Jump to content

Feiten


MrKooKie

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • .::FLIPKIP::.

    3

  • ASPHALT

    3

  • MrKooKie

    2

Ik breng jou wel even op de hoogte van de voortgang van VCS. Je kan inderdaad zwemmen in en nog helderder en verbeterd water. Er zijn een aantal nieuwe wapens in de geruchten. Er komen Jet-ski's in het spel voor. Er kunnen in diverse winkels in Vice City verrekijkers gekocht worden. Verder heb ik ook even de lijst met update's gevonden voor je, ik hoop dat het actueel is en anders kan je altijd kijken op 'deze' pagina van WikiGTA!

  • Verrekijkers kan je overal en altijd gebruiken in het spel, je kan ze dus kopen in winkeltjes.
  • Het spel zal een nieuwe soort Rocket Launcher gebruiken.
  • De Skimmer (het zeevliegtuigje) keert samen met de Seasparrow (zeehelikopter) terug in VCS.
  • Ped's zullen zich meer naar de tijd gedragen, feestgangers zul je dus meer 's avonds zien rondlopen, evenals hoertjes en dergelijke, winkelende vrouwen bijvoorbeeld meer overdag.
  • Phil Cassidy zal weer terugkeren in VCS!
  • Bekende gebouwen zijn terug te vinden, bijvoorbeeld Diaz' villa, The Malibu Club en ook The North Point Mall.
  • Het model van de charakters zijn veel scherper dan in GTA: Vice City was.
  • Jetski's reageren heel anders dan de boten in de GTA serie.
  • Pop-ups zullen zeer minimaal aanwezig zijn.
  • Verbeterde graphics, de skyline is prachtig en lichten van onder andere neonbuizen zijn zeer mooi.
  • De stem van Lance Vance wordt weer verzorgd door Philip Michael Thomas, de voice-actor die Lance ook deed in GTA: Vice City.
  • Victor Vance is geen ex-marinier, hij is het nog steeds. Wel wat verwarrend, in de eerste twee previews stond namelijk dat hij wél ex-marinier was. Hoe dan ook, volgens de laatste preview is hij nog altijd een marinier, hij heeft een 'pauze' nadat hij in Guantanamo Bay gestationeerd is geweest.

Vice City Stories speelt zich af rond 1984, Tommy Vercetti zullen we dus niet terug zien in het spel. Die zit dus nog in de gevangenis tot 1986 (Vice City). De hoofdrol speler van VCS zal het broertje van Lance Vance worden namelijk: Victor Vance. Victor Vance is een man van criminalisme en heeft zoals wij het in de Intro van Vice Ctiy gezien hebben een handel in drugs, althans hij handelt de drugs in de intro. In de intro van Vice City word Victor Vance dood geschoten. Ook zullen er diverse dingen nog in aanbouw zijn waaronder het grote gebouw in de missie van Avery Carrington genaamd: Demolition Man. Ook heb ik uit geruchten vernomen dat het een groot gedeelte om een woonwagen park gaat waarom dat zo is zou ik echt niet weten. En Victor Vance is kaal, maar dat heb je op de screens wel gezien natuurlijk. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase, alles wat je hebt opgenoemt klopt en alles staat er wel zo'n beetje.. (had al wat op GTAgames gelezen maar hier heb ik echt wat aan.. :Y )

Alleen ik had ook nog gelezen dat er meer aan de hand is met het water, het is namenlijk zo dat het water reageert met het weer, waardoor je ook water zal krijgen dat zal gaan stijgen. Dat lijkte me echt wel gaaf, het geeft vooral een nieuwe dimensie aan het spel en het zou me echt leuk lijken als je dan ook overstromingen krijgt e.d.

Verder blijft het voornamenlijk gissen, hoewel we met de dag meer weten, ik hoop dan ook dat we snel een trailer zullen kunnen zien maar ik ben bang dat dit pas rond de release zal zijn.

En wat betreft die Jetski's, ik denk eigenlijk dat dit een zijmissie zal worden omdat Jetskiën een sport is.. ik denk niet dat ze daar toevallig mee zijn gekomen.. Maar ja we zullen zien, helaas wordt het nog eventjes wachten. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het zal inmiddels wel bekend zijn, maar ik zag nog een paar andere gasten als voice-actors.

Grand Theft Auto: Vice City Stories at IMDB

[Lijst]

Ving Rhames as Victor "Vic" Vance (uit Miami Vice en Pulp Fiction)

Philip Michael Thomas as Lance Vance (uit Miami Vice)

Kid Frost as Diego Mendez

Lazlow Jones as Himself

Navid Khonsari as voice

Jorge Pupo as Alberto Robina (uit Law & Order)

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik vind dat Gta vice city stories zo overbodig en onodig dalijk komt er ook een Gta san andreas stories :N:ch::duh:

Ik vindt het juist heel goed ik stond ook optekijken dat de metro en de oorter tunnel werden opgeblazen en daarim ze ook dicht waren in GTA III

De `Stories` laten echt zien waarom het zo was in de voorgaande gta waar het gebeurde

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...