Jump to content

Feiten


MrKooKie

Recommended Posts

Hij gaat waarschijnlijk niet naar de PC denk ik, omdat die "stories" series volgens mij speciaal voor de psp waren.

Waarom komt Liberty City Stories dan voor de PS2? :clown:

Goed argument!

GTA San Andreas Stories zal wel grappig klinken: GTA SAS.

Ik sta al te popelen om om GTA Vice City Stories in m'n PSP'tje te stoppen :puh:.

GTA SAS lijkt me iets te groot voor de PSP :bonk::D

en ook ik kan niet wachten met GTA VCS in mijn PSP te doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • .::FLIPKIP::.

    3

  • ASPHALT

    3

  • MrKooKie

    2

maar rockstar moet niet om het half jaar een 75% afgewerkt spel op de markt brengen, ze moeten gewoon om het jaar ofzow een 200% afgewerkt spel op de markt brengen , anders word rockstar zoals alle andere makers, dan is er gewoon niets speciaals meer aan. :?:N:ch:

Link to comment
Delen op andere websites

maar rockstar moet niet om het half jaar een 75% afgewerkt spel op de markt brengen, ze moeten gewoon om het jaar ofzow een 200% afgewerkt spel op de markt brengen , anders word rockstar zoals alle andere makers, dan is er gewoon niets speciaals meer aan. :?:N:ch:

Wat bedoel je met

75% afgewerkt spel

Voor de PSP is dit een héle goede game.

Vergelijk GTA LCS eens met GTA III. Welke is beter i.v.m. Graphics?

Of vergelijk GTA LCS eens met spellen van de Game Cube (of hoe je het schrijft :bonk: . Ik ben geen Nintendo fan :clown: )

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb denk ik wat gevonden, op de site van IMDB, Internet Movie DataBase, staan al twee mensen die meedoen aan de verwerking ervan.

Één is een grote bekende namelijk Lazlow

De volgende is een iets minder bekende, Navid Khonsari, deze naam zal niet bekend voorkomen, maar in GTA: Vice City en GTA: San Andreas speelde hij als Dwaine, het is dus mijns inziens logisch dat we weer een bekende krijgen, namelijk Dwaine, erg veel zegt het niet, ik weet niet of dit al bekend was, maar we weten alvast iets.

Hier is de link: http://www.imdb.com/title/tt0815168/

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dus dwaine word de gast aarmee we de game gaan spelen? aaaaaaaahhhh...

ik heb het op google uitgezocht:

en hier is dwaine:

dwaine.gif

ik ben benieuwd wat de story is!

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik ook niet, meestal is de hoofdpersonage nog iemand met een grote bek en aardig wat criminele acties op z'n geweten, dat kan je van hem niet zeggen. Hij zal vast wel in het spel zitten, maar als hoofdpersoon denk ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet de keren dat je hem in Vice City en San Andreas ziet anders niet veel bijzonders, heel af en toe zegt hij eens wat, prutst af en toe wat aan de altijd-aanwezige Remmington, maar voert verder niks uit, ik zou het erg jammer vinden als ze hem als hoofdpersoon gaan misbruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...