Ice-T Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 nooit gehaald ik moet nog een aantal hidden packeges en jumps maar ben vergetne welke ik wel heb gedaan en welke niet... Reageren
profile Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Ik heb gta vice city nog niet eens uitgespeeld. Maar ik denk dat ik er nu al zo'n kleine 4 jaar mee bezig ben. Toen ik begon kon ik grand theft auto nog niet eens zeggen En ik stal wat auto's. Ik ben pas echt beginnen "spelen" een klein 4 maanden geleden . Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Paar maanden. Met cheaten duurt het altijd veel korter. Maar het is vetter zonder cheats. Reageren
gta_sa_gamer Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 EGt ongeloofelijk hoe snel mensen hem kunnen uitspelen maar zitten jullie er dan egt de hele dag agter? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 EGt ongeloofelijk hoe snel mensen hem kunnen uitspelen maar zitten jullie er dan egt de hele dag agter?Sommige mensen zullen inderdaad constant achter elkaar doorspelen, maar feit is dat het uitspelen van de storyline van Vice City gewoonweg niet zoveel tijd kost. Zo'n groot en moeilijk spel is het niet, dus erg vreemd is het niet dat een aantal personen de game "ongelofelijk snel" hebben uitgespeeld Reageren
DonLeone Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) ik haal de 100% in 3 dagen. Dan speel ik zo'n 8 uur per dag dus laten we zeggen 24 uur Maar dan wel met alle hidden packages en zij missies en noem maar op he Edit: Ook geen cheats of wat dan ook gebruikt, gewoon fair gespeeld Bewerkt: 6 juni 2007 door DonLeone Reageren
PIERRO P Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb de 100% gehaalt in ongeveer 40 uur. Geen cheats en alle speciale voertuigen gepakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.