Jump to content

Verzin een storyline!


MrKooKie

Recommended Posts

Dit lijkt mij wel een sterk verhaal voor de nieuwe GTA.

Intro.

De intro begint in het gemeente huis van de plaats Toronto. Alle hoge heren zijn aanwezig, en praten over de criminaliteit van de stad. De burgemeester, genaamd Akron Buffalo, vind het een geouwehoer in de ruimte, omdat de maatregelingen te slap zijn. En als uiteindelijk de discussie is afgelopen, scheurt hij met een noodgang naar zijn privé woning. Bij zijn woning aangekomen loopt hij zijn huis binnen waar hij een ongelofelijke bende aantreft. Midden in de woonkamer ziet hij een band liggen, stopt het in de bandrecorder en zet de tv aan. Tot zijn grote schrik ziet hij zijn vrouw met zijn kind, ze zijn ontvoerd door de gang L’owa. Ze eisen alle macht van de stad en willen dat Akron aftreed. Akron denkt even na, loopt naar de schuur waar zijn trouwe jachtgeweer ligt. Pakt het, belt de hoge lui op, en zegt dat hij aftreed. Gelijk belt hij zijn trouwe vriend op, Tommy. Hij overlegt samen met Tommy het probleem. Tommy lacht minzaam en vraagt wat hij nu wil doen. Akron wil samen met Tommy de L’owa gang aanpakken. Tommy lacht weer minzaam en gaat akkoord. Maar op 1 voorwaarde. Dat CJ ook meedoet. Die kan Tommy goed gebruiken. Akron denkt na, omdat hij CJ niet zo mag. Maar omdat Tommy en misschien CJ zijn enige redding is wil hij wel akkoord gaan.

Wordt vervolgd.

(De grote lijnen van de missies komen nog en ook de personen en gangs ook.)

Wou nog wel even graag weten wat jullie ervan vonden.

medion :cya:

Bewerkt: door medion
Link to comment
Delen op andere websites

welcome To The 90,s

het is 1995

Tommy ontmoet CJ in Vice City voor een grote drugs deal met een paar andere gasten

op het moment worden die andere gasten doodgeschoten door sluipschutters

CJ en Tommy ontsnappen net aan de dood ze komen aan bij de Vercetti mansion'

Tommy en CJ worden beste maatjes en doen missies met elkaar om de zaak op

te knappen en komen Ken Rosenburg weer tegen die al een halve Coke snuif neus heb

Vice City word almeer voor vakantie gebruikt en meer relax heid

tot op de dag dat er een bende oorlog begint met de Vercetti Gang The Cubans

en de Haitans het word een chaos.Tot op de dag CJ Tommy veraden heeft

en bij de Haitans gaat horen Tommy pikt het niet en maakt CJ af

de Haitans worden allemaal afgemaakt en de Cubans.

De Veretti gang wint het

Ken Rosenburg word vermoord door de Haitans.

en Tommy maakt een drugsdeal met de Leone familie

Tommy word rijk en trouwt met Candy Suxx _O__O_

met jou verhaal zijn er dan ook een paar persongaes dood. dat betekent dat in de volgende spellen we in ieder geval geen ken rosenberg meer hebben en CJ. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice city echt Tommy`s spel. Net als San andreas die van CJ is enzo.

Van mij mag het best met Tommy zijn en zich afspelen in de jaren 80, wat erg sfeervol was aan het spel vice city. Maar leuker is een andere speler in bij het jaar 2001. Wel komt Tommy erin voor en van mijn part is CJ daar ook voor een paar dagen.

Link to comment
Delen op andere websites

ok... nu wil ik het toch echt weten, GELD DIE DUBBELPOST REGEL NIET MEER? ik heb al een stuk of 7 plekken gezien waar mensen aan het dubbelposten waren... en geen mod die in actie komt :? ik bedoel... dan kan ik net zo goed ook gaan dubbelposten! niemand die er op let. ok hij is dan wel nieuw maar i heb het ook al bij oudere leden gezien! geen mod die dan ook in actie komt ofzo! ik zag het zelfs bij mensen die dat onderhand echt wel moeten weten (ik noem geen namen)

maar ontopic: daar ben ik het mee eens, tommy hoort in vice city en niemand anders! ik zou immers zowiezo niet weten wie echt verder in een goede vice city gangsta stijl is!

