Jump to content

PSP kopen, voordelen en nadelen


Toni Caprioni

Recommended Posts

Omdat ik geen PS3 meer kan kopen, en de PS2 al heb zijn mijn ogen verliefd geworden op de PSP. Ik wil deze heel graag kopen. De vraag is: Wat zijn de voordelen en nadelen van de PSP en heb je tips????

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    5

  • Advancegta

    4

  • Mania-92

    3

  • Toni Caprioni

    3

ik heb een psp en is meeegaa vet

heel mooi scherm

internet!!!!!!!!!

mooie games

muziek,film,fotos

gta

ik Zou als ik jou was zekker wel kopen

en dan gelijk een giga pack nemen

ik wou eerst ook value maar in de winkel:

value pack is 250

giga 300 en daarvoor heb je meer : 1 gb oordopjes, hoesje, en bij dynabyte kreeg ik er nog een spel van 50 euro gratis bij!!

plus lcs voor de helft 8)

dus mijn advies: zeker kopen

tenzij je niets om deze functies geeft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een psp aangeschaft, dus kan ik wel een lijstje maken.

Voordelen:

+Mooie graphigs/Scherp beeld (de graphigs kunnen soms zelfs beter zijn dan de ps2)

+Handig mee te nemen (ik neem hem altijd mee op vakantie)

+Aardig veel accesoires

+Best wel veel games

+Extra functies (zoals internet enz.)

+Je kan dingen van je pc op de psp zetten met behulp van een usb kabel

+De mogelijkheid om foto, video, muziek te bekijken of luisteren.

Nadelen:

-Erg duur

-De stroom gaat erg snel op, opladen duurt ook lang (dit is gewoon mijn mening, een ander kan hier anders over denken)

-Zonder beschermhoesje is het beeld erg snel kapot (ik heb gelukkig een beschermhoesje :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb màànden zitten uitkijken naar de (uitgestelde) release van de PSP en dan nog eens 2 à 3 maanden naar de release van LCS. Het is zeker een leuk hebbeding, de koning der handhelds. Een uniek staaltje multimedia.

Pluspunten:

-Mooi design.

-En games en muziek en film en foto's!

-Mogelijkheid tot internetverbinding via een WLAN-punt.

-PSP-graphics zijn vergelijkbaar met PS2-graphics.

-Oplaadtijd van 2.20 uur.

Minpunten:

-PSP op zich al duur.

-Dure games waarvan voorlopig nog niet zo'n spectaculair aanbod. :ch:

-Dure accessoires.

-Beeld reflecteerd al snel bij een te fel omgevingslicht (screenprotector voorkomt dat een beetje)

PS: Dit hoort in Consoles en Beurzen thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dat wist ik niet. Maar als ik de PSP koop moet ik niet los kopen maar met alles erop en eraan als die heel moet blijven?????En je mag hem zeker niet laten vallen???

Je kan nu al een PSP Basic Pack kopen voor €199.99. Daarin zit enkel de PSP geloof ik. Je hebt ook het PSP Value Pack (flut-polsbandje, Memorystick van amper 32MB, headphones, adaptor) en het PSP Giga Pack (flut-polsbandje, MemSitck van 1GB, staander voor PSP, adaptor, headphones). Bovendien is er nu een actie "PSP Value of Giga Pack + 1 gratis game (keuze uit 8 gametitels).

EDIT: En nee, je kan hem beter niet laten vallen, hij is ook best zwaar (zo'n 200 gram).

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, dat wist ik niet. Maar als ik de PSP koop moet ik niet los kopen maar met alles erop en eraan als die heel moet blijven?????En je mag hem zeker niet laten vallen???

natuurlijk mag je hem laten vallen gooi hem maar gewoon kapot :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nu al een PSP Basic Pack kopen voor €199.99. Daarin zit enkel de PSP geloof ik. Je hebt ook het PSP Value Pack (flut-polsbandje, Memorystick van amper 32MB, headphones, adaptor) en het PSP Giga Pack (flut-polsbandje, MemSitck van 1GB, staander voor PSP, adaptor, headphones). Bovendien is er nu een actie "PSP Value of Giga Pack + 1 gratis game (keuze uit 8 gametitels).

EDIT: En nee, je kan hem beter niet laten vallen, hij is ook best zwaar (zo'n 200 gram).

Om ter zake te komen,

het Giga Pack bevat:

-PSP Systeem

-AC adapter, 5V

-Staander

-Oortjes, max. 90Db

-Beschermhoesje

-Handleiding + Demodisk met PSP Update

-Memory Stick Pro Duo, 1GB + speciaal hoesje

-batterijpakket

-reinigingsdoekje

-GEEN polsbandje

Voor degene die het nog niet gedaan hebben:

Registreer je PSP op yourpsp.com en dan krijg je (naar mijn mening) nogal een idioot opbregtasje voor vijf UMD's en twee memorysticks

Link to comment
Delen op andere websites

Koop hem bij de Mediamarkt,heb ik ook gedaan is veel beter als een speelgoedwinkel!

Ok, ik zal hem dan daar kopen, hoeveel Mb kan er trouwens op de PSP (Mp3 en meer).

Of dat het nu bij Mediamarkt, bij Bart Smith of bij de Free Record Shop is, de PSP blijft dezelfde hoor. Het kan alleen zijn dat het in sommige winkels een halve euro verschild.

De hoeveelheid Megabytes hangt af van de grootte van je MemoryStick (Pro Duo). In het Value Pack zit een MS van 32 Mb, wat weinig is voor muziek maar genoeg voor het opslaan van games. In het Giga Pack zit een MS van 1 Gb, waar toch al aardig wat muziek op kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zul je ook wat aan hebben:

PlayStation Portable

Plus

+ GRAND THEFT AUTO BIATCH!!!

+ Grafisch gezien is de PlayStation Portable de beste handheld

+ Er zijn veel functies

+ De buttons zijn goed bereikbaar en speelt vlekkeloos

+ Een groot en helder scherm

+ De handheld start in enkel vijf seconde op (als je 'm tenminste op standby zet)

Min

- De kans op dode pixels is groot (ik heb er zelf één en ik hoorde dat de site van Sony down was na de launch van de PlayStation Portable door een overvloed aan messages van mensen die zich ergerden aan dode pixels)

- Een tergend hoge prijs (voor de prijs van een PlayStationPortable GigaPack heb je een Nintendo Dual Screen met vijf spellen als je een beetje uitkijkt of een Xbox 360)

- UMD is een flop (de UMD's zijn gewoon niet snel genoeg om met de graphics van de PlayStation Portable een spel te laten draaien)

- Er is maar een klein assortiment (vooral vergeleken de Nintendo Dual Screen) en de echte must-haves zijn op één hand te tellen

- De handheld gebruikt veel energie wat zegt dat de handheld snel leeg is (een lange reis haalt de PlayStation Portable niet)

- Het beeld is soms niet goed te zien als je in een te lichte omgeving zit (erg onplezierig als je de game juist in de zomer op vakantie mee wilt hebben, moet je je tent in!)

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...