Thabit Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Stel hier je vraag about VCRT. Reageren
Baffie Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Wat is VCRT als ik het vragen mag? Wauw, eerste vraag. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Als ik dat even beantwoorden mag. Ik denk dat Thabit bedoeld: het Vice City Race Tournament. Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ow lol, wist ik ook niet. Nog even ter verduidelijking, het VCRT topic vindt je hier. Vraag: Wanneer begint de 1e race? Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Vraag: Wanneer begint de 1e race? Waarschijnlijk pas 8 Mei. Er staat dat je kan opgeven tot 7 mei, dus.... Reageren
JoV Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Wat krijg je als je wint? Bewerkt: 5 mei 2006 door JoV Reageren
Svenie Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Wat krijg je als je wint? Op de eerste pagina van dit topic staat de beloning normaal gezien:Klik . Bewerkt: 5 mei 2006 door svenie Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Poule 1:JoV Froodooo HerrieM Ruurd31 Poule 2: Ruurd31 Dizzee Svenie Colonel Cortez Ruurd31 is vast een hele aardige jongen, maar om hem nou in allebei de poules te plaatsen Is vast een klein foutje. Edit: ik zie dat het al aangepast is. Bewerkt: 8 mei 2006 door HerrieM Reageren
JoV Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Hey, Ik snap iets niet. Ik doe mee met de races. Maar je moet de tijden en de screenshots in je pm doen. Je moet ook nog berichtje typen wie er wint. Moet dat ook in dat berichtje van de tijden en de screenshots. Of moet je dat alleen sturen. JoV Bewerkt: 9 mei 2006 door JoV Reageren
Thabit Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hey,Ik snap iets niet. Ik doe mee met de races. Maar je moet de tijden en de screenshots in je pm doen. Je moet ook nog berichtje typen wie er wint. Moet dat ook in dat berichtje van de tijden en de screenshots. Of moet je dat alleen sturen. JoV In dat bericht moet je de tijd zeggen die je hebt geraced, en een screenshot erbij van die tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.