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

Het is 1989 en Cj gaat naar de garage van de johnson house heen om zijn auto te repareren.

Hij hoort geritsel en draait zich om. Opeens staat daar een oudere man genaamd Emilio. Hij is de leider van de gang Barzini waar Cj schulden bij heeft. Er staan ook nog twee andere groen geklede mannen naast Emilio. Emilio word boos en zegt : pay or die. Cj schrok en zei: i'm sorry but i dont have the money now.

Emilio zegt dan iets tegen zijn mannen en de mannen trekken hun wapens (tommy guns) Cj schrikt en probeert te ontsnappen. De mannen pakken CJ en nemen hem mee terug naar de garage. Cj probeert het weer en Emilio zegt: sorry Cj its just bussines en de mannen schieten Cj met veel kogels dood.

Een jongen genaamd Kane ziet het gebeuren en komt erachter deat cj dood is. Emilio laat een truck komen met oliefaten. Heel Cj huis en zijn buren z'n huizen verbranden.

4 jaar later

De jongen Kane is nu 22 jaar en gaat in met de grove dan krijgt hij een brief dat zijn oom is overleden en hij erft zijn enorme huis en geld. Het was het vercetti Mansion. Kane Gaat er naar toe en begint in de bussines te komen. Hij gaat nu op pad om missies te doen en de moordenaars van cj te vermoorden.

Graag Reacties. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dat klopt ook zo lekker met gta sa hé :puh:

maar goed... hier mijn verhaal:

het is 1982 en tommy is het even zat in Vice City en vertrekt naar San andreas, eenmal daar beleeft hij geen bal.

een jongen: dwaine is net geschorst van de MBO... hij haalde te veel dingen uit enzo... hij was dakloos want diezelfde dag is zijn moeder ontvoerd, haar ouders zijn dood en haar man is gevlucht omdat hij illegaal is dus Dwaine kan nergens heen. hun huis is afgefikt, dwaine had zijn auto (vete roestbak) aan de overkant gezet, hij loopt er naartoe en op het dashbod vind hij een briefje, om je moeder te zien moet je 10.000.000 miljoen euro bij elkaar krijgen, de Forellies hebben gedult en hebben ook geschreven: je hebt 1 half jaar de tijd om te bedenken of je akkord gaat of je moeder laat sterven, een kwartaal later bedenkt dwaine, die inmiddels al eenhele tijd dakloos is... laat ik het maar doen. hij vind een folder en gapt een pen uit een winkel, hij schrijft dat hij akkoord gaat en dat hij heeft gelezen dat er dan geen weg terug is... of hij gaat ook dood... hij beseft nog niet dat hij onderaan de ladder in de onderwereld van Vice city stapt. maar hij post radeloos de brief. hij bedenkt dan of hij iemand kent die nog wel wat klusjes had, zijn naam is: Ceasar. hij pikt een mobieltje en een telefoon boek van colombia. zoekt zijn telefoon nummer op en belt, de eerste 2 keer neemt hij niet op maar dan wel.

en dan begint het gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent Tommy Vercetti, en je zit in je kantoor van de Vercetti Estate. Plotseling hoor je allemaal schoten en hoor je de benedendeur open gaan. Je gaat kijken en er rennen allemaal terroristen de trap op, naar je kantoor. Je rent snel terug naar binnen, pakt je pistool en je probeert ze neer te schieten. Plotseling hoor je politiesirenes. De politie is je te hulp geschoten. De terroristen ontsnappen met de heli die op je dak staat. Nu ga je op zoek naar de terroristen en hun baas, met als doel ze te vermoorden...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...