e ster krijg je als je 50 posts heb en hoe meer je post hoe meer sterren.

Bij de 100 posts heb je volgens mij 2 sterren.

Bij de 250 posts of 200 posts heb je 3 sterren

Bij de 400 posts heb je 4 sterren

Bij de 1.000 posts heb je 5 sterren

en volgens mij bij de 2.000 posts heb je er 6 maar dat weet ik niet zeker

Daar had ik ook ff een vraagje over, hoe kan je Al-Qaida soldaat worden, ik heb nu rond de 40 berichten geplaatst en ben nu inbreker, als je mij ff een lijst zou willen sturen wat je allemaal wel niet kunt worden, zou ik wel heel leuk vinden. B.V.H.D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog nooit op de 100% gekomen. Ik moet nu nog 8 unieke stunten en ben op 94%, waarschijnlijk ook nog hoogste media level zien te krijgen en dan moet het wel lukken, alleen zijn er een stel unieke stunten die als je ze doet het spel ze helemaal niet meetelt terwijl je de stunt wel vanuit een ander gezichtspunt ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, op www.all-vice-city.fr.st staat ook nog eens een complete beschrijving van de stunt. Zelfs toen ik doe opgevolgd had kreeg ik de laatste 8 er niet meer bij. 1 weet ik dat ik em nog niet gedaan heb, maar die wil ik ook als laatste doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
zeg effe hoe je level 2 uitspeelt bij gta 2 voor ps1:)

Heb je al op WikiGTA gekeken? Daar staan op dit moment bijna alle missiebeschrvijngen en tips over missies. Hier vindt je de pagina voor Grand Theft Auto. Welke missie het precies is weet ik niet, deze zul je zelf even moet zoeken via 'search' of anders via de links.

Link to comment
Delen op andere websites

zeg effe hoe je level 2 uitspeelt bij gta 2 voor ps1:)

Heb je al op WikiGTA gekeken? Daar staan op dit moment bijna alle missiebeschrvijngen en tips over missies. Hier vindt je de pagina voor Grand Theft Auto. Welke missie het precies is weet ik niet, deze zul je zelf even moet zoeken via 'search' of anders via de links.

bedoel je wel gta 2 voor ps1

Link to comment
Delen op andere websites

zeg effe hoe je level 2 uitspeelt bij gta 2 voor ps1:)

Heb je al op WikiGTA gekeken? Daar staan op dit moment bijna alle missiebeschrvijngen en tips over missies. Hier vindt je de pagina voor Grand Theft Auto. Welke missie het precies is weet ik niet, deze zul je zelf even moet zoeken via 'search' of anders via de links.

dat lukt niet

Link to comment
Delen op andere websites

anyway, soort van back on topic gaste (of in ieder geval dichter in de buurt :bier: ):

Bij je stats kun je toch ook kijken wat je totale speeltijd is? Is tenminste een beetje preciezer dan dat vage 'een weekje ofzo' :puh:

Ik zit nu op 32:51, maar dat is niet de tijd dat ik er over gedaan heb om 100% te halen. Daarna heb ik nog veel meer doorgespeeld om Stuff of legend e.d. te halen. Bovendien is het lekker rondrijden ook gewoon leuk. Nouja binnen die tijd ergens in ieder geval :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben in 14 dagen op slechts 40% gekomen :clown: Verder ga/wil ik niet. Ik vind die zeimissies echt helemaal niks aan. Het is te eentonig.

Greets, Apple-Mac :bier:

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...