M.Gordon Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik wil een PS3 of Wii kerstman Reageren
Yohan Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ik ben gister ff goed aan de haal gegaan met de Wii en de 2 games Red Steel en Wii Sports... En ik moet zeggen dat het nog vetter is dan ik dacht vooral heel vet bij Red Steel dat je het reloaden (het geluid) uit je Wii-mote komt. Verder vond ik van Wii Sports Wii Boxing en Wii Tennis het leukst. Vooral met Boxing ging ik helemaal los... Nintendo mijn complimenten het werkt super. ---- Beetje jammer dat de nieuwe PoP een soort remake word... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ik vermaak me ook prima met m'n Wii. Alleen jammer dat Zelda enige vertraging opgelopen heeft, maar misschien verklaart dat wel m'n skill-level van 2000 met tennis Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik had m'n Wii bij intertoys besteld. was net te laat voor de levering van 8 december, maar 15 dec belde ze me op dat ik hem op kon halen Gelijk Twilight Princess, Wii play en een extra nunchuk erbij gehaald, man ik hou van de Wii. Maar weet iemand wanneer Super smash bros. brawl uitkomt? Reageren
SamShine Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Op Insidegamer.nl staat hier dat hij ergens in 2007 uit komt... Reageren
Yohan Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 En op een Gamespot forum werd helaas gespeculeerd over volgend jaar December.. Hopelijk komt ie veel sneller.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Maar weet iemand wanneer Super smash bros. brawl uitkomt? Dat is nog niet bekend. De geruchten gaan dat ie ergens in de late lente/zomer uitkomt, maar ik denk dat het best eens zou kunnen dat ie pas in het najaar uitkomt Maar goed, we wachten rustig en heeel geduldig af Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Naja, nadat ik een boel geld aan die wii heb uitgegeven, mag ik van m'n moeder even niks meer kopen, dus tijd genoeg op te sparen Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ik vind wii een goede console .Het is zeker tof als je met dat ding daar beweegt dat die persoon hetzelfde doet Ik heb een vraag :Wat is de prijs van de wii? Greets Syfes Bewerkt: 7 januari 2007 door Syfes Reageren
Rayman800 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind wii een goede console .Het is zeker tof als je met dat ding daar beweegt dat die persoon hetzelfde doetIk heb een vraag :Wat is de prijs van de wii? Greets Syfes 250 kost een wii, niet duur dus vergeleken met de andere consoles. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind wii een goede console .Het is zeker tof als je met dat ding daar beweegt dat die persoon hetzelfde doet Ik heb een vraag :Wat is de prijs van de wii? Greets Syfes 250 kost een wii, niet duur dus vergeleken met de andere consoles. 250€ inclusief game he! Reageren
Rayman800 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind wii een goede console .Het is zeker tof als je met dat ding daar beweegt dat die persoon hetzelfde doet Ik heb een vraag :Wat is de prijs van de wii? Greets Syfes 250 kost een wii, niet duur dus vergeleken met de andere consoles. 250€ inclusief game he! Nee, zonder game, een wii game kost ongeveer 59 euro, of zoiets. Reageren
SamShine Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik vind wii een goede console .Het is zeker tof als je met dat ding daar beweegt dat die persoon hetzelfde doet Ik heb een vraag :Wat is de prijs van de wii? Greets Syfes 250 kost een wii, niet duur dus vergeleken met de andere consoles. 250€ inclusief game he! Nee, zonder game, een wii game kost ongeveer 59 euro, of zoiets. Je hebt het fout, bij elke Wii wordt namelijk de 'demogame' Wii sports bijgeleverd. Deze is voornamlijk bedoelt om te demonstreren wat de Wii-mote allemaal in huis heeft. Hij zit uiteraard bij de prijs van € 250,- toegevoegd . Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Video van een Wii gekoppeld aan een Bioscoop scherm. Dat ziet er erg goed uit. Als je het filmpje wilt bekijken moet je Hier klikken ~Whoop Reageren
SamShine Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Het ziet er inderdaad geweldig uit. Zo maak je alle sporten in Wii sports een stuk realitischer! Alleen jammer dat de camera niet optimaal is zodat je de beeldkwaliteit niet goed kan beoordelen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